BÖLÜM 2 (Parti ve Geçmiş)

723 52 6
                                    

Akşam ki partiye hazırlanmam lazımdı ama içimdeki bir ses gitmemi istemiyordu her an kötü bir şey  olacakmış gibi hissediyordum. Düşüncelerimden ayrılıp hazırlanmaya banyoya gitmiştim üstüme rahat bir şeyler giyecektim sonuçta zorla da olsa partiye gidecektim. Son anda aklıma jimin gelmişti nasıl unutmuştum ben onu, elime telefonu alıp arkadaşımı arayıp jimini okuldan almasını söylemiştim telefonu kapatıp evden çıkmıştım.

Geldiğim lüks bir yere benziyordu içimdeki sıkıntıyı giderecek derece büyük bir nefes alıp içeriye yavaş yavaş girip  boş bir yere oturmuştum burda hiç kimseyi tanımıyordum zorla  annem beni göndermişti onu anlıyordum benim için endişeleniyordu şu genç yaşımda çok şey yaşamıştım omega olmak zordu hemde çocuğu olan omega olmak  daha zordu he zaman bakışlar senin üzerinde oluyordu ne kadar da rahatsız olsan da. 

Ama bildiğim tek bir gerçek vardı ki ne kadar alfalardan nefret etsem de beni sevecek birisini bulduğumda bana bir şey olduğunda jimini koruyabilecek  ve bir omeganın çocuğunu sevecek bir hayat arkadaşım olsa güzel olurdu, düşüncelere dalmışken kolumdan tutan kişiyle neye uğradığımı şaşırmıştım. Bana kendine döndürerek "sensin" demişti, ne dediğini anlamayarak "ne " diyebilmiştim, kolumdan tutarak bir köşeye çekip "ruh eşimsin" diyip boynumu koklamış  mühür yerime dişlerini bastırmıştı ilk başta ne olduğunu anlamasam da  geriye doğru gidip onu ittirmiştim. " ne ruh eşinden bahsediyorsun " sesim fazla çıkmıştı galiba çünkü  şuan herkes bize bakmaya başlamıştı söyledikleri şeylerden anlamıştım. Karşımdaki kişiden bir cevap beklemeden dışarıya doğru koşmaya başlamıştım ama arkamdan onunda geldiğini biliyordum çünkü arkadaşı arkasından adıyla sesleniyordu ben olayın şokundan dolayı adını bile duymuyordum. 

Tam kapıya kadar geldiğimde  tekrardan beni tutup yüzüme öylece bakmıştı alfa olduğunu anlamıştım ama emin olmak zorundaydım zorla da olsa sesimi bulduğumda tek bir soru sormuştum " sen... alfa mısın?" onunda evet demesiyle aklıma okulda yaşadığım kötü günler gelmişti. 

(o gün beni bir sınıf köşesinde sıkıştırıp omega olmak senin suçun kim sana bizi kokunla baştan çıkart demişler  ve saatlerce tecavüz etmişlerdi.)

Karşımdaki  alfanın bana dokunup kendini açıklamasıyla eski anılardan sıyrılmam bir oldu onu hızlıca ittirip "bunu yapamam " diyerek ordan hızlıca ayrılmıştım alfanın orda nasıl bir acı çektiğini bilmeden.

Yola çıkıp , bir taksiyi durdurup eve gitmiştim. Evin kapısını çalmadan önce gözyaşlarımı silmiştim neden hep bunlar benim başıma geliyordu ki gitmek bile istememiştim oysaki partiye kapının ne zaman açıldığını bilmeden karşımda arkadaşımı görmüştüm o evine gittikten sonra zorda olsa yukarıya çıkmıştım kendimi çok halsiz hissediyordum alfanın mühür yerime dokunduğundan beri hem acıyor hem de istemeden ortalığa  feremon salgılıyordum, üstümü değiştirip jiminin yanına uzanmıştım. Benim minik meleğimin hiç bir şeyden haberi yoktu ve huzurlu bir şekilde uyuyordu. Bir hayat arkadaşına ihtiyacım yoktu tek başıma da jimini koruyabilirdim. Tam uykuya dalacakken yine aklıma gelmişti o iğrenç görüntüler.

( Boş bir sınıfta tecavüze uğradıktan sonra orda kaç saat kaldığımı kaç saat ağladığımı bilmiyordum okulda hiç kimse yoktu zorda olsa ayağa kalkıp okuldan nasıl çıktığımı hatırlamıyordum etrafa bakmadan hızlıca eve koşmuştum kapıda annemle karşılaştığımda onun yüzüne bakmadan odaya gidip kapıyı kilitleyip üstümdeki yırtık elbiselerden kurtulup vücudum sıcak sudan yanana kadar o suyun altında kalıp ağlamıştım kendimden iğreniyordum oracıkta ölmek istemiştim ama annem kapıyı kıracak gibi çalıyordu suyu kapatıp kapıyı açmaya gitmiştim annem ne olduğunu sorduğunda da ağlayarak olanları anlatmıştım çok kızmıştı ,onları şikayet etmemizi söylemişti ama onlar alfa olduğu için bir şey olmazdı olan sadece bana ve benim gibi omegalara olurdu. Zaten bir kaç hafta sonrada hamile olduğumu öğrenmiştim annem çok ısrar etti aldırmam için ama onun bir suçu yoktu ki onu kendim büyütecektim hiç kimsenin yardımı olmadan o masum bir bebekti sadece bunları hak etmemişti.)

Düşüncelerden zorda olsa sıyrılarak, acıyan gözlerimle kendimi jiminin kokusuyla uykuya bırakmıştım ki sabah beni böyle şiş ve kızarık görmesi isteyeceğim son şeydi .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. BÖLÜM YAYINDA UMARIM Kİ BEĞENİRSİNİZ.

YORUM YAPMAYI VE YILDIZLAMAYI UNUTMAYIN .

TAEKOOKLA KALMAYA DEVAM EDİN.

597 KELİME OLMUŞ BİLE.❤️💕

Senden Nefret Etmeme İzin Ver ( TAEKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin