BÖLÜM 21( Evimize)

142 11 13
                                    

Neden yorum yapmıyorsunuz yaa

HAYALAET OKUYUCU OLMAYALIM LÜTFEN


JUNGKOOK

Bütün hazırlıklar tamamdı bugün taeyle evleniyorduk geçen hafta ona evlenme teklifi etmişti ordaki heycanını gözlerinden okumuştum dediğim gibi onu hep mutlu ediyordum bugünüde düğünümüzü ayarlamıştık taeye kalınca hoseokun biraz daha büyümesini istiyordu ama ben bian önce taeyi eşim yapmak istiyordum o yüzden bugüne karar vermiştik şimdide kalabalık olmayan ailelerimiz ve benim birkaç üniversiteden arkadaşım gelmişti sakin bir düğün olmasını izliyorduk ikimizde ayrı odalarda hazırlanıyorduk jimin benim yanımdaydı hoseok ve annemgilde taenin hazırlanmasına yardım ediyorlardı o her halinle güzel gözüküyordu zaten bende kravatımı bağlıyordum artık hazır sayılırdım şimdi sadece gidip taeyi alıp bizi bekleyen misafirlerimizin yanına gitmek kalıyordu.

"baba" "efendim jimin" "şimdi sen benim gerçek babam mı olacaksın"  küçük olmasına rağmen alfası ondan önce anlıyordu herşeyi bir nevi beni artık beni alfası tamamen kabullenmeye hazırlanıyordu   " evet civcivim " "yaşaşınn" "hem artık anneninde kocası olucam ama ilk önce annenin yanına gidip onu almalıyız demi" "hemen gidelim baba " kucağıma almış son kez ikimizin üstünüde kontrol etmiş taenin kapısının önüne gelmiştik içeriden izin gelince kapıdan girmiştik kucağında bebeğimizle resmen bir melek gibi gözküyordu beyazların içinde o kadar güzeldiki bir kez daha hayran kalmıştım ona kucağımdaki jimini yere bırakmış oda hoseoku anneme vermişti  sonrada bizi yanlız bırakmışlardı.

"güzelim çok güzel olmuşşun " "gerçekten mi yakışmış mı" "hayran kaldım güzelliğine" "yaa jungkook utandırma beni hemde sende çok yakışıklı olmuşsun" "ama senin yakışıklım" "evet benim" diyince belinden tutup yüzlerimizi yaklaştırmıştım elimle saçlarını kulağının arkasına atıp alnınada öpücük kondurmuştum sonrada yavaşça boynuna geçmiştim mühür yerine gelince orayı ilk önce bir koklamış güzel kokusunu içime çekmiştim sonrada öpücük kondurmuştum nasıl olsa bugün mühürlenecektik demi bolca öpebilirdim yani taeden ayrılıp elinden tutmuştum " güzelim gidelim mi artık beklemesinler daha fazla" "tamam gidelim" .

Ellerimizi sıkıca tutmuş ilerliyorduk salona doğru yanımda melek gibi bir insan varken ona layık olmak için çabalıyordum bende son adımımızda atınca misafirler ayağa kalkmış alkışlamaya başlaşlamıştı iki küçük bebeğime bakınca jiminde alkışlıyor hoseok da daha küçük olmasına rağmen ellerini çırpmaya çalışıyordu etrafa gülerek çok şanslıydım taeyle göz göze gelince oda benim gibi düşünmüş olacakki gözlerinin içi gülüyordu nikahımızı kıyacak olan memurun önüne geçmiş ve yeminlerimiz için el ele tutuşmuştuk " ben jeon jungkook hastalıkta sağlıkta mutlulukta üzüntüde her daim yanında olacağıma söz veriyorum " "ben kim taehyung bende her daim yanında olacağıma ve artıık hayatıma jeon olarak devam edeceğime söz veriyorum" yeminlerimizi etmiştik artık tae benim eşimdi yanına gidip hiç kimseyi umursamadan dudaklarına kapanmıştı artık jeon olmuştu benim güzelim benden mutlusu yoktu şuan sonra ayrılıp karşımızdaki misafirleri selamlamıştık sonra ailelerimizin yanına gitmiştik annemgil bizi tebrik edip hoseokta mırıldanmaya başlamasıyla kucağıma almıştım jiminde taenin yanına gidip " çok güzel olmuşsun anneciğim " teşekkür ederim civcivim sende çok yakışıklısın bakıyorum" "babam yardım etti hem sana yakışıklı gözükmek istedim " "benim oğlum her zaman çok yakışıklı" diyince jimin utanıp taeye sarılmıştı bazende böyle utangaç oluyordu işte.

Düğünde her şey normal ilerliyordu taehyungla ilk dansımızı yapmış sonra jiminle bir daha dans etmişti  artık  saat gece yarısına geliyordu davetliler yavaş yavaş dağılmaya başlamıştı hoseokta taenin kucağında uyumuştu jiminde uyumak üzereydi oda babamın kucağındaydı annem yanıma gelip " jungkook biz çocukları alıp bizim eve geçiyoruz sizde evinize geçersiniz olurmu oğlum" "tamam anne yarın almaya geliriz çocukları" "bize farketmez torunlarımızla vakit geçiririz istediğiniz zaman gelirsiniz" diyince başımla onaylayıp taehyungun yanına gitmiştim " güzelim sen hoseoku anneme ver hadi bizde gidelim" "nereye jungkook" "evimize" diyince gözlerinde geçen duygu değişimini görmüştüm heycanlımıydı acaba oda benim gibi tamam diyince annem hoseoku almış sonra vedaalaşıp ellerimizi birleştirerek arabaya gitmiştik acele ediyordum çünkü ben ve kurdum eşimiz olan omegayı artık mühürlemek istiyordu.


SMUT OLMALIMI SİZCE

ONA GÖRE YAZICAM 

FİNALE AZ KALDI

BOLCA YORUM YAPIN VE OYLAMAYI UNUTMAYIN 

BOLCA YORUM YAPIN VE OYLAMAYI UNUTMAYIN 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TAM OLARAK TAEKOOKUMUZ BÖYLEYDİ 


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Senden Nefret Etmeme İzin Ver ( TAEKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin