BÖLÜM 9 ( Sen Benim O[M]egamsın)

378 26 10
                                    


Jungkook okulda yine taehyungun dünkü sözlerini düşünüyordu gerçekten ona layık olamamış mıydı?   "daha iyi misin dün bir anda çöküp kaldın ne oldu anlayamadım bugün okula gelmezsin sanıyordum" " bu yaşananlar artık beni endişelendiriyor sadece yalnız kalmak ve  taehyungu düşünmek istiyorum" iki arkadaş dünkü olanları konuşurken hizmetli amcada bütün okulda jungkooku arıyordu  " işte buradasın evlat seni arıyordum benimle gelebilir misin acaba"               " taehyung mu çadırdı acaba beni" " hayır o değil bugün izinli " " kim o zaman" der demez jimin jungkookun ayağına sıkıca yapışmıştı  " jimin düşürecektin çocuğu merhaba taehyungu kurtaran oğlansın  sensin demi teşekkür ederim" " siz onun annesi misiz" " evet ani bir ziyaret oldu kusura bakma seni görmek için çok ısrar etti normalde böyle bir çocuk değildir"    " jimin noldu güzelim"  " şey sen annemi seviyor musun"  jungkook bu soru karşısında afallamıştı o omegasını çok seviyordu ama omegası onu her seferinde reddediyordu  "evet seviyorum o benim ruh eşim nasıl sevmem onu ama o beni fazla sevmiyor galiba her seferinde uzaklaştırıyor kendinden ama ben onu hayla çok seviyorum"  " o zaman onu koru annem herzaman iyi olduğunu söylüyor ama iyi değil her zaman ağlıyor ve bana belli etmemeye çalışıyor"    jimin geçen gün  annesinin banyoda ağlayışını görmüştü ve çok üzülmüştü aklına yine gelince ağlamaya başlamıştı " onun için bir şey yapamıyorum bu yüzden onu benim için koru olur mu"     " haklısın taehyung bazen sana belli etmemeye çalışıyordur ama sen varsın yanında onu güçlü yapıyorsun ama sana söz veriyorum onu her şeyden koruyacağım"  deyip jimine sıkıca sarılmıştı ve onun gerçekten annesini çok sevdiğini anlamıştı " annemin şuan nerde olduğunu biliyor musun" 

Taehyung da buluşmaya gitmişti ama endişeleniyordu  " kendimi bu tür şeylere alıştırmam lazım ama yapamıyorum ne yapmam lazım" yine düşüncelere dalmıştı yanına bir alfanın geldiğini bile yeni fark ediyordu içeride nefes alamadığını hissedip dışarıya çıkmıştı yanında ki  alfayla girişte karşılaşmıştı " ah merhaba sende mi buradaydın" "evet" " sigara içsem sorun olur mu " " hayır" taehyungun kelimeleri bu kadardı işte  bir alfa görünce strese  giriyordu ve şuan titrediğinin farkında bile değildi " sen iyi misin" " evet" " ama titriyorsun" " bir şeyim yok iyiyim" yanındaki alfa soru sordukça daha çok geriliyordu ve şuan aklından bir sürü soru geçiyordu kendini alfalara alıştırmaya gelmişti ama hayla alfalardan korkuyordu ve aklına jungkook gelmişti o farklıydı ona iyi davranıyordu hep aşkla yaklaşmıştı, jiminide benimsemişti ama taehyung hep ona kötü şeyler söylemişti acaba özür dilese affeder miydi.

"Hey sen omegamısın kokunla beni etkilemeye mi çalışıyorsun kokun bana kadar geliyor eşin yok demek ki tipinde kötü değil " diyip taehyungun yanağını okşamaya başlamıştı daha fazla yaklaşırken bir el onu durdurmuştu " sen ne diyorsun ya onun hayat arkadaşı var zaten"                 " o zaman neden koku yayıyor tatlı ve hoş" " sen ne dediğini zannediyorsun lan"  diyip karşısındaki alfaya yumruğunu geçirmişti  onu yere düşürüp dövmeye başlamıştı taehyung sadece ağlıyordu ve jungkooku durduramıyordu bir kaç kişi gelip onları ayırıncaya kadar alfayı dövmüştü, sonrada ayrılıp taehyunguda kucaklayıp orda bulunan boş bir odaya götürmüştü.

"Kendim yürüyebilirim jungkook" " bırakta taşıyayım"  ikisi içeri girince taehyungu indirip kapıya yaslamıştı " jungkook" " sen bir yalancısın duygularımı neden görmezden geliyorsun taehyung"  deyip öpmeye başlamıştı artık dayanamıyordu " beni sevdiğini söyle taehyung çünkü ben seni çok seviyorum " "jungkook ben gerçekten korkuyorum ama sana alfa olsan bile güveniyorum beni eşin yaparmısın"    işte bunlar taehyungun son sözleriydi jungkook bunları duyup dayanamayıp  karşısındaki yatağa yatırmıştı taehyungu ve öpmeye başlamıştı.

-TAEHYUNG-

İşte hazırdım tüm cesaretimi toplayıp jungkooka onunla beraber olmak isteğimi söylemiştim. Şuan jungkook üstümde ve yarın yokmuşcasına beni öpüyor ve boynuma küçük ısırıklar bırakıyordu,  bende sadece gözlerimi kapatmış gömleğine tutunuyordum. " dur jungkook " dememle  beni öpmeyi bırakmıştı "üzgünün seni korkuttum mu "  gözlerinde o korkuyu görmüştüm "hayır daha önce hiç kimseyle öpüşmedim ve şimdide nefesimi kontrol edemedim özür dilerim"  bunu dedikten sonra beni öpmeye tekrar başlamıştı yavaş yavaş gömleğimi çıkarmaya başlayınca bende onunkini çıkarmaya çalışıyordum şimdi tamamen çıplaktık ben onun sonraki hamlesini beklerken birden parmaklarını içimde hissetmiştim " çok ıslaksın iyi hissettire biliyor muyum" sadece parmakları içimdeyken şimdiden boşalmıştım bile cevap  veremiyordum şuan bitkin düşmüştüm ben daha toparlanamadan  jungkook bir anda içime girmişti " jungkook bekle hareket etme " çünkü hazır hissetmiyordum aradan dakikalar geçmişti jungkookda beni kırmamak için olabildiğince nazik  ve incitmeden hareket etmeye başlamıştı artık hazırdım hazırdık jungkook yavaşca boynuma yaklaşıp ısırıp içime boşalmıştı ikimizde çok bitkindik ve yatakta birbirimize sarılmış yatıyorduk.

Şuan boynum çok acıyordu daha yeni hissetmiştim elimi boynuma atınca jungkook da fark edip bakmıştı " üzgünüm taehyung  bu kadar iz çıkacağını düşünmemiştim" " acıyor sadece ve kızgınlıkta olmadığım için henüz bağlanamadık üzgünüm " " düşünme sen şimdi bunları "             " geçen günkü olay içinde özür dilerim kendini tutmak için kolunu ısırmışşın" " senin suçun değildi ki " " jimini de üzdüm günlerden beri iyi bir anne olamadım ona " " hayır çok güzel bir annesin sen onu hep korudun ve iyi değilken iyiyim demeyi bırakmalısın sonra hem kendini hemde onu jimini üzüyorsun" " sen hayla okuyorsun ama " evet bu engel değil ki  bize " " ben ailenle bile tanışmadım , bir de burası of utandırma işte beni jungkook " "tamam sustum söylerim sonra temizlerler burayı ve ailemle de en kısa sürede tanışırız "  " sen zenginsin ben sana iyi bir eş olamam " "yine mi o konu buraya gelmeden önce rujin benle konuştu ve senden özür diliyor onu affedebilir misin kötü birisi değildir" " sorun değil onu gördüğümde diyeceğim ki ben jungkooku mutlu edebilirim"  işte benim bu kadardı dayanmam jungkookun iyi halleri hep beni mutlu ediyordu şuan oda mutlu olamalı ki oda bizim ferenomlarımızla dolmuştu ve bana sımsıkı sarılıp öpüyordu " ben mutluyum çünkü sen benim omegamsın"


SONUNDA UZUN BAYA UZUN BİR ARADAN SONRA YAZABİLDİM.

SMUT YAZDIM AMA OLMADI GİBİ 

SONUNDA BİRLEŞTİLER.

YORUMALRINIZI BEKLİYORUM

OYLAMAYI UNUTMAYIN

TAEKOOKLA KALMAYA DEVAM EDİN❤️😘

938  KELİME OLMUŞ BİLE.


Senden Nefret Etmeme İzin Ver ( TAEKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin