9°İçki

2.5K 170 108
                                    


...

Arabadan inmiş okula doğru yürümeye başlamıştım. Ben okul kapısından girene kadar arkamdaki araba hareket etmemişti.

Taehyung'un beni öpmesi üzerinden 2 gün geçmişti.
Beni öptüğü için asla pişman değildim. Asıl karşılık vermediğim için pişmandım. Tekrar dudaklarının dudaklarımın üzerinde olması için herşeyi yapardım. Ona karşı hissettiğim şeyler kalbimi hızlandıran türdendi. O hayatıma girdiğinden beri hiç olmadığım kadar mutlu hissediyordum.

Yanımdan olan hareketlik ile düşüncelerimden ayrıldım.

Yanıma oturan kırmızı saçlı çocuğa baktığımda onun,geçen gün bana çarptığı çocuk olduğunu anlamam uzun sürmedi.

Beni farkettiğinde hafifçe sırıttı. Gözleri hala üzerimdeyken bedenini tamamen bana döndürdü ve yüzündeki sırıtma yerine bir gülümseme ile bakmaya başladı. Gözleri yüzümde her gezdiğimde biraz daha büyüyor ve parıldıyordu.

Elini bana uzatıp,"Merhaba ben Jack." Bende gülümseyerek bana uzatmış olduğu eli sıkarak,"jeongguk" dedim.

Jack ile biraz konuştuktan sonra dersin başlaması ile susmuştuk.



"'Sevgi, arayıp da bulduğun birisi değil, hiç aklında yokken aşık olduğun kişidir...'Dersi burada bitiriyorum. İyi günler."

Profesörün son sözlerini söyleyip kapıdan çıkması ile herkes derin bir nefes almıştı. Yanımda ki Jack'e baktığımda uyuyor olduğunu gördüm.Ders bittiği için çıkmam gerekiyordu ama o buna engel oluyordu. Bir kaç defa ismi ile saslenmeme rağmen uyanmamıştı. Bu sefer dürtmeye başladığımda bir anda bileğime sarılan el ile irkilmiştim.

"Ahh, Jeongguk sen miydin?"

"Evet. Ders bitti de bende çıkmak için seni uyandırmaya çalıştım fakat sen uyanmayınca da dürtmek zorunda kaldım."

Kafasını sallayıp hemen yerinden kalktığında birlikte çıkışa doğru yürümeye başladık. Merdivenlerden aşağıya indiğimiz sırada çalan telefonu ile durmak zorunda kalmıştık.ilk telefona sonra bana bakınca gergince konuştu.

"Benim telefona bakmam gerek. Sen beni bekleme"

Kafamı sallayarak onu onayladıktan sonra karşıda beni bekleyen arabaya doğru yürümeye başladım.
Arabaya yaklaştığımda korumalardan biri kapıyı açıp içeri girmemi bekledikten sonra kapıyı kapatıp arabayı çalıştırmışlardı.

•••

Araba durunca eve yaklaştığımızı anladım. Kapı açıldığında teşekkür edip eve doğru yürümeye başladım.

Eve geldiğimde etraf sessizdi belli ki Taehyung daha gelmemişti.Odama giderek üstümü değiştirmeden kendimi yatağa attım,yorulmuştum. Kendi kendime takılırken telefonum çalmaya başladı. Olduğum yerden hafifçe kaldırarak, elimi pantolonumun cebinde olan telefonuma uzattım.

Arayan numaraya baktığımda kayıtlı değildi. Biraz tedirgin bir şekilde aramayı cevapladım.

"Kimsiniz?"

"Jeongguk, benim Jack."

Derin bir nefes alarak telefonda enerjik bir şekilde konuşan Jack ' e cevap verdim.

"Numaramı nereden buldun?" Sesimi sert çıkartmaya özen göstererek sormuştum.

"Bir yerden buldum işte boşversene. Ben sana şey dicektim müsaitmisin?"

Süpheli bir şekilde konuşmasına karşı kaşlarımı çattım. Fakat sonra takmadım.

"Evet müsaitim.Ne oldu?"

Broken soul - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin