Taehyung
Evliliğimizin ve mühürlenmemizin üzerinden bir hafta geçmişti artık tamamen birbirimize aittir herşeyimizi hissediyorduk buna kurtlarimizda dahil onlar bizden önce birbirlerini kabul etmişlerdi biz geç birbirimize bağlansakta onlar ruh eşi olduğundan hallerinden çok memnundular .
Bugün haftasonuydu ne jungkookun nede jiminin okulu vardı o yüzden ev şimdilik sessizdi taki minik omegamın sesini duyana kadar ilk başlarda bizimle uyuyordu ama alışması için jiminle beraber kalıyorlardı jungkooku uyandırmadan kalkmayı başarıp sessizce odalarına gitmiştim çocukların hoseokun yanına gidip kucağıma almıştım karnı acıkmıştı sanırım yoksa bu kadar huysuz olmazdı minik bebeğimle aşağıya inmek için kapıya giderken jimininde sesini duymuştum "anne nereye kardeşime birşey mi oldu" ahh düşünceli bebeğim benim "yok civcivim kardeşin acıkmış aşağıya gidicektik" gözlerini küçük elleriyle ovup bize bakmaya geri dönmüştü " bende geleyim mi anne" ellerimi uzatıp onuda yatagindan kaldırmıştım ilk ellerini yüzlerini yıkamış sonrada mutfağa geçmiştik "babam uyuyormu" " evet bu yüzden babanıza güzel bir kahvaltı hazırlayıp uyandıralım olur mu " diyince kimin ellerini çırpıp onaylamıştı hoseokta ondan gördüğünü yapmıştı daha konuşamıyordu ama bütün dediklerinizi anlıyordu.
Jungkookun en sevdiği şeyleri hazırlamıştık tabi iki oğlumda bana yardım etmişti jimin yumurtaları yere döke döke çırparken hoseokta kaşıkları masaya vurarak ses çıkarıyordu ve jungkook hayla bu sese kadar nasıl uyanmadı şaşırıp kalmıştım şahsen zorla olsada dağılan yerleri silmiş ve çocukların üstlerini temizlemiştim şimdi sıra uykucu beyfendiyi uyandırmaktaydı "hadi bakalım babanızı uyandırma vakti" diyince hoseoku kucağıma almış jimininde elinden tutacakken koşup gitmişti yukarıya bizde arkasından giderken çokta sesleri geliyordu içeriden bizde yanlarına gidince hoseok durmamış ve jungkookun kucağına gitmek istemişti " babayami gidiceksin sen " diyince gülmüş ve ileriye doğru atılmıştı jungkookda farketmiş ve kucağına almıştı bende yanlarına gitmiştim ve böyle çok güzel bir aile olmuştuk.
Bolca sevgi saatimizden sonra kahvaltıya inebilmiştik sonunda bundada çocukları zorla kahvaltı yaptırdıktan sonra jungkook bulaşıkları için mutfakta kalırken bende çocukları odalarına götürmüştüm hoseoku uykuya yatırmış jiminide ödevlerini yapması için masasına oturmuştum bende odadan çıkıp aşağıya inmiştim jungkook elinde kahve fincanlarıyla koltuğa oturmuş bana bakıyordu "taem" diyince yanına gidip oturmuş koynuna sokulmuştum göğsü benim için herzaman en sıcak yer en güvenli ve en sevgi dolu yerdi " jungkookum " demiş iyice sırnaşmıştım ona " çocuklar ne yapıyor" " jimin ders çalışıyor küçük bebeğimizde uyuyor" demiştim" tae gerçekten mutluyum böyle bir ailemiz olması için bana şans verdiğin için " ağlatmak istiyordu beni sanırım " asıl ben şanslıyım jungkookum ne kadar istemesemde hiçbir zaman beni bırakmadın aşkımıza sahip çıktın" " güzelim benim" diyip anlımı öpmüştü.
Birkaç saatlik koltukta sohbetimizden sonra uyuyup kalmıştık sanırım ikimizde çünkü uykumuzu bölen iki bebek vardı jimin kucağında hoseokla beraber gelmiş ve jungkookun kucağına çıkmaya çalışıyorlardı oda uyanınca aramiza ufakliklari almış ve gıdıklamaya başlamıştık biz hep böyle mutlu olacak ve hep böyle sonsuza kadar kahkalarımızı bu evde yaşatacaktık.
FİNAL NASILDI
ÇOK EMİN OLAMADIM AMA
BU İLK BAŞLADIĞIM HİKAYEMDİ BİR HEFESLE BAŞLAMIŞTIM VE SONUCUNDAN DA ÇOK MUTLUYUM
YORUM YAPAN VE OYLAYAN HERKESE TEŞEKKÜR
İSTERSENİZ ÖZEL BÖLÜM GELİR
SON KEZ YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Etmeme İzin Ver ( TAEKOOK)
FanfictionHayatına oğluyla devam eden taehyung , tanıştığı alfayla hayatının değişeceğini bilemezdi.