Muffin time!
Başladığınız tarihi ve saati buraya alalımm.
İyi eğlenceler!
🦍
~
"Hocam meslek lisesi öğrencisi kütüphane gezisine mi gider? Allah rızası için ya!"
"Kissekki! ne yapalım? okul gezisi için arkadaşlarını mı ziyaret etmek istersin? Hayvanat bahçesine mi götürelim?"
Kalbimden vurulmuşa döndüm. karşımda ki kısa boylu,kel adam bana zafer kazanmışçasına sırıtarak bakıyordu. Onun seviyesine düşmemek için arkamı dönüp podyum yürüyüşü yaparak servise bindim.
Ah şu matematikçiler...
Bazı değişik yaratıklar ile karma eğitimde okuduğumuzu söylemişmiydim? Önümde bir kekous oturuyordu bunlar tehlikenin içinden gelmiş canlılardı(!) Ama eğer onlara bir dal sigara verirseniz ömür boyu sizi koruyacak kadar şereflilerdi.
Not=Tırrekuslar ile karıştırmayın.
Yanımda hareketlilik hissedince oraya döndüm...OLAMAZ!! BU BİR PROTAYTUS!!
Onlar türlerinin tek örneği narsistlik seviyeleri tartışılmayacak düzeyde...
Eğer biriyle herhangi bir iletişime girerseniz sinir krizi geçirmeden çıkamayabilirsiniz genelde zarganaous ile takılırlar dikkat çekiyorum zargonouslar en itici tiplerdendir .Bir zarganaous sizinle konuşmaya çalışırsa kendinizin çekici olduğunu düşünmenize gerek yok çünkü onlar bel altı olan herkese öyle yaklaşıyor. genelde kızlara karşı olsa da bazılarının cinsiyet ayrımı yapmadığına dair söylentilerde var...
Not=Eğer LGBT+ bireyiyseniz aralarında hayatta kalmak oldukça kolay çünkü herkes birbirine veriyor CİNSİYET AYRIMI YOKTUR.
Servis sonunda hareket ettiğinde yol boyunca protaytus ile iletişime geçmemek için uyuyormuş gibi yaptım.
~
Kütüphaneye girince ilgimi hiçbirşeyin çekmediğini zaten bildiğimden kalın kitapların olduğu yere gittim... belki zeki sanarlardı.
O DA NE!??
"Yüce rabbimin mükemmelliğine bak ya 1000 yıllık kütüphane de bile kurân var."
Gülümseyerek elimdeki kitaba bakıyordum.
"Açayım da bir iki sure okuyayım.
Belki yüce rabbim beni buradan kurtarır!"Kitabı yavaşça açtığımda gözlerimin kör olduğunu hissettim.TANRIM! Bu protaytusların kalçalarına bakınca hissettiğim şey!
Bilincim kapanırken tek söylediğim şey Kılıçlaroğlu Aday Olmasın dı...
~
Muffin time Finished!
Oy🦍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Academia luz de luna / Hyunlix
Fanfiction5 Savaşçı Irkı Birleştirme Projesi; Vampirler Kurtlar Cadılar Elfler Periler Yıllardır süregelen bir savaşı bitirmeyi amaçlayan kraliyet üyeleri toplanıp bir karar alır. Her ırkın öndegelen seçilmişlerini ıssız okyanusun ortasında ki bir ada da barı...