18°İlgi

1.4K 94 107
                                    


•••

Yüzüme birşeyin dokunmasıyla uykumdan uyanmış fakat gözümü açmamıştım. Yüzümde tekrardan birşey hissetmemle bunun öpücük olduğunu anlamıştım. Bir gözümü hafifçe açıp kendime gelmeye çalıştığımda sıcak ve sert bir şeyin üzerinde yattığımı hissettim. Diğer gözümü de açıp yattığım yere hafifçe kafamı sürtüğüm de bu sefer alnıma konan öpücükle kafamı hafifçe kaldırmıştım.

Taehyung ile göz göze gelince, onun göğüsünde yattığımı da sonradan anlamıştım. Bana sıcak bir gülümseme sunup daha çok kendine çektiğinde çıplak göğüslerimiz birbirine sürtmüştü.

Dudaklarımı ıslatıp, bakışlarımı Taehyung dan ayırdıktan sonra üzerime bakmıştım. Üstüm çıplaktı ve alt tarafım da battaniye ile örtülmüştü. Gözlerim Taehyung'un üzerine kaydığında onunda üzerinin çıplak olduğunu ve battaniye örtülmemiş altının siyah boxer ile durduğunu fark etmiştim.

Kendimi ve Taehyung'u yarı uykulu bir şekilde süzerken aklıma dün gece yaşananlar geldiğinde tüm uykumdan sıyrılmıştım. Tüm kanın yanaklarıma toplandığını hissediyordum ve şaşkınlıktan koskoca açılan gözlerimi sımsıkıca yumarak, kafamı Taehyung'un sert göğsüne bastırmıştım.

Çok fazla utanıyordum fakat asla kötü hissetmiyordum.

Taehyung'un kıkırdağını duyduğum da daha çok utanarak, ellerimden destek almış ve sürüklenerek başımı Taehyung'un boyun giritisine saklamıştım. Kesinlikle utandığımı anlamıştı ve bu halimden kesinlikle zevk alıyordu. Taehyung'un güldüğünü hareket eden vücudundan anlamıştım.

Tüm olanlar aklımdan bir film şeridi olarak geçiyordu ve ben alt dudağımı ısırarak gülmemeye çalıyordum.

Taehyung ellerini hataket etirerek çıplak sırtımı boylu boyunca okşamıştı. Ani gelen bu temas titrememe neden olmuştu. Ben hâlâ utanmaya devam ederken, Taehyung hafif doğrularak sırtının üst tarafının yatak başlığına dayamış ve benimde kafamın karnına kaymasına neden olmuştu. Saçlarımı okşayarak yumuşak bir öpücük bıraktı.
"Bebeğim,utanma benden." Gülerek söylediği sözle,sımsıkı kapatmış olduğum gözlerimi yavaşça açarak aşağıdan ona bakmıştım. Çok saf bir şekilde bana bakıyordu. "Yaklaş bana." Fısıltıyla söyledikten sonra, dudaklarımı birbirine bastırarak yukarı,ona doğru kaymıştım. Belime verdiği destek sayesinde yüz yüze gelmemizle gülümseyip,yumuşak dolgun yanağımı ıslak bir şekilde öptü. Bu gülümseme neden olurken bu seferde diğer yanağımdan öpmüştü. Ellerim iki omuzunda duraken farketmeden heyecandan sıkıp sıkıp bırakıyordum.

Yukarı doğru kaydığım için üzerimde olan battaniye kalçamın atına kadar inmişti. Altım hâlâ çıplaktı. Nefes alış verişlerim hızlanırken,göz bebeklerim titriyordu. Burnunun ucunu yanağıma hafifçe sürtüp kokumu derince içine çektiğinde ayrılarak tekrar göz göze gelmemizi sağlamıştı.
Gülümseyerek "nasıl hissediyorsun?" Diye sorduğu soruya bakışlarımı kaçırmış"İyiyim." Diyerek cevap vermiştim.

Elini kaldırıp gözümün önüne gelen saç tutamlarımı geriye doğru taradıkdan sonra başını kaldırıp alnımı da öpmüştü. Her öpüşün de daha çok titrerken yaklaşarak soluklarını dudaklarımda hissetmeme neden olmuştu. Gözlerim dudaklarına kaydığında yutkunup tekrar gözlerine bakmıştım.
Onunda bakışlarını dudaklarımda gördüğümde,utanmayı bırakıp dudaklarını kendi dudaklarımı bastırmıştım. Gözlerim titrekçe kapanırken geniş omuzlarını sımsıkı tutuyordum. Üst dudağını yavaş ve ıslak bir şekilde emerken belimde olan bir elinin battaniyenin içine girip zayıf baldırımı tuttuğunu hissettim. Bacağımı belinin diğer tarafına attığında tamamen üstünde yatıyordum.

Çıplak olduğum için alt tarafım tamamen onun karın kaslarına değiyordu. Bu içimi gıdıklandırırken yavaşca dudaklarından ayrıldım. Yutkunup gözlerimi tekrar gözlerine çıkardığımda gülümseyerek küçük bir öpücük daha kondurdu dudaklarıma.

Broken soul - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin