Jungkook gelmişti, üstümdeki alfayı alıp hızlıca karşısındaki duvara çarpmıştı, alfa acıyla inliyor ve ayağa kalkmaya çalışıyordu zorda olsa ayağa kalkıp arkasına bakmadan kaçmıştı çünkü yakalanırsa uçunun ölümle biteceğini biliyordu. Jungkook ise kırmızı gözleriyle ellerini yumruk yapmış burnundan soluyordu. Karşıma gelip bana bakmıştı, şuan nasıl göründüğümü bilmiyordum ama sanki acıyan gözlerle bana bakıyordu, bi anda yanıma gelip sarılmıştı gözyaşlarımı silerek beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
" Taehyung iyimisin" sesi o kadar telaşlı gelmiştiki onunda endişelendiğini anlamıştım. Birazda olsa sakinleşip ona " burada olduğumu nasıl anladın "kokunu takip ettim " demişti sanırım korkudan dolayı fazla ferenom salgılamıştım bu sayede beni bulmuştu, gömleğim yırtık olduğundan üstündeki ceketi bana vermişti. "Gerçekten özür dilerim" "neden" "ben seni takip ettiğim için saklanıyordun, seni bu kadar korkuttuğumu bilmiyordum daha düşünceli olmam gerekirdi ama sadece seni bulduğum için çok mutluydum bu yüzden özür dilerim". "sorun değil eminimki sende benim gibi bir omeganın tecavüze uğramasının doğru olduğunu düşünmüşsündür" " öyle düşünmüyorum gerçekten sen benim ruh eşimsin". Bunları derken tekrar ağlamaya başlamıştım, ilk defa bu kadar uzun konuşuyorduk ve buda benim ona karşı biraz daha yumuşamamı sağlıyordu.
"Bir oğlum var, babasının kim olduğunu bile bilmiyor onu tek başıma koruyacağımı söylüyorum ama ben daha kendimi koruyamıyorum" bu sözleri söylerken bana güven vermek açısından sıkıca sarılmıştı ama ben şuan bana acımasını istemiyordum onu itmeye çalışsamda beni daha çok sarıyordu. " bırak alfalardan nefret ediyorum sende alfasın bizden olmaz lütfen beni bırak" "ama benden nefret etme sen benim ruh eşimsin bir birimizi bırakamayız, düşündüğümden daha güçlüsün sen bu yüzden sana gerçekten çok büyük saygı duyuyorum." demişti ve ferenomlarını ortalığa yaymıştı bu benim biraz daha rahatlamamı sağlıyordu ne kadar alfalardan kaçmaya çalışsamda yine bir alfa tarafından korunup kollanıyordum.
Elimi tutup gözlerimin içine bakarak " seni seviyorum, seninle mühürlenmek istiyorum ama bunu zorlamadan yapmak istiyorum bana güven seninle mühürlendikten sonra asla bırakmayacağım , gerçekten bir ilişki istiyorum ve seni kendime aşık edebilmek için yapabileceğim her şeyi yaparım" bu onları derken ben sadece ona yaşlı gözlerle bakıyordum, o an bir şey olmuştu sabah aceleyle evden çıkarken bastırıcı içememiştim ve sonrada içmeyi unutmuştu, kızgınlığım başlıyordu ve ben bir alfanın kucağındaydım jungkookun gözleri kırmızı rengi almış ve kokumu solumaya başlamıştı. Boynuma yaklaşıp orayı yavaş yavaş ısırmaya başlamıştı onun farklı olduğunu düşünmüştüm ama sonuçta bütün alfalar aynıydı değil mi ama jungkook farklıydı o beni koruyacağına istemeden bir şey yapmayacağına söz verişti ve ben ona güvenmek istiyorum , bi anda boynumu bırakıp kolunu ısırmıştı kendine sahip çıkabilmek için, beni mühürlememek için bunu yapıyordu ama boynumada kan damlaları gelmişti ondan sonrada jungkookun kucağına bayılıp kalmıştım.
NASIL GİDİYOR SİZCE.
YORUM YAPMAYI VE YILDIZLAMAYI UNUTMAYIN.
TAEKOOKLA KALMAYA DEVAM EDİN.
445 KELİME OLMUŞ BİLE.😍❤️
SIRALAMA İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Etmeme İzin Ver ( TAEKOOK)
FanfictionHayatına oğluyla devam eden taehyung , tanıştığı alfayla hayatının değişeceğini bilemezdi.