BÖLÜM 3 (İş ve Tekrar Karşılaşma)

652 44 8
                                    


Sabah uyandığımda üstümde gülen yüzle bana bakan jiminle sabaha güzel başlayacağımı anlamıştım, her sabahki yaptığımız gibi işlerimizi halledip jimini okula bırakıp iş aramaya tekrar başlayacaktım, evden çıkıp durağa doğru yürüyerek telefonun çalmıştı bilinmeyen bir numaraydı telefonu açıp cevaplamıştım iki gün önce başvuru yaptığım okuldan arıyorlardı bugün işe başlayabileceğimi söylemişlerdi hademe olarak başlayacaktım sonuçta iş işti ve ihtiyacım olduğu için şikayetçi olamazdım. Bugün gelebileceğimi söyleyip telefonu kapatmıştım, jimin de çok mutlu olmuş ve bana bir sürü öpücük vermişti onu okuluna bırakıp bende okula doğru gelmiştim.

Geldiğim okul benim eski anılarımın olduğu okuldu ama itiraz edemezdim yavaşca yürüyüp okulun içine girmiştim güvenlikten müdürün odasını öğrenip  iş hakkında konuşmuştum, işe başlamak üzere buranın diğer hademe olan yaşlı amcanın  yanına gelmiş ve biraz sohbet etmiştik  bana burda çok fazla alfa olduğu ve bastırıcı almayı unutmamı söylemişti ilk defa ailem dışında bana iyi davranan biri çıkmıştı ve mutlu olmuştum. 

Elime çöp poşetlerini alıp dışarıya çıkmıştım atmak için arkamdan da birkaç öğrenci vardı ama önemsememiştim arkamı dönünce dünkü partide karşılaştığım çocukla göz göze gelmiştim o da şaşırmıştı beni görmeyi beklemiyordu burada olmamı ." sen burada mı çalışıyordun" demişti. Bense sadece suratına bakıyordum onca yer içerisinden burda olmak zorunda mıydı. Gözlerimin içine bakıp "seni seviyorum" demişti ne ara sevmeye başlamıştı beni sadece ilk defa dün görmüştük bir birimizi ama sanki o beni daha önceden de tanıyor gibi tepki veriyordu. Bende ona bakıp "üzgünüm sana karşılık veremem" demiştim. 

O sırada arkadaşı beni göstererek  "o senin ruh eşin mi" demişti. O "evet " derken ben "hayır" diye bağırınca beni duvara yaslamış " evet , sen benim ruh eşimsin ,artık tanışma vaktimiz geldi ben jungkook 17 yaşımdayım sen" zorlanarakta  olsa konuşmayı becerebilmiştim "taehyung 21 yaşımdayım" bunu derken yüzüme çok fazla yaklaşmıştı. Bende dayanamayarak " alfalardan nefret ediyorum ve benim bir oğlum var " demiştim. " o zaman ben ikinizede bakarım, beni sevmeniz için yapabileceğim herşeyi yaparım, sen bana aitsin".

Nasıl oluyorda bunların hepsini kolayca söyleyebiliyordu dürüste, o bana bunları söylerken heyecan yapıp kızarmıştım hissedebiliyordum. "saçmalık bu  dediklerin sen daha liseli bir çocuksun  nasıl yapabileceksin bunları" tam o sırada birşey olmuştu bu kadar şeye dayanamayıp yanlışlıkla ferenomlarımı ortaya salmıştım, alfanında aynı anda gözlerinin rengi değişip bana yaklaşmaya başladığı sırada yaşlı amca yanımıza gelip bizi ayırıp onlara sınıflarını dönmelerini  söylemişti. " taehyung hadi hademe odasına gidelim  biraz dinlen" diyip onuda yanına alıp ordan ayrılmıştı.

O sırada jungkook hayla taehyung'ın ferenomlarında kalmıştı aklı çok güzeldi kokusu zorlada olsa arkadaşı onu ordan uzaklaştırıp sınıfa götürmüştü.  Taehyung  odaya geçip biraz dinlendikten sonra mesai saati dolmuştu ve mahçupca karşısındaki yaşlı adama bakıp" ilk günden işleri berbat ettim, yarın daha fazla bastırıcı almam gerekiyor galiba" dedi. Yaşlı amcada tebessüm edip ayrıldılar.

Taehyung eve gelince kapıda jimin karşılamıştı elinde resim kağıdıyla ve çok heyecanlı duruyordu. " bunu okulda çizdim bugün bak sen ve ben beğendin mi anneciğim." "aferin benim oğluma bu çok güzel bir resim hadi üstümüzü değiştirelimde beraber pasta yapalım sonrada oyuncaklarınla oynarız " onu böyle mutlu etmek benide mutlu ediyordu bütün gün kötü geçen günüm onun sayesinde iyileşmişti. " anneciğim biraz öne doğru eğilir misin?"  jiminin dediğini yaparak yere çöküp ona doğru eğilmiştim, oda başıma dokunup " anneciğim seninle gurur duyuyorum" işte bu sözü söyleyerek bana dünyaları bağışlamıştı ona sarılıp teşekkür öpücüğümü vermiştim. 

Onun için her şeyi yapardım ben yeter ki o her zaman  gülümsesin yeter:)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.BÖLÜMÜ DE YAZDIM. AMA DİĞER BÖLÜMLERİN OKUNMASI AZ LÜTFEN OKUYUN.

YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN.

TAEKOOKLA KALMAYA DEVAM EDİN.

555 KELİME OLMUŞ BİLE.❤️😍


Senden Nefret Etmeme İzin Ver ( TAEKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin