Ümitı Özudakı Uğruna

293 57 33
                                    

Muffin Time!

Yeni bölüm için bildirimleri ile beni götte-ÖHM yani canım okurum
leeminhomw. İthaf etmek istiyorum bu bölümü 💞

Size ithaf etmemi isterseniz tam buraya bi ship ismi bırakabilirsiniz┗⁠(⁠•⁠ˇ⁠_⁠ˇ⁠•⁠)⁠―⁠→

Keyifli okumalarr💕

~

Herkes birbirine girdikten sonra Kematus seslerden uyanmış ve acil bir toplantı için herkesi toplamıştı.
Şuan ise ortak alandaydık,ilk günden beri ilk defa herkes gruplar halinde oturmuştu.

Kematus'un söze girmesi ile ortam sessizleşmişti;

"Sabaha karşı Ning Yuzhuo, çığlığının duyulması üzerine birdaha görülmedi. Nerede olduğu hakkında bilgimiz yok ama şu sıralar olan olaylar nedeni ile birsüre dersler yapılmayacak.
Lütfen kendinize dikkat edin ve şüphe ettiğiniz birşey olursa hemen bize haber verin."

"Şüphe ye gerek yok profesör.Ben direkt eminim şu piçlerin işi bu."derken Wampirleri gösteriyordu jeon.

"Ağzını topla." Yoongi araya atlarken ayaklanmıştı.

"Bu sizi birbirinize düşürmek için planlanmış birşey olabilir..."sessizce söylemesine rağmen Sunoo'nun sesi yankılanmıştı.

"Böyle alçakça birşeyi ancak bir cadı planlayabilir."dedi Nayeon Yeji'nin gözünün içine bakarken


"Eğer böyle birşeyi cadılar yapacak olsaydı işleri yarım kalmazdı ve şuan özellikle bir peri olarak burada konuşamazdın"derken perilere iğrenerek bakıyordu Jisoo

"Bence bu olayın temeli herkesi birbirine düşürmek.Fark ettiniz mi? biz iç savaş yaşadığımız zaman bunların hiçbiri olmadı.
Tam herkes kaynaşmış eğlenirken böyle şeylerin üst üste gelmesi...çok tuhaf.
Bunun sorumlusu bu okuldaki bir öğrenci değil bundan eminim.
Birbirimize girmek yerine öncelik olarak Yuzhuo'yu bulalım."Felix konuşurken gözlerimin kalp şekli aldığını hissettim.

En sevdiğim erkek tipi...Felix

Şşt Muffin? Gerisi sende ben betimleyemem şimdi. Çok aşıkmışım gibi anlat güzel olsun.

Yazardan

Hyunjin Felix'i izlerken aç kedinin ciğere baktığı gibi gibi bakıyordu...

İkisi birlikte damla çikolata ve Muffin gibi uyumlulardı...

Öyle ki onun için yaz ayında erik gibiydi Felix, Pahalıydı ama onsuz da yapamıyordu...

Felix'siz Oy verilmemiş bölüm gibi hissediyordu...

Onsuz Tofaşsız bir Kekoydu sadece...

Erduvan'sız suriyuslar gibiydi...

Hyunjin'den

Ben senin yapacağın betimlemeyi...

Neyse gelin devam edelim...

Academia luz de luna / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin