Vakum balıkları ile yolculuk!

113 22 28
                                    

Muffin Time!

Yazmak için can attığım bir bölümdü bu yüzdennnn kitabımı yeni keşfetmesine rağmen desteğini esirgemeyen canım askim
SerranazDemirci  ye ithaf ediyorumm💞🧁

Keyifli okumalaarrrr 🧁

~

Bir gün geçmişti.Hayal kırıklığımızın üzerinden ümitler tü-KABAFQJAMSHKQ şaka şaka Felix'le daha uzun süre kalabilecektim en azından, Açıkçası endüstri meslek lisesindeki insan tüccarı ebucehil-el yurrike ve torbacı lütfüllah-ı el bab-ı Abul'u görme hevesinde değildim. (Yazar isimleri çok düşündü linç kabul etmiyor.)

Abul'u Araplarla her okul çıkışı madde çektiği için şikayet ettikten bir gün sonra eve giderken hocayla birlikte çektiklerini gördüğümden beri o okula korku ile gidiyordum zaten.

Sırada elfler diyarı vardı,Seçilmiş olarak beni seçmemişlerdi neyse ki...evet! Resmen Elf prensi Jimindi! -ki bence ben daha yakışıklıydım.-

Tch tch tch...

Egonu sikeyim gibi kelimeler bu satırları okuyan güzelliğe hiç yakışmıyor.

Felix ile akademiye dönene kadar aramalarımıza büyük oranda ara vermiştik, en azından kalan 3 gün boyunca?

Servis söylenenlere göre arıza yapmıştı bu yüzden herkese binmesi için uçan dev bir vakum balığı vermişlerdi.

Tek sorun uçarken dudaklarını sürekli -tövbe estağfurullah- vakumluyormuş gibi yapmalarıydı.
Önümde Felix ve vakum balığı uçtuğu için oldukça korkunç bir görüntü oluşuyordu.

Şaşırtıcı olan Tae ve Jeon'un burada bile yarışmasıydı...Jeon vakum balığı ile Tae'yi sollarken Ni-ki kahkaha atmıştı gülerken Chan'e vurması sonucu vakum balığından düşme tehlikesi yaşayınca BangChan balığı Ni-ki'den uzak bir yere sürmüştü.

Sonunda 'elfler diyarı' adı altında ormandan oluşan bir adaya gelmiştik.

"Memleket havası bı başka oluyor yaa."demiştim derin bir nefesin ardından.

"Burada dikkatli olmalısın,Elfler senin aksine çok bilgedir onlardan olmadığını anlayabilirler."demişti TaeHyung yanıma yaklaşarak.

"Bende elfim amınoglu. Ben bile kendimi elf olduğuma inandırmışken şöyle şeyler söyleyip bozmasanız olmuyor değil mi?"

Hıh.

Tripli bir şekilde önüme döndüğümde Felix yanıma yaklaşıp gülümseyerek tek elini belinin arkasına yerleştirip yavaşça eğilmiş ve 'buyurun efendim'
Diyerek beni önden ilerlemem için kibarca yönlendirmişti.

En sevdiğim erkek tipi...Sebastian gibi davranan

Prenses edası ile ormana ayak bastığımda ayağımın altında ezilen dal sesini duymam ile boğazıma kılıç dayandığını hissetmem bir olmuştu.

Kafamı hafifçe kaldırdığımda her taraftan çıkan binlerce elfi görmeyi beklemiyordum tabii.

Jimin hemen öne atılıp anlamadığım dilde birşeyler söylediğinde gruptaki Elfler ve periler gülümseyerek öne çıkmıştı.

Academia luz de luna / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin