Kurt Krallığında!

117 23 22
                                    

Muffin Time!!

Bazen neden birkaç bölüm fazla yazıp rahat etmiyorum diyorum...ama götümün sıkışmasını sevdiğim için yapmıyorum HAFSHAKAJSO

NEYSE.

Keyifli okumalaarrrr💕

~

"Uçan geyik servisine" binip hemen cam kenarından bir koltuğu kapmıştım.

Bu arada size bazı değişik canlılar ile karma eğitimde okuduğumuzu söylemişmiydim.? Önümde bir kurt oturuyordu. Bunlar gerçekten tehlikenin içinden gelmiş canlılardı ama onlara biraz kemik verirseniz ömürleri boyunca sizi koruyacak kadar da şereflilerdi...


Not!=Cadılar ile karıştırmayın.

Yanımda hareketlilik hissettiğimde oraya dönmüştüm. Bu bir wampirdi. Buradaki en sevdiğim Wampir. Onlardan nefret etmiyordum, Narsistlik seviyeleri tartışılmayacak düzeyde olsada aralarında gerçekten sevilesi olanlarda vardı. Fakat.. Genelde kendi aralarında takılırlardı.

Dikkat çekmek istiyorum! İstisnalar olmadığı sürece.. :)

(Yu get dejavuu)

Servis sonunda hareket ettiğinde yol boyu konuşmamak için uyuyormuş gibi davranmaya başlamıştım.

'Malmisin orospucocu' dediğinizi duyar gibiyim.

Gün geçtikçe kaşıkçı elmasına daha da yaklaşıyor gibi hissediyordum. Evime dönecek olmanın mutlu etmesi gerekiyordu belki de, Burada geçen zamanda birçok şey öğrenmiştim;

Suriyuslar/Zenciyuslar cinsiyet ayrımı yapmıyormuş.

Erduvan heryerde Erduvanmış.

Türkiyus sadece korkunç bir simülasyonmuş.

Kızıl kuşun adı yanarlı dönerli Antartika kuşu değil, zümrüdü ananka kuşuymuş.

En sevdiğim erkek tipine tamamen uyan kişi farklı bir evrendeymiş.

Ve ben onu tam bulmuşken bırakmak istemiyormuşum.

Dün gece bavulumu hazırlarken konuştuğum kitabın söyledikleri hala aklımdaydı.

1 Gün Önce

"Gerçekten kaşıkçı elması hakkında herşeyi biliyor musun?" Demiştim heyecanla tişörtlerimi katlarken.

"Hayır,Süs olsun diye öyle diyorla- Kardeşim mal mısın mal taklidi mi yapıyorsun?"

Kitabın sözü ile yumruk atmak istemiştim.

"Tamam be! birşey soracağım sadece. O elmas...bı İnsanı yada elfi  farklı bir evrene ışınlayabilir mi?" Diye devam etmiştim.

"Bana dokunduğunda insan olduğunu anlamıştım... metensárkosi'yi yıllar önce yok ettiler sanıyordum."

Academia luz de luna / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin