20°Banyo

1.2K 84 236
                                    


•••

Gerçekten çok şaşkındım. Hatta çok garip hissediyordumdum. Kalbim çok hızlı atıyor ve çok korkuyordum. Taehyung'un dediği şey kafamın içinde dönüp duruyordu.

"O adam,senin gibi gençlere iyi şeyler yapmıyor."

Taehyung'un dediği şeyi gayet iyi anlamıştım. Açıklamasına bile gerek yoktu. Kalbim çok hızlı atıyor, korkudan Taehyung'un kucağından inmiyordum.

Şimdi böyle olmamın nedeni Taehyung'un tek onu söylemesi değildi. Eğer öyle olsa da korkardım fakat sonrasında dediği şeyler beni çok korkutmuştu.

Taehyung o cümleyi kurdukdan sonra küçük bir şok geçirmiştim. Baya şaşkındım. Çünkü böyle bir şey duymayı beklemiyordum. Bana olan bakışlarından tabiki rahatsız oluyordum. Hatta onu gördüğüm an, aynı ortamda bulunmak istemiyordum. Fakat duymayı beklediğim şey bu değildi.

Taehyung onu dedikden kısa bir süre sonra kendime gelmiş ve merakımdan bir soru sormuştum.

"Bunu nereden anladın ki?"

Ellerini belime dolayıp, okşadığında kendime gelmeye çalışıyordum. Nefeslerim düzenlene kadar beklemişti. Ben anlatmasını beklerken o yüzüme kararsızlıkla bakıyordu. Bu daha çok merklanmama neden oluyordu.

"Bunları bilmene-"

"Hayır,bilmek istiyorum."

Bu sefer sözünü kesen ben olmuştum. Çok merak ediyordum. Korkuyordum fakat öğrenmek istiyordum. Taehyung'un geldiğimde, sinirli olduğu olayda buydu. Ve en kötüsü ben o adamla asansörde tek başımaydım.

"Ahh, pekala.." Derin bir nefes alıp anlatmaya başlamıştı. Hâlâ kararsızdı fakat anlatacakdı.

"O adam seni istiyor ve peşine de birisini takmış."

Aniden söylediği şeyle şok olurken, gözümü kırpmadan ona baktım. Gözlerim kocaman açılmış ve kuruyan dudaklarımı ıslatıp "Nasıl?" demiştim. Sesim içime kaçmış gibiydi. Ben bile zor duymuştum fakat Taehyung'un duyduğuna eminim.Ellerini belimden çekmeden derin bir nefes aldığın da devam etti.

"O gün tasarıma yardım etmek için geldiğini söylemişti, hatırlıyor musun?"

Yavaşça başımı onaylar anlamda salladığımda devam etti.

"Tasarımın senin yaptığını biliyormuş. Seninle çalışabilmek için yalan atmış. Aslında amacı seninle yan yana olmaktı, sonrada bir şekilde seni kaçıracaktı. Fakat sen istemediğin için amacına ulaşamadı. O yüzden de peşine birisini taktı. Piç herif."

Tüylerim diken diken olmuştu. Hatta nefes bile alamıyordum. Çok şaşkındım. Tüm bunlar olurken hiçbirini farkedememiştim. Hissetmemiştim bile. O adamla tanışalı çok oluyordu hatta onu tanıdığım gün teklifi red etmiştim. O günden beri peşimde birisi vardı ve ben bunun farkında bile değildim.

Belimde hareketlenme hissettiğimde,dolan gözlerimi kırpıştırarak, ne ara eğdiğimi bilmediğim başımı kaldırmış ve Taehyung'a bakmıştım. O da endişeliydi fakat bana yansıtmıyordu. Belimi yavaş bir hareketle okşamıştı. Üst üste nefes aldığım da sonunda kendime gelerek konuştum.

Broken soul - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin