Erduvan Kazandı!

163 28 19
                                    

Muffin Time!!

Biliyorsunuz seçimleri Sayın hazreti  Başkumandan yedi cihanın kurucusu imparator imam mareşer halife samuray kunfu üstadı bordobereli imam öğretmen ilk ve son insanların kralı kuzeyin Güney'in sahibi kandırılanların dostu padişah-ı ey muzaffer Recep Tayyip Erduvan kazandı. ☺️

Bende onu destekliyordum zaten. (Kesinlikle seçim gecesi sinir krizi geçirip kafamı yumruklamadım. 🤗)

O yüzden olayı kaldıramadığım için bölüm atmıyordum...ama zamanı geldi!!

Hissediyorum!

Keyifli okumalar💞

~

Adadan gelen kükreme sesi ile denize koşmaya başlamıştım,Tabi bir kalkan olduğunu anlamam uzun sürmüştü... yüzümü kalkana çarpıp yere yığılacak kadar anlamamıştım en azından.

Felix kolumdan tutup koşmaya başladığında ağlamaya başlamıştım.

"Y-yalvarırım kurtar beni! Ölmek için daha çok genç ve yakışıklıyım!"

"Korunması gereken kişi ben olmalıydım! Tanrım çok korkaksın!"demişti Felix

"Kes'te uçur bizi orspucocu" demiştim yanaklarımdan hunharca gözyaşları dökülürken.

"Kalkan güçlerimi engelliyor!"

"Hepimiz öleceğiz!"diye bağırırken koşmaya devam ediyordum.

Omuzumda 3. bir el hissettiğimde gözlerimi kapatıp Fatiha okumaya başlamıştım.

Muffin senin yazacağın kurguyu...

Kafamı çevirdiğimde Minho olduğunu görmem ile derin bı nefes almıştım.

"Takımların bir kısmı kalkanın dışında kalmış! Kalkanın dışında kalanlar eleniyormuş."dedi nefes nefese

"Sence sorunumuz oyun mu orospu çocuğu? Buradan nasıl çıkacağız?"

"Burada bir sorun varsa kükreyenlerin ne olduklarını bilmememiz!"diye konuşmaya atılmıştı Felix.

Ormanın ilerisinden acı verici bir kükreme yayıldığında olduğumuz yerde durmuştuk.

Ben ise şöyleydim;

"Bir dakika! O bir goblin!"demişti Jisung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bir dakika! O bir goblin!"demişti Jisung.

Jisung'u dinlerken ensemde bir nefes hissetmiştim...daha sonra da küçük bir hırıltı.

Academia luz de luna / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin