K-pop İdolü Olmaca

113 24 26
                                    

Muffin Time!!

Evet Dostlar kitaba artık gerçekten zaman ayıramamaya başladımm🥺💖

Özür dileyerek yeni bölümü salıyorumm

Keyifli okumalaarrrr 🧁💍

~

"Ne diyorsun lan sen?  Seungmin,Chan,Jeongin ve Changbin'i nasıl ikna edeceğiz aminakoyayim?"diye bağırarak geziyordum odanın içinde.

"Sus bilgilendirici kitabım ben, sövme bana kendimi bı kitlerim kalırsın ortada!"

Evet..kitap ile kavga ediyordum.

"Şimdi diyorsun ki;

Dediğin gezegene ışınlanmamız için Arap kahvesi içip 3 kere 'turkia mithl aljana' (Turkia cenet) dememiz gerekiyor ama orada hepimiz kpop band  olduğumuz için kendi grup üyelerimiz ile gitmemiz gerekiyor? Ya onlarla gitmezsek?"

Felix araya girip herşeyi baştan tekrar ettiğinde hala bir iki cümle dahi konuşmadığım adamları nasıl ikna edeceğimi planlıyordum...Seungmin kolay da...C-Changbin?

"Eğer hepiniz birlikte gitmezseniz Arabic coffie sizi arabistana ışınlar."

"Bu kitaba ben hiç güvenmiyorum yalan söylüyor bence."dediğimde kitap bana göz devirmiş ti.

"Bunu Arabistan'a bırak giderken."

...

"Ne? Bu gezegende ölmüş olan ama platinis kpop'ta Tek başına yaşayan bekar Babaannen'in üzerine Çaydanlık devrildi ve onu kurtarmak için 8 kişi yanına mı gitmemiz gerekiyor?" Derken Gülmemek için zor duruyordu Chan.

Ne var? Bu benim bahanem değildi. Muffin yaşanmış bir olay olduğunu söyledi!!

"Zavallı kadın! Ne haldedir şimdi.." derken seungmine dönmüş ve ağlamaklı gözler ile bakmıştı Jeongin.

"Biz geliriz."

Seungmin'in sözü ile Chan ve Jeongin de kafa sallarken kafamı Changbin'e çevirmiştim.

"Babannem hiç evlenmedi dedin... Senin baba İsa mı aminakoyayim?" Demişti göz göze gelince

"Yok Musa." Ağzımdan çıkan şey ile Felix kahkaha atınca sözümü hatırlayıp hemen kafamı kaldırmıştım.


"Hahaha şakacı çocuk seni. Tamamdır! Sizinle,babaannene yardıma gelirim."

Yes be!

Şimdi sıra Minho ve Jisung'u ikna etmede.

...

"Ne bekar Babannenin üstüne  çaydanlık mı döküldü? seninle ne zaman bir yere gelsek götünü verme Tehlikesi ile karşılaşıyorsun farkında mısın?...hehe Eğlenceli olacağa benziyor! Ben varım." Minho sözünü bitirdiğinde götümün tehlikede olmasının ne kadar hoşuna gittiğini anlayıp içimden küfür etmeye başlamıştım.

Academia luz de luna / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin