OKUYORSANIZ LÜTFEN OYLAYIN VE YORUM YAPIN. 😊
"Hamilesiniz tebrik ederim"
Hani hayatınızda dönüm noktası olurya benim için ilk ki jimini kucağıma alıp varlığına şükrettiğim gündü ikincisi ise şuandı doktorun ağzından çıkan kelimeler benim ikinci dönüm noktamdı çünkü artık hayat banada gülmüş ve eski günleri unutmam için bana şans vermişti.
Sanki bunca sene mutlu olmayı hak etmiyormuş gibi başıma hep kötü olaylar geliyordu ama jungkookun gelmesiyle kötü talihim gitmiş ikimize de yeni sayfa açılmıştı doktorun bu sözleriyle mutlu olmuştum şu masaya uzanasıya kadar da hamile olduğum aklıma gelmemişti yada ben getirmek istememiştim çünkü en son birlikteliğimizde jungkook ne kadar bebek istediğini belirtse de çok büyük sorumluluk istiyordu o küçük bebeğe ebeveniyenlik yapmak bu yüzden hiç düşünmemiş ve kendimi kandırıp halsizim sanıp geçiştirmiştim ama karnımdan jungkooktan olan bir bebeği taşımak bana heyecan ve gurur veriyordu çünkü onu artık sevdiğimi anlamıştım o kadar heyecandan jungkooka bakmayı unutmuştum o kocaman gözleriyle elimi sıkıca tutmuş gözleri hafif dolmuştu ve sadece karnıma bakıyordu "jungkook bir şey söylemeyecek misin" " tae ben ne diyeceğimi bilmiyorum unuttum bütün kelimeleri" "jungkook gözlerime bak lütfen" " tae çok çok mutluyum teşekkür ederim gerçekten beni dünyanın en mutlu insanı yaptın " " gerçekten mutlumusun" " tabikide mutuyum nasıl mutlu olmam" " sence jiminde mutlu olurmu jungkook" " oda çok sevinir abi olacağı için hadi gidelimde haber verelim onada" elimden tutup yavaşca kıyafetimi düzeltip beni sedyede oturur hale gelmişti elimi bir dakika bile bırakmıyordu " tekrar dan tebrik ederim ilk hamileliğiniz mi" " hayır ikinci" " o zaman zaten biliyorsunuzdur neler yapcağınızı " " siz yinede bizi bilgilendirin doktor bey" " sakin ol jungkook ben biliyorum zaten" " olsun tae sen biliyorsun ama ben ilk defa öğreneceğim " benim anlayışlı jungkookum ya " o zaman şu ilk iki ay dikkatli olun, beslenmenize dikkat edin ve birkaç vitamin yazıcam halsizliğiniz bu yüzden zaten " önemi bir şey yok demi doktor bey" " önemli değil ama vitaminlerini eksiksiz kullansız bay jeon" " tae duydun artık sana çok iyi bakmam lazım" " son olarakta şu iki ayda mümkün oldukça ilişkiye girmeyin iki hafta sonra gelirsiniz kontrol için" doktor neden böyle demişti ki ya kızardım işte jungkookta yüzüme bakıp sırıtmıştı " teşekkürler doktor bey görüşürüz" yavaşca elimi tutup hastaneden çıkartmıştı bizi.
Eve giderken yol üzerinden eczaneye uğrayıp ilaçlarımı almıştık saate bakıncada jiminin okuldan çıkmasına az bir süre kaldığını farketip onu almaya okulunun önüne gelmiştik zil çalınca öğrenciler yavaş yavaş çıkmaya başlamıştı en arkada jimini görünce gelmesini bekliyorduk ama o kızarmış ve yaşlı gözleriyle etrafa bakmadan başına önüne eğmiş çıkışa doğru geliyordu ona seslenince kafasını kaldırıp şaşırark bize bakıyordu büyük bir ihtimal gelmemizi beklemiyordu hızlıca gözünü silip yanımıza gelip boynuma sıkıca sarıldı " noldu benim civcivime neden ağlıyorsun söyle bakalım" " birşey yok anne" diyordu ama boynumdaki ıslaklıktan anlamıştım yine ağladığını yavaşca boynumdan ayırıp elimle iki yanağından tutup gözyaşlarını sildim " güzel oğlum benim neden ağlıyorsun o zaman hadi anlat bize " " anne benim babam yok mu " nee kim ona söylüyordu böyle şeyleri gidip ağzının payını vermem lazımdı kimse onlar ama şuan ilgilenmem gereken bir civcivim vardı " o nasıl söz jimin kimdiyor sana bunları" " sınıftaki arkadaşarım benim babamın olmadığını bizi terk ettiğini söylüyor " "yalan söylüyor onlar inanma tamamı anneciğim " benim babam jungkook hyung demi anne o bizi terketmedi sadece işi olduğundan geç geldi demi bize anne" kelimelerim tükenmişti artık ne diyeceğimi bilmiyordum neden böyle şeyler konuşurlardı ki insanlar jimini dolu gözlerle görünce benimde gözlerim dolmuştu jungkook ta beni anlayarak yanımıza gelip eğilip jimini kucağına alıp yanağına öpücük kondurmuştu " senin baban benim jimin evet işlerim olduğu için geç geldim ama artık aile buldum ve hiç bırakmaya niyetim yok hem yarın okula gelip konuşuruz onlarla herkes babanı görsün demi" " evet babacığım herkese benim güçlü babam var diyeceğim" aferim benim oğluma artık üzülme sil gözyaşlarını bakalım hem sana bir süprizimiz var" diyip benide yanına çağırıp yanağımı öpmüştü " evet civcivim evimize gidelim " " ne süprizi çok merak ederim ama ben hadi söyleyin " "şimdi olmaz evde hadi gidiyoruz" " dondurmada alırmıyız baba canım çektide" "benim oğlum isterde ben almazyım" "yaşasın çok seviyorum seni baba" "ne o beni sevmiyormusun jimin" "yaa anne senide çok ama çok seviyorum" diyip ikimizede sarılıp öpmüştü demin ki yaşanılanları unutmuşa benziyordu ve eve gidince söyleyeceğimiz şey onu çok mutlu edeceğine şimdiden emindim .
HAMİLE TAEHYUNG
ÇOK SİRİN OLACAK
JİMİNİM YA KIYAMAM
YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN
TAEKOOKLA KALMAYA DEVAM EDİN 💕
718 KELİME OLMUŞ BİLE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Etmeme İzin Ver ( TAEKOOK)
FanfictionHayatına oğluyla devam eden taehyung , tanıştığı alfayla hayatının değişeceğini bilemezdi.