BÖLÜM 12( Sabah Öpücüğü)

229 12 16
                                    

OKUYORSANIZ LÜTFEN OYLAYIN VE YORUM YAPIN. 😊


Midem öyle çok bulanmıştı ki artık dayanamadım ve koşarak tuvalete gittim arkamdan da jimin ve jungkook gelmişti endişeyle ben tuvalete yaslanıp içimi boşaltırken jungkook arkamı sıvazlıyordu rahatlamam için yavaş yavaş geçmişti ama bu seferde bedenimde bir halsizlik vardı ne olduğunu anlamamıştım jungkookun yardımıyla doğrulup lavaboya gittim yüzümü yıkamaya ama elimi dahi kaldıramıyordum jungkook yardım ediyordu" güzelim iyi misin ne oldu biranda " "iyiyim halsizim sadece" " ama ben dedim sana hastaneye gidiyoruz yarın" " gerek yok jungkook" " itiraz yok hadi odamıza götüreyim seni de dinlen" kafamı sallamıştım konuşmada bile zorlanıyordum kapıdan çıkarken jimin yaşlı gözleri ve elinde tuttuğu tavşanıyla bana bakıyordu yavaşca eğilip " bebeğim iyiyim ben ağlama lütfen " " anne bişey yok demi beni bırakmayacaksın" "o nasıl söz tabikide bırakmayacağım hadi gel yanıma öpücük ver bana " yanıma gelip sıkıca boynuma tutunup yanağımı öpmüştü sadece halsiz düşmüştüm ama abartıyordu ikiside  " anne" " efendim bebeğim " "şey sizinle yatabilirmiyim seni yanlız bırakmak istemiyorum" ah canım benim alfa olduğundan şu küçük yaşında bile beni hep korumaya çalışıyordu " tabikide olur jungkookada soralım " " olur mu baba" " tabiki de hadi bakalım ailecek sıcak yatağımıza gidelim hem annende çok yorulmuş bugün"  jungkook tarafından sevilmek öyle güzeldiki artık birisinde beni seveceğine inandırmıştı.

Jungkook beni belimden tutup jiminide kucağına alıp odaya gitmişti jungkookla ilk zamanalar aynı odada kalmaktan çekinirdim ama bana hep temas ederek beni bu çekinceden kurtarmıştı yatağa yatmış jiminide ortamıza almıştık ikimizde yanağından öpmüştük ve kıkırdayıp ikimizin elinide alıp o küçük elleriyle tutmaya çalışmıştı " teşekkür ederim anne" "niçin bebeğim"  " beni mutlu ettiğiniz için sizi çok seviyorum" diyip sıkıca gözlerini kapatmıştı bizde  jungkookla birbirimize bakıp gülmüştük  yorgunlukla uyuya kalmıştım en son hatırladığım jungkookun ikimize öpüp ışığı kapatmasıydı.

Uyanmıştım ama şuan saatin kaç olduğunu idrak edemiyordum çok fazla uyumuştum sanki kalkar kalmaz midem bulanmıştı yine yanıma bakınca ne jimin vardı nede jungkook yavaşca yataktan kalkarken içeriye jungkook girmişti " günaydın canım iyi uyudun mu" günaydın evet ama biraz midem bulanıyor"  " hadi kahvaltımızı yapalımda hastahaneye gidelim" olmaz jungkook benim işim seninde okulun var hem iyiyim ben" " sen dert etme onu ikimiz içinde izin aldım ben " " nasıl" " aldım işte boşver orasını ve buğün o hastahaneye gidilecek itiraz yok" "tamam peki gidelim sende gör birşeyim olmadığını yoksa bırakmayacaksın" " o zaman" diyip yanağıma büyük ve uzunca bir öpücük bırakmıştı" buda sabah öpücüğümüz sıra sende bekliyorum" diyip yanağını uzatmıştı başta utansamda artık o benim ruh eşimdi her türlü alışmam gerekiyordu zaten daha kızgınlığım gelmediği için mühürlenememiştik ama kurtlarımız şimdiden birbirini çok sevip bağlanmıştı bunca düşünceden sıyrılıp beni öptüğü gibi bende onu öpmüştüm " oldumu" " oldu çok güzel oldu"  beni yataktan kaldırıp ilk önce yüzümü yıkatmış sonrada kıyafet seçerek beni hazırlamıştı" jungkook jimini unuttuk nerde o " "okula götürdüm ben onu seni bırakıp gitmek istemedi ama bir balona kandırmış olabilirim" canım bebeğim benim ya dün çok üzüldü beni öyle görünce" "sensiz yapamıyor o onun için bile gitmelisin hastaneye" " tamam hadi gidelim" "önce kahvaltı " " canım istemiyor zaten yine midem başladı" "yolda alırım birşeyler itiraz yok" " ben itiraz etsem bile dinlemediğin için" " çok iyi bir eşimdir " "aynen öyle" elimden tutup aşağı ki kata inmiştik ayakkabılarımızı giyip dışarı çıktık arabaya ilk beni oturtup sonrada kendi oturup sürmeye başladı.

Kısa sürede hastaneye gelmiştik ilk kan vermemizi istemişlerdi ben biraz korkmuştum ama jungkook sıkıca elimi tutup sadece ona bakmamı istemişti şimdide bekleme koltuklarında oturup sıramızı bekliyorduk bizden önce giren aile çıkınca hemşire bizi çağırmıştı " merhaba hoş geldiniz" hoş bulduk doktor bey" " şikayetiniz nedir" "eşim birkaç haftadır halsiz ama şu iki günden beri çok midesi bulandı nesi vardır sizce" " evet elimde test sonuçlarınız var ama bir de emin olmak için şuraya uzanmanızı isteyeceğim " aklıma bir şeyler geliyordu ama jungkookun tepkisinide çok merak ediyordum " hadi hayatım uzan şuraya" kafamla onaylayıp sedyeye uzanmıştım doktor kıyafetimi göğsüme kadar çekmemi söyleyip soğuk jel sürünce huylanıp jungkookun elini sıkıca tutmuştum çıkan sonuç eskisi hayatıma döndürmezdi beni çünkü bu sefer yalnız değildim yanımda jungkook vardı ve her şey çok güzel olacaktı.


 SİZCE TAEHYUNG HAMİLEMİ

OLSUN ARTIK DEMİ

NEDEN BU HİKAYEYE YORUM YAPAN YOK 

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

VE YILDIZLAMAYI UNUTMAYIN

TAEKOOKLA KALMAYA DEVAM EDİN💜

750 KELİME OLMUŞ BİLE

750 KELİME OLMUŞ BİLE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ALFA JUNGKOOK

OMEGA TAEHYUNG

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OMEGA TAEHYUNG

ALFA BEBEK JİMİN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ALFA BEBEK JİMİN

Senden Nefret Etmeme İzin Ver ( TAEKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin