Muffin Time!
Kim 3k olmuşş...AAA BENMİŞİM
HAHQKSGQJALAJ NEYSE boş yapmayalım alın size bölüm.Bu bölümü xJennie_askmx ithaf ediyorum 💞
Keyifli okumalarr 💕
~
Lee Felix'ten
"Hassiktir"
siyah bir poşet görmem ile ağzım açık kalmıştı. Poşede dokunmadan kutunun içini incelemiştim kutunun altında bir kağıt olduğunu görmem ile hemen kağıdı çekip yastık kılıfımın içine sıkıştırmış ve kutuyu kapatıp olayı diğerlerine anlatmaya karar vermiştim.
poşette ne olduğunu bilmiyorum sonuçta.
.
..
Hyunjin'den
Felix beni odasına çağırdığında önce naz yapmış ama sonra kabul etmiştim.
Sadece biz olacağız sanıyordum...
Odadaki 8 kişi ile bakışırken Felix'in söze girmesini umuyordum.
"Sizi buraya yardım istemek için topladım."diye söze atılmıştı sonunda.
"Felix bizden yardım istiyor? Gökten Erduvan'a oy yağacak heralde."dedi Jisung hafifçe gülerek.
Felix göz devirip konuşmaya devam etmişti;
"Türkiye Simülasyonunun bitişinde bulduğumuz kutuyu hatırlıyormusunuz? helikoptere binmeden önce işimize yarar diye almıştım."
Çekmecesine uzanıp kutuyu çıkardığında gözlerimi pörtletmiştim.
Kutuyu açmaya kalkıştığında hep bir ağızdan bağırmıştık;
"Dur!!"
Yoongi hariç Herkes hızla ayaklanıp kendilerini korumak üzere üstlerine ve kafalarına birşeyler geçirmişlerdi.
Asıl anlayamadığım Yeonjun'un neden kendine çarşaftan ve tokalardan straplez elbise yaptığıydı... kafasına taktığı 4 güneş gözlüğünün onu koruyacağını düşünmesi şaşırtıcıydı.
Tanrım! Türkan Şoray'a benziyor!
Yoongi yerinden bile kıpırdamamış sanki yaslandığı yerden varlığımıza küfür ediyormuş gibi görünüyordu.
Kai etrafındaki herşeyi toparlayıp üstüne geçirmişken Tae ve Jeon battaniye ile korunmaya çalışıyorlardı.
En çok güldüğüm şey ise minho ve jisung'un köşede buldukları kürkü birlikte giymeleriydi.
Jimin yatağın altına girdiği için rahattı tabi.
Ben ise iki şişme mont ve maske ile hayatta kalan tek kişi olacağıma emindim.
Hahahah...Betalar.
Endüstri Meslek Yurdunda Nasıl bıçaklanmadan hayatta kaldım sanıyorsunuz? Her mevsim 5 kat şişme mont giyerdim...Annemin simli montunu aradığı sesi hala beyninde yankılanıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Academia luz de luna / Hyunlix
Fanfiction5 Savaşçı Irkı Birleştirme Projesi; Vampirler Kurtlar Cadılar Elfler Periler Yıllardır süregelen bir savaşı bitirmeyi amaçlayan kraliyet üyeleri toplanıp bir karar alır. Her ırkın öndegelen seçilmişlerini ıssız okyanusun ortasında ki bir ada da barı...