Atletli Hademe!

161 30 24
                                    

Muffin Time!

Okunmalarım düştükçe bölüm atmayı bırakmıştım meğerse bölüm atmadigim için okunmalarım düşmüş 🦍

Neysee

Keyifli okumalarr 💞

~

Kedinin sesi ile boku yediğimizi anlamıştım. Kafamı korku ile Jyp'ye çevirdiğimde hala uyuyor olduğunu görmüş ve derin bir nefes almıştım.

"Elflerin zeki olması gerekmez miydi?"diye fısıldadı Felix.

"Ben zaten zekiyim."demiştim saçımı savurarak.

"Bu zeka fazla değil mi ya?"

Hafifçe gülerek söylendiğinde bende gülümsemiştim.

Dolabın anahtarı nerede olabilir diye düşünürken gözüme Jyp'nin kıllı göğüsünden birşey parlamıştı.

Felix benden önce fark etmiş olacak ki göğüsünü işaret edit sessizce 'git' demişti.

Hahahah beta...Siz tabiki kıllı bir göğüs ve terli bir boyuna sahip olan birinin özellikle de horlarken ne kadar hassas olduğunu bilmiyorsunuz ama.

Ben biliyorum.

Kafamı sallayarak parmaklarım ile çarpı işareti yapmış ve çıkmak için hazırlanmıştım.

Tabiki Felixin kolumdan tutup kendine çekmesini beklemiyordum.

"Oraya Gideceksin ve anahtarı alacaksın."

"Neden sen almıyorsun?"dedim sitemle.

"Ş-şey benim burnum hassas canım! Hem sen tecrübelisin. Endüstri meslekte kıllı göğüslü matematikçinin boynundan sınav kağıtlarının olduğu dolabın anahtarını aldığını söylememiş miydin?"

Herşeyini de anlatma ve HyunJin!

Pes edercesine ellerimi kaldırıp adeta Günah çıkarma ayini yapacak rahibe edasıyla atletli hademeye yaklaşmıştım.

Elimi kıllı göğüsüne atıp anahtarı bulmak için karıştırırken beklemediğim...beklemediğimiz birşey yapmıştı.

Ebeni sikeyim senin!

Yüzüme sümsürmek nedir be adam!?

Acı içinde kıvranırken ağladığımı fark edememiştim.

Felix önce gülerken ağladığımı fark edince hemen gülümsemesini saklayarak yanıma yanaşmış ve cebinden çıkardığı mendili bana uzatmıştı.

Mendili tamamen açtığımda sağ altta yazan 'LF' yazısını görmüştüm.

Lee Felix

Kendi mendilini vermesi hoşuma gitmedi desem yalan olurdu.

Bu mendil ile jyp'nin sümüğünü silmemi beklemiyorsunuz değil mi?

Academia luz de luna / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin