OKUYORSANIZ LÜTFEN OYLAYIN VE YORUM YAPIN. 😊
Kaç saat o odada jungkookla hasret giderdik bilmiyorum ama en sonunda gece yarısı çıkıp benim evime gelmiştik annemi evine gitmesini söyledikten sonra jiminede bakıp yatağımda sarmaş dolaş yatıyorduk. O kadar huzurluydumki her an bu rüyadan uyanacakmış gibi hissediyordum o rahatlamayla ikimizde uyumuştuk.
Sabah üstümüze birinin çıkmasıyla gözlerimi hızlıca açmıştım benim mutluluk kaynağım kalkmıştı ve nedense jungkooku görünce şaşırmamıştı, onunda mutlu olduğunu hissetmiştim. "hey uykucular uyanın artık" " ah meleğim benim" jungkookta uykusundan uyanmıştı ve jimini aramıza almıştı " kookie kıyafetlerimi kırıştıracaksın dursana" üçümüzü bir arada görünce jungkooka çok minnettar olmuştum ve ondan artık nefret etmediğim için çok mutluydum.
Çok zorluklarla bu günlere kadar gelmiştim jimine hamileyken etrafın hep baskısı altındaydım mühürlü olmadan çoçuk sahibi olduğum için aldırmayı bile düşünmüştüm ama annem engel olmuştu jiminin bana mutluluk getireceğini söylemişti gerçektende öyle olmuştu.
Yataktan biraz daha oyalandıktan sonra kalkmıştım kahvaltı hazırlamak için güzelce ve bol gülüşmeli kahvaltımızı yapmıştık sonrada jimin odasına gitmiş, jungkookta banyoya girmişti gerçekten benden huzurlusu yoktu şuan " şey banyodan çıktım ben" "tamam bulaşıklar bitince bende girerim" " bende yardım edeyim " "sorun değil biter şimdi " " jimine baktımda uyuya kalmış yatağında " "erkan kalkmıştı bide sabahtan beri koşturuyor yorulmuştur dinlensin" "jimin her zaman mutlu olsun diye çok uğraşmıştım ama omega olduğum için bazen yetersiz geldim ona ama beni her zaman anladı bazen düşünüyorumda nasıl bu kadar mükemmle bir çoçuk doğurabildim" " çünkü ona sevgini verdin harika bir annesin sen" " ona hamile kaldığımda bakamam zannettim tecrübesizdim, onu koruyamam zannettim bunları bir anda söylediğim içim kusura bakma " dayanamamıştım işte ağlamaya başlamıştım jungkookta yanıma gelip bana sıkıca sarılmıştı onun yanında gerçekten güvendeydim " sana bunları yapanları affetmeyeceğim bir gün karşılaşırsak muhtemelen kendimi tutamam" beni kendine döndürüp eliyle iki yanağımdaki yaşları silip gözlerimin içine bakmıştı " jimin alfa olduğundan o küçük haliyle seni korumak için elinden geleni yapıyor senin alfalardan nefret ettiğini bilmediği halde benden yardım istedi ama söz ikinizide koruyacağım beni sectiğin için teşekkür ederim" jungkookun gözlerinin içi parlıyordu ve kurduda şuan mutluydu.
"Eğer bir gün çocuğumuz olursa oda jimine bağlı kalacaktır" "ne" " sadece sakaydı canım " off kızarmıştım işte ne diyorum ya ben daha yeni birbirimizi kabul etmişken çocuk mevzusuna girmiştik ama istemiyorda değildim şimdi jungkooktan hızlıca ayrılınca şaşkınca yüzüme bakmıştı " şey ben gidip duş alayım" " taehyung bekle bende senle gireyim duşa " " ne sen yeni çıktın duştan " o kadar ısrar etmem rağmen dinlemeyip benimle duşa girmişti ikimizde üstümüzdekileri çıkarmıştık ama ben utanıyordum jungkook bir anda üstüme doğru gelip beni öpmeye başlamıştı bende kendimi ona bastırmıştım refleksle " jungkook korunmalıyız bekle" " suyun içindeyiz farketmez nasıl hissediyorsun" " jungkook dur yapamayız " " taehyung senden bebeğim olsun istiyorum" "ne diyorsun" " bebek istiyorum senin gibi bir annesi varken çok tatlı olur" " sen daha okuyorsun" " okumam sorun değil sevgimizle büyütürüz onu" " bekle jungkook" demeye kalmadan içime girmişti, ona sıkıca tutunmuştum.
Büyük bir ihtimal sırtını çiziyordum ama şuan onu düşünemezdim ikimizden olan bir çoçuk istemişti ama çok erkendi ki daha , benimle küvetin içinden çıkıp su başlığının altına gidip suyu açmıştı o bunları yaparken ben inlemekten başka birşey yapamıyordum " taehyung seni seviyorum" " bende seni seviyorum jungkook" "ailemiz çoğalsın istemiyormusun" birşey dememi beklemeden boynumu öpmeye başlamıştı "kendimi daha fazla tutamıyorum lütfen taehyung bize bu şansı ver pişman olmayacaksın" cevap vermeden içime girmişti şuan titriyordum aldığım zevketen dolayı " daha fazla lütfen" " çok tatlısın benim omegamsın " " beni hamile bırak " dedikten sonra ilk ben gelmiştim sonrada jungkook içime gelmişti çok bitkindim ve beni hamile bırakmasını söylemiştim ona güvenmeyi seçmiştim beliki hayatım dahada güzelleşirdi.
UZUN ZAMAN SONRA GELDİM
NASIL GİDİYOR
HAMİLE BİR TAEHYUNG GÖRMEYE HAZIRMISINIZ ( BÜYÜK BİR SPOİLERRR)))))
VE EVET KÜÇÜK JİMİNİMİZ BİR ALFA
TAEHYUNGUN HAMİLE HALLERİNİ YAZMAK İSTİYORUM HEMEN
DİĞER HİKAYLERİMEDE BAKIN LÜTFEN
TAEKOOKLA KALMAYA DEVAM EDİN 💕❤️
619 KELİME OLMUŞ BİLE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Etmeme İzin Ver ( TAEKOOK)
FanfictionHayatına oğluyla devam eden taehyung , tanıştığı alfayla hayatının değişeceğini bilemezdi.