Hamileliğin 9. ayı
TAEHYUNG
Artık doğumuma az bir süre kalmıştı beliki gün beliki saatti kurdum ve bende içimizdeki heycandan duramıyorduk bebeğimize küçük omega oğluma kavuşmak istiyorduk şu geçen üç ayda bütün eksiklerimizi tamamlamıştık jimin ne kadar kardeşinin yanında kalmasını istesede zorla ikna ederek yanımızdaki boş odayı minik omegamız için hazırlamıştık jiminde yapmak istediğim ama imkanlarımın yetmediği herşeyi jungkook sayesinde gerçekleştirmiştim canım sevgilim benim ona çok şey borçluydum gerçektende bu zamanda jiminide hiç ayırmamıştım çünkü bazen kardeşini çok sevsede kıskanıyordu ama belli etmemeye çalışıyordu jungkook ve bende o ne isterse alıyor ve bolca sevgimizi veriyorduk alfa olsada daha altı yaşında olan benim küçük civcivimdi ve dediğim gibi ben bugün içimde anlamdıramadığım mutluluk vardı.
Annemde bugün bize gelmişti heran doğurursam diye jiminin yanında kalacaktı hepimiz oturma odasında oturuyorduk annem tekli koltukta jungkook çift koltukta kucağında jimin varken telefondan birşeylere bakıyorlar ve gülüyorlardı benden birşey gizliyorlardı ama soruncada söylemiyorlardı ben ise ayağımı jungkookun üstüne atmış karnımı okşuyordum bebeğim içimde huzurluydu şuan taki karnıma bir anda ağrı girip inleyesiye kadar çok fazlaydı bu ağrı "güzelim iyimisin" jungkook çok acıyor" neren birtanem" karnım" diyince annem telaşla ayaklanmış yanıma gelmişti eliyle karnıma dokununca o ağrı yine olmuştu "tae sen doğuruyorsun" "ne " jungkook acele et taeyi hastaneye yetiştirmen lazım" "ne yapıcam ben şimdi anne" " sakin ol ve derin derin nefes al" demişti ama ağrı çok fazlaydı bu ikinci doğumum olacaktı ama en acılısıda bu olacakmış gibi hissediyordum jungkook arabanın anahtarını getirmiş benide kucağına almıştı kapıdan çıkarken jiminin ağlamasıyla durmuştuk "anne benden gelmek istiyorum lütfen" ben konuşamayacak durumdaydım resmen jungkooka bakınca o cevap vermişti " jiminciğim sen burda anneannenle kal bak biz gelicez hem kardeşinide getiricez" diyince birkez daha jungkookun varlığına şükretmiştim jimin ağlayarak evde kalmış bizde hızlıca yani jungkookun telaşlı birşekilde on dakikada hastanenin önüne gelmiştik beni kucağına almış içeriye doğru koşmuştu sonrası hızlı olmuştu doktor beni doğumhaneye almış ve sancılı vakitlerim başlamıştı ama bu sefer jungkook vardı yanımda yanlız değildim.
JUNGKOOK
İki saatten beri burda telaşlı şekilde bekliyordum tae sorun olmayacak demişti benim ona demem lazımken o beni teselli etmişti bir an aklım iki saat öncesine gitmişti biz jiminle taele düğün yerimiz için gizlice plan yaparken oda mutlu mutlu ayağını uzatıyordu üstümde fazla ferenom yaymasından anlamıştık zaten mutlu olduğunu ama bir anda doğum sancısı başlayınca elim ayağıma dolaşmıştı iyiki taenin annesi vardıda bizi bu kadar sters yapmaktan alıkoymuştu ben düşüncelere dalmışken ayağıma birisi gelip sarılmıştı bakınca jimin olduğunu görmüştüm dayanamamıştı sanırım oda kardeşini çok görmek istiyordu bu hali ilk tanıştığımız zamanı aklıma getirmişti o zamanda bana yaşlı gözlerle ve bu şekilde sarılmıştı " daha fazla durduramadım oğlum" "önemli değil civcivim neden ağlıyorsun bakalım" "baba kardeşim doğdumu" "daha değil sanırım kimse çıkmadı içerken" "peki annem nasıl iyimi " "iyidir tabikide biraz sonra kardeşinle gelecek ve yanlarına gideceğiz" diyince kafasını sallamış boynuma sokulmuştu bende sarı saçlarını öpüyordum bazen çok duygusal oluyordu hele söz konusu annesi olunca .
