George pov:
začala biologie. Učitelka vysvětlovala nějakou látku ale ja nevnímal. psal jsem si z Tommym. Tommy je můj kámoš, ted už jenom přes internet. Chodil semnou na minulou školu a byl to vlastně můj jediný kámoš. doufám že se ještě někdy uvidíme. Pak mi někdo hodil na lavici papírek. Koukl jsem se okolo sebe a byl to nějaký kluk. Vím že to byl ten z první hodiny. Myslím že Jack nebo tak nějak. otevřel jsem tedy ten papírek a stalo tam že na něj mám počkať pred školou. Na to mu neskončím. Skuchmlal jsem papírek a hodil ho do mě tašky a pokracovaj v psaní si z Tommym.
***
Poslední hodina. Telak. Nenávidím telak. Nějak to prežiju. Snad.
Z Nickem a Karlem jsme šli do šaten. Zjistil jsem že nick je taky docela super. Ale za celý den jsem ještě ani jednou neviděl toho blonďák z biológie. ,,Karle?" ,, Ano, Georgi?" ,,Kdo byl ten blonďák z biológie" ,,jo ten, zapomněl jsem na něj, hah. Jo sorry to byl clay. Bude mít s námi telak." ,,Jo dík"
Takže telak a biologie. Zatím.Telak začal a hrali jsme fotbal. Co říct, nešlo mi to. Žádný sport mi totiž to nejde.Ale nějakým zázrakem sme vyhráli.
***
Bylo po škole a já si dával nepotrebné učebnice do skříňky když v tom mi někdo sahnul na rameno a já leknutím poskočil. Karle....,, Ježíš sorry Georgi, nechtěl jsem tě vyděsit, jen jsem se chtěl zeptat jestli s námi nepůjdeš do kavárny. Chodíme tam každý den po škole" ,,Uh jo proč né. Kdo všechno tam bude?" ,,Jen ja, ty, nick a clay" ,,dobře" ,,,jo supr tak tě počkáme pred školou. Zatím pá!" Ani nečekal na mou odpověď a utekl ven před školu. Dal jsem si učebnice do skříňky a ještě si šel koupit pití do automatu. Když jsem vyšel ze školy nikoho jsem neviděl. Chvíli jsem tam stál a rozhlédl se, když v tom sem uviděl na parkovisku stojící osobu. Kdyžjsem se koukl líp, uviděl jsem že je to Karl. Rozběhl sem se za ním, ale hned sem spomalil na krok. Z telaku sem měl naběhné už dost. ,,Karle!!" ,, Georgi!!!"
,,Cauu " ,,ahooj, nick a clay by měli za chvíli přijít, měli ještě tréning" ,,jo dobrý " čekali jsme asi 10 minút a pak sme je zahlédly v dáli jak jdou z fotbalového hřiště. Konečne. ,,Cauu" řekli nick a clay najednou ,, ahojky" odpověděl Karl,,ahoj" řekl jsem ,,on jde taky?" Zeptal se blonďák ,,jo jde? Vadí?" ,,Ne, vůbec" řekl nick ,,asi ne" řekl blonďák. Mám pocit že mu asi Vadím. Má smůlu.***
V kavárně jsem si objednal vanilkové latte a nějaké sušenky. Nick a clay si objednali ubycejne cappuccino a Karl horkou čokoládu.,, Hele a jak bylo na tréningu?" Zeptal se Karl Nicka,,jo dobrý vyhráli jsme" ,,to je super!" ,,Co děláte za sport?" Zeptal jsem se. ,, Ragby" odpověděl nick. ,,Děláš nějaký ty?" Jasně. ,, Vlastně ne. Nemám moc rád sporty" ,,měl bys nějaký zkusit. U nás je ještě jedno volné místo " ,,ne, díki" ,,jak myslíš.
Dopili jsme kávy a měli namířeno do nákupního centra když v tom mi zavolala mamka.,, Počkejte volá mi máma " řekl jsem a zvedl jí to.
,,Ahoj zlatíčko, kde jsi? Nestihneš jít k doktorovy" vlastně dnes mám sezení.,,Jo za 5 minut jsem doma!" Řekl jsem a složil jí to.
,,Kluci, už musím. Mám ještě sezení. Zítra ve škole!" Řekl jsem a rychlosti blesku jsem oteklé aby se mně nevyptavali na podrobnosti. Nemám náladu jim vysvětlovat proč tam chodím.
Domů sem přišel právě včas. Sezení mi začíná za 10 minut. to snad stíhám. Šel jsem z mámou do auta a měl jsem výslech kde jsem byl. Řekl jsem jí jednoduše že jsem byl z kamosema v kavárně. Byl šťastná že jsem si našel kámoše.
***
U psychológa to bylo to stejné. Nudné otázky které mi stejnak nepomůžou. Pak jsem šel ještě k doktoru na vyšetření protože mám pod váhu.
Když jsem přišel domů tam mně na Instagramu někdo začal sledovat. Nic nové jenomže to byl Karl jak mne našel? Jsem docela známí. Na Instagramu mám přes 2m sledující a na twichi