Muffin Time !Evet romantik sahne yazabilmek için ortalama 30 fic okudum ama hiçbir işe yaramadı.Buradan okurlara özürlerimi sunuyor ve bölüme geçiyorumm...
Keyifli Okumalarrrrr
~
"Bülent Ersoy kore de mi yaşıyor götveren?!" Minho bağırdığında gözümün önünden hayatımın film şeridi gibi aktığını hissetmiştim.
Sahi ya! ne kadar boktan bir hayat yaşamışım.
Bu bölüme kadar okuyan herkese,anneme,babama, götü güzel Soobin'e, canımı almak için bu konuşmayı bitirmemi bekleyen tatlı azraile,ne kadar hayatımı baştan sona berbat etse de Muffin'e... hiçbirinize hakkım helal değil topunuzun Â.
"Aslında Bülent Ersoy Koreli ama bunu yıllardır saklıyor siz bilmiyorsunuz."demiştim hayatımı kurtarmak isteği ile yanıp tutuşurken.
Cümlemin hemen ardından Minho 'nun yakama yapışmasını bekliyordum tabii.
Asıl kimsenin beklemediği şey beni havaya kaldırması olmuştu.
"Kelimeyi şehadet getir lan."
Minho yumruğunu kaldırdığında ben kaderimi kabullenmiş ve gelecek darbeleri bekliyor,son duamı ediyordum.
Ama beklemediğimiz 2.birşey olmuştu.
"Yeter."
Gözlerimi açtığımda Felix'in minho'nun kolunu tutup ters döndürdüğüne şahit olmuştum. Jisung gördüğü şey ile hareketlenirken onu tutan Chan olmuştu, Hızlıca kendimi Minho'dan kurtarmış ve hafifçe uzaklaşmıştım.
"Küfür etmeyi sevmem ama bu orospu çocukları her bölüm kavga ediyor, Şiddete meyilliler demedi demeyin." Seungmin konuştuğunda bu masum çocuğa nasıl küfür ettirdiklerini düşünmüş ve güç toplamıştım.
İntikam zamanı.
Osmanlı usulü tokatlarda ne kadar başarılı olduğumu bilirsiniz...
Derin bir nefes alarak titremekte olan elimi yavaşça havaya kaldırmış ve gerekeni yapıp dakikalardır ağzımda biriktirdiğim salyayı elime tükürmüştüm.
"Olamaz! Yine yapıyor!"diye bağırmış ve Chan'ın arkasına saklanmıştı Jeongin.
Ortamda yutkunma sesleri yankılanırken kendimi toplamış ve geriye adımlamaya başlamıştım.
"Gidiyor musun lan gava-"
Minho'ya sözünü bitirme fırsatı vermeden arkamı dönüp ona doğru koşmuş ve zıplayarak sert bir tokat yapıştırmıştım.
Minho yüzündeki el izi ile yere düştüğünde Jisung bağırarak bana küfürler savuruyor ama kollarını tutan -pek kaslı- kollar yüzünden bana ulaşamıyordu.
Şey...evet Minho bayılmıştı!
Jisung'un küfürleri sokakta yankılanırken karaoke barda videolarımızı çeken grubun bize yakınlaştığını fark etmiştim.
Bu çocuk susmayacak mı?
Susturalım o zaman.
"HyunJin, sakın düşündüğüm şeyi yapma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Academia luz de luna / Hyunlix
Fanfiction5 Savaşçı Irkı Birleştirme Projesi; Vampirler Kurtlar Cadılar Elfler Periler Yıllardır süregelen bir savaşı bitirmeyi amaçlayan kraliyet üyeleri toplanıp bir karar alır. Her ırkın öndegelen seçilmişlerini ıssız okyanusun ortasında ki bir ada da barı...