Muffin Time!
Normalde bu kadar erken bölüm atmayı düşünmüyordum ama kitabım mükemmel bir insan tarafından keşfedildi ve onun sayesinde ilerleme kaydettim ayrıca motive de oldum.
Bu yüzden bu ana karakterlerimizin ilk kez karşılaştığı bölümü himarixxw ithaf etmek istiyorum.
Keyifli okumalar💞
~
Sınıf'ta ne yapacağımı düşünürken önüme koyulan ayran ile kafamı kaldırmıştım.
Nikah kıyılır.
"Geçen ders için özür dilerim. Sadece burası bana stres veriyor,
O yüzden sana sert çıkışmış olabilirim."dedi Sunoo"Sen bana bunu getirmişsin ya,
Siksen sesim çıkmaz şerefsizim." Dedim ayranı kafama dikip.Allah'ım şükürler olsun ki geldim geleli şu gariban mideme bir yudum bişey girmişti...
"Ayrikus u bu kadar sevdiğini bilmiyordum."dedi kahkahalarının arasından.
Gavur malzemesi çıkarıyorlar başımıza,düz tuzlu ayran bu.
Yapmacık bir gülümseme ile kafa salladım.
"Hadi kalk yemekhane ye gidelim.
Öğle yemeği saati gelmiş."dedi kolumu çekiştirerek.Yemekhaneye inip yemeklerimizi almıştık;hepsi dünyada ki gibiydi sadece isimleri sokaus cükus tarzı saçma sapan şeylerdi.
Yemek yerken Sunoo ile dedikodu yapıyorduk.Bu çocuğun buradaki herşeyden haberi vardı resmen;
"Şuradaki Jongin ama herkes ona Kai diyor.
Tam bir kasıntı baksana yürüyüşü altına bez bağlanmış gibi, bir kurt olmasına şaşırıyorum."
dedi eli ile işaret ederek
"Ağzında birşey kalmış" dedi kai Kızın birinin dudağının kenarını silerken,tek sorun kızın dudağında birşey olmamasıydı.
"Sen önce götündeki boku sil."dedi ön masadan çilli bir çocuk.En sevdiğim erkek tipi...Laf'ı koydu mu oturtan.
"Bak bu wampir ırkının hem en güçlüsü hem de tek varisi Lee Felix
Fena birşey!" Sunoo konuşurken ağzımın suyunu silmekle meşguldüm.Kai sinirden kıpkırmızı olurken yemekhanede ki herkes gülme krizindeydi. Aniden kalkıp Felixin omuzundan tutup ayağa kaldırmıştı.
O an endüstri meslek lisesi içgüdüsü ile pişman olacağım birşeye kalkışmıştım.
"Hayırdır babb a? Kimin mekanında kime iş koyuyon?"demiştim keko ağızı ile
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Academia luz de luna / Hyunlix
Fanfiction5 Savaşçı Irkı Birleştirme Projesi; Vampirler Kurtlar Cadılar Elfler Periler Yıllardır süregelen bir savaşı bitirmeyi amaçlayan kraliyet üyeleri toplanıp bir karar alır. Her ırkın öndegelen seçilmişlerini ıssız okyanusun ortasında ki bir ada da barı...