Yarım saatin sonunda doktor çıkabilmişti jimine bakınca kucağımda uyuya kalmıştı onu uyandırmadan yerimden kalkıştım taenin annesinide evine gitmişti birkaç birşey getirmek için doktorun yanına gidince "eşim ve bebeğim nasıl doktor bey" "tebrik ederim bay jeon ikiside sağlıklı normal odaya aldık görebilirsiniz " demiş ve yanımızdan ayrılmıştı bende heycanla kucağımda jiminle taenin kaldığı odaya girmiştim taede geldiğimi farketmiş yaşlı gözlerle bana bakıyordu jimini boş koltuğa yatırmış üstümdeki ceketi çıkartarak üstünü örtmüştüm ve taenin yanına gidip elini tutmuştum "nasılsın güzelim ağrın varmı" yok jungkook iyiyim şimdilik ama çok korktum birşey olur bebeğimize diye" " ama bak olmadı ikinizde sağlıklısınız ve benimlesiniz" "jimin duramamış sanırım" "evet annen getirdi" "annem nerde şimdi" "eve gitti sanırım bizi yanlız bırakmak istedi" demiş ve alnına büyükçe bir öpücük kondurmuştum ben güzelimin gözlerine bakarken yanımızda küçük bir kıpırdanma olmuştu ben hızla kafamı dönünce beşikte minicik omegamız yatıyordu çok küçüktü gerçekten ten rengi benim gibi beyaz gözleri de benim gibi büyüktü nerdeyse benim bütün özelliklerim ona geçmiş gibiydi ama tae gibi küçük saçlarıda kıvır kıvırdı tekrardan taeye dönünce onun bana baktığını görmüştüm " aynı sen demi jungkook" "evet güzelim çok teşşekür ederim bana bu hissi yaşattığın için" sonra küçük omegamıza dönmüş bana baktığını görmüştüm " sanırım babasınla tanışmak istiyor jungkook" tae sevimlice böyle demişti gerçekten onu kucağıma alıp sevebilirdim demi yavaşça kucağıma almıştım dikkat ederek bana kocaman gözleriyle bakmış sonrada minik elleriyle elimi tutmaya çalışmıştı ama yapamayınca sızlanmış ve yüzünü boynuma gömmüştü ve ben bir omegadan sonra başka bir omegayla tekrardan mutluluğu yaşıyordum "hoseokum minik omegam sen bize umut olacaksın ailen olarak seni çok seveceğiz" şuan fazla duygusaldım resmen taede yanımıza yaklaşmış oğlumuzun tombiş yanaklarını öpmüştü şuan çok uysaldı omegamız.
Tae bebeğimiz mızırdanmaya başlayınca emzirmiş bende gazını çıkartıp beşiğine geri koymuştuk doktorda gelmiş çıkış yapabileceğimizi söylemişti ben getirdiğimiz eşyaları bebk çantasına koyarken jimin bir anda uyanmış ve annesini görünce koşarak yatağına çıkmış ve yanağına öpücükler kondurmaya başlamıştı jimin taesiz yapamıyordu resmen " anne nasılsın iyimisin " " iyiyim civcivim" "kardeşim nerde karnındamı hayla" diyince küçük elleriyle karnına dokunmuştu " ama burası boş anne" "kardeşin beşiğinde uyuyor anneciğim" "yaaa doğdu mu kardeşim şimdi ben abiyim demi anne" "evet benim jimin kardeşine çok güzel abilik yapacak" "oleyyyy kardeşim doğmuş ben çok güzel abi olucam" demiş ve yataktan inmişti beşiğin yanına gelince boyu yetmediğinden oflamıştı bende yanına gelerek kucağıma almış kardeşini göstermiştim " baba çok küçük ama bu nasıl oyun oynayacağım" "sende böyle küçüktün işte ve biraz daha büyümesi gerekiyor kardeşinin zaman var daha" "hemen büyü tamam mı kardeşim" diyip elini tutmuştu sankide hoseokta hissetmiş gibi abisinin oda elini tutmuştu ve bu birbirlerini kabul ettikleri anlamına geliyordu " anne bak elimi tuttu kardeşim " "aferim oğluma benim " "güzelim herşey hazır evimize gideliriz artık" tae kafasıyla onaylamıştı bende jimini yere bırakarak küçük omegamızı uyandırmadan kucağıma almıştı şimdi eve giderek bebeklerimle bolca ilgilenebilirdim.
KÜÇÜK HOSEOKUMUZ DOĞDU
NASILDI
YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Etmeme İzin Ver ( TAEKOOK)
FanfictionHayatına oğluyla devam eden taehyung , tanıştığı alfayla hayatının değişeceğini bilemezdi.