•••
Nefes almak neden bu kadar çok zordu?"Eğer devam edersen ipler elimden kayar ve kendime hakim olamam."
Her konuşmasında daha çok kasılan bedenim ve bacaklarımın arasında ki yoğunluk üst seviyeye taşıyordu.
"Durmayalım, devam edelim. Sadece bana yardım et." Diye ihtiyaçla fısıldadığım da beklemeden dudağıma yapışması bir oldu.
•••
Dudaklarıma asılan dudaklara karşılık verirken kollarımı hızla esmer boyna dolamış, parmaklarımı ise siyah saçlarından geçirerek kısık bir şekilde inlemiştim.
Kalçamı istekle aletine sürterken dilimi sertçe emmişti. Belimde ki elleri üzerimde ki kazağın içine girip buz gibi tenimi alev gibi yakmıştı. İki elinin nerdeyse tamamen sardığı ince belimi tekrar kavrayıp kalçamı kendine daha sert bastırmıştı.
Tam deliğimin üzerinde hissettiğim uzunluğu kapalı gözlerimde onlarca ışık yakmıştı. Saçlarını tutup sertçe öpüşmeye devam ediyorduk.
Belimi kıvırıp ona verdiğim her sürtünmede biraz daha sertleştirmişti onu. Altımda büyüdüğünü hissetmek kasıklarından tüm bedenime keskin bir sızı yaymıştı.
Seslice ayırdığımız dudaklarınızın ardından başımı istemsizce geri atıp ihtiyaçla inlemiştim. Taehyung beni yüksek bir hırıltıyla taklit etmiş, zar zor hareket etirebildiğim başımı sert göğüsüne yaslanmıştım.
Hareket etmeyi kestiğimde göğüsümü delip geçmek ister gibi atan kalbimin sesini duyuyordum.
Kendime gelmek için soluklanmaya çalıştığımda Taehyung dayanamamış ve bir anda kavradığı belimi sıkıp sadece kalçamı havalandırarak kaldırmış ve yavaş olmayacak bir biçimde tekrar oturduğunda sertliğin üzerinde sekmiştim.
İkimizde zevkle inlemeye çekinmemiştik.Tekrardan dudaklarıma kapandığın da bu sefer hiç de nazik olmayan bir şekilde öpmeye başlamıştı. Karşılık vermek için dudaklarımı araladığım da ağzımın içine giren dili sebebiyle verememiştim. Dilini ağzımın içinde döndürüyor ve bu benim huylanmama aynı zamanda da zevk almama neden oluyordu. Onun diline değmek için hareket ettirmeye kalkıştığım da bir eli belimden ayrılarak kalçama koyduğunda beni daha çok kendisine çekerek dillerimiz in tam ortada sertçe birleşmesi sağlamıştı.
Benim dilime değen pürüzlü diliyle ağzının içine doğru inlemiştim. Dudaklarınızı ıslak bir şekilde ayırdığın da birbirine karışmış olan kirpiklerimi zorla açarak, karşımda öpüşmekten dolayı kızarmış ve şişmiş dudaklara bakıyordum. Uzanıp küçük bir öpücük daha bıraktım.
Doymuyordum.
Benimle birlikte hızla ayağa kalktığında refleksle bacaklarımı çarpraz şekilde beline doladım. Arkamızda kalan yatağa doğru ilerlediğinde sakinleşmek için gözlerimi kapatıp omzuna yaslandım.
Sadece beni kendime getirmesi için verdiği ufacık öpücük şuanda başka yerlere gidiyordu.
Omuzlarındaki ellerimi sağlamlaştırarak tişörtünü sıkıca tuttum. O da bellimde ki elini sıkıca tutup düşmemi engelliyordu.
Nazikçe beni yatağa bırakıp dudağıma tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı.Sırtım kocaman yatakla buluştuğun da gözlerimi açarak ona bakmıştım. Üzerinde ne varsa, tam karşımda acele etmeden çıkarırken derin nefeslerin sırasında onu izlemeyi de ihmal etmemiştim.
Üzeri çıplak kaldığında elleri siyah pantolonuna gitmişti. Daha yeni yeni kendini göstermeye başlamıştı utancım. Gözlerimi ondan kaçırıp tavana baktığımda, yanaklarım çoktan kızarmıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broken soul - Taekook
FanfictionJeongguk,üvey babası ile yalnız kalmamak için evden kaçarken bir sokaktan ses duymasıyla merakından oraya gider. Fakat hiç görmediği silahlı adamın hayattını tamamen değiştireceğinden habersizdi. Küçüklüğünden beri alamadığı sevgiyi;herkesin,yanınd...