Muffin Time!
Kitabı uzattikça uzatmak istiyorum niyeyse🤧
Bu arada içimden bir ses bu kitap final yaptıktan sonra değerlenecek diyor. Olurda kitabım 10k okunmayı geçerse 2.bi kitaba başlayabilirimm.
GELECEKTEN GELEN OKURLARIM EĞER SİZ BU KİTABİ OKURKEN 10K'YI GEÇMİŞSEM BU SATİRA "🧁" EMOJİSİ BIRAKIN.
KEYİFLİ OKUMALARRRR💕💗
~
Lee Felix'ten
HyunJin okul bahçesinde yürüyüş yapmak istediği için çıkmak istediğini söylemişti. Ona özellikle 'okulun bahçesinden ayrılma yada ormana gitme' tembih etmiştim.
Küçük çocuk mu tembihliyorsun aminakodugum ?
Dediğinizi duyar gibiyim. Eğer konu Hwang Hyunjin'se bu 5 yaşındaki çocuğa bakmaktan daha zordu.
"Kelebius görüp peşinden gitmez ya? İyidir eminim."demiştim kendi kendime.
Yüzükler parlamaya başladığında gözlerime inanamamıştım, vücudumu kaplayan korku ile yataktan hızla kalkıp elime ilk geçen çekedi almış ve dışarıya koşmuştum.
Bahçede attığım yaklaşık 815371 turun sonunda oturup mantıklı düşünmeye çalışmış ve daha fazla kişi ile aramanın daha iyi olacağını düşünmüştüm.
Bahçede dilenci poziyonu almış bı şekilde stresten tir
tir titrerken dakikalar saatler gibi gelmeye başlamıştı, beynimde sorular dönüp dolaşırken sadece iyi olmasını umuyordum.Çocuklar yanıma vardıklarında hemen ayaklanmıştım.
"Bütün belalar niye sizi buluyor aminakoduklarim. Kafayı yedirteceksiniz bana ! Sizinle tanıştığım gecenin sabahini sikeyim."diyordu çıldırmak üzere olan Kai
"Ya kanka O değilde HyunJin ölmüşse cenazesin de un helvası yapsanızaaa....güzel olur. canım çekti bak! umarım ölmüştür."diyen yeonjun'u dinlerken ağzım açık kalmıştı.
Zihinsel engeli olduğu için onu şimdilik affediyorum.
Herkes ayrılıp ormana girdiğinde zifiri karanlık Wampir olmama rağmen beni bile ürkütmüştü...
Yavaşça havada süzülüp etrafı incelerken ormanın tam ortasındaki bir parlaklık dikkatimi çekmişti.
Yavaşça oraya doğru indiğimde gördüğüm beden ile gözlerime inanamamıştım."HyunJin! HyunJin cevap ver!"diye bağırırken hala bilinçsiz yatıyordu.
Yazardan...
Felix Hyunjin'i uyandırmaya çalışırken çok süre geçmeden herkes etrafına toplanmıştı. Fakat Felix'in Hyunjin e verdiği koruma yüzüğü kalkanı dolayısıyla kalkandan içeri girebilen tek kişi Felix'ti.
"Lan ağlıyormusun sen?"Minho'nun Felix'e yönelttiği soru üzerine kafasını daha da eğmişti genç Wampir.
HyunJin'i sırtına alıp akademiye doğru uçmaya başladığında aklında tek bir şey vardı.
Birileri kesinlikle onlarla oyun oynuyordu...kazanmak istiyorsa Sayı vuruşu yapmalı yada oyun dışı bırakmalıydı.
Ne yapacağına çoktan karar vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Academia luz de luna / Hyunlix
Fanfiction5 Savaşçı Irkı Birleştirme Projesi; Vampirler Kurtlar Cadılar Elfler Periler Yıllardır süregelen bir savaşı bitirmeyi amaçlayan kraliyet üyeleri toplanıp bir karar alır. Her ırkın öndegelen seçilmişlerini ıssız okyanusun ortasında ki bir ada da barı...