İç Savaş!

403 65 121
                                    

Muffin Time!

Bölümü hwanggjinn ithaf ediyorum o da çok tatlı biri💕

Kaos istiyor canım açıkçası sizinde istediğine eminimm

O zamann geçelim bölüme

Keyifli okumalarr💞

~


Gözlerimi açtığımda yine o manzara ile karşılaşmıştım;

Beyaz ışık ve çilli bir melek

Ama bu sefer bir fark vardı... Yarım saat önce bahçede olan herkes yataklarda ve heryerleri yara,morluk içinde yatıyorlardı.

"Bayılmayı bıraksan mı artık?"dedi tarçınlı sütlaç

En sevdiğim erkek tipi...hesap soran

"Bu iti yine kim revire getirdi?" TaeHyung dudağında ki piç gülüşü ve morluk ile zarzor konuşmuştu, Topallamasını saymıyordum bile.

"Ölmek mi istiyorsun?" Dedi jungKook...Kaşı patlamıştı ve omurgasında birkaç kırık kemik vardı. Bunlar TaeHyung'un eseriydi.

Minho ve omuzuna yatırdığı sevgilisi Jisung, zafer gülüşleri eşliğinde ayağı kırılmış baygın yatan Yeonjun'u izliyorlardı.

Soojin'in erkekleri nasıl alt ettiğini hala sorguluyordum, Tek bir tekme nin bu kadar işe yaraması şaşırtıcıydı.

Ama beni en çok şaşırtan Felix'ti.

En iyisi başa dönelim...En başa

Yarım Saat Önce

"Bir Elf'ten daha ezik bir canlı varsa o da aptal bir Köpektir."diye araya atıldı Felix.

"Siz sadece sürüsünden ayrılmayan İtlersiniz" diyerek Tae Felix' e destek çıkmıştı.

"En azından bizim soyumuz sopumuz belli la-"JungKook'un sözüne başlaması ile TaeHyung'un ona kafa atması bir olmuştu.

"En azından kaçıncı babasından olduğunu biliyor"dedi Yoongi sigarasını söndürürken.

"Senin ondan da haberin yok galiba?"Hwasa konuştuğunda kanım çekilmişti.

"Yoorim, şu sürtüğün işini bitir."dedi Yoongi çekedini çıkartırken devam etti

"Benim başkaları ile planlarım var"

Dedi Ön tarafta Jeongin'i kurbanlık kuzu gibi yatırmış tekmeleyen Jake'e Bakarak

Yazardan

Yoongi Jake'in üstüne koşarken bahçe kargaşa içerisindeydi. Görevliler Nerede aminakoyayım? Dediğinizi duyar gibiyim, Bu kaos'tan beslenen Yeji'nin işiydi. Profesör'lerin hepsini uyutması yetmişti.

Erduvan hala odasında namaz kılıyordu,Kematus ise en son yürüyüşe çıkmış ve bir Suriyus tarafından soyulmuştu nerede olduğunu kendisi bile bilmiyordu.

Ve bir de okulun hademesi vardı...Park Jin Young kısaltma adı ile JYP o ne mi yapıyor du?

Okulun en üst kısmına hoparlör kurmuş ve sela okumaya başlamıştı
Gençlik zamanlarında bir cami hocası olduğuna dair söylentiler vardı.

Academia luz de luna / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin