AUTHOR's POV
FLASHBACK
"Зүгээр энэ хүрээд дуусгая Хисынаа"
"Карина... яагаад ингээд байгаа юм бэ? Би буруу зүйл хийсэн юм уу? Тийм бол уучлаарай, бүх зүйл миний буруу. Одоо битгий ийм зүйл ярь л даа"
Карина түүний хэлж байгаа чин сэтгэлийн үгсийг тоолгүй газар өшигчин зогсож байгаад "дуусгая гээд байна! Одооноос бид танихгүй хүмүүс... ойлгосон биз дээ?"
Каринаг өндөр өсгийт дээр ганхан цааш алхсаар үнэтэй машинд сууж байхыг Хисын нулимстай нүдээрээ харахаас өөрийг хийж үл чадна.
5 жилийн үерхэлээ юман чинээ бодолгүй дуусгасан бүсгүйгээс болж И Хисын гэх залуугын зан араншин тэр чигтээ өөрчлөглөнө гэж хэн ч төсөөлөөгүй...
FLASHBACK END
"Хэрэггүй гэсэн шүү дээ!!"
"Хүргээд өгье гэж байна!... эсвэл тэр Кан Тэхёнтойгоо хамт явах гээд байгаа юм уу?"
Ынжүгийн хөмсөг атиралдан "И Хисын... би чамд нэг зүйл хэлэх үү? Анх уулзахад би чамайг үнэхээр боловсон, Кан Тэхёноос тэс өөр түвшний хүн байна гэж бодсон. Тэгсэн миний бодол буруу байж, та хоёрт ялгараад байх зүйл байхгүй! Ойлгож байна уу? Та хоёр адилхан адгийн амьтад... эмэгтэй хүнийг хүндлэх ухаан наад бөндгөрт чинь байдаггүй. Чи ч гэсэн эмэгтэй хүнийг утсан хүүхэлдэй, зугаагаа гаргагч гэж ойлгодог биз дээ?"
Энэ удаад Хисын цухалдсаар "эмэгтэйчүүд та нар ч гэсэн биднийг тэгэж боддог биз дээ? Мөнгөтэй л бол эр хүн, мөнгөггүй бол эр хүн биш гэж боддоггүй гэж үү? Та нар мөнгөнд л болдог биз дээ!"
Ынжү түүнд хариу хэлэлгүй сургуулийн гадаах урт шатаар хурдан хэдий ч болгоомжтой уруудаж байлаа. Гадаа хэдийн харанхуй болчихсон байсан учир шат тийм ч сайн харагдахгүй байх аж. Түүний араас Хисын толгой гудайлган дагаж алхана. Ууртай нь аргаггүй алхаж байсан Ынжү сүүлийн шатан дээр гишгэхдээ хөлөө эвгүй болгох бөгөөд унах гэж байхад нь Хисын том том алхсаар гүйж ирэн түшлээ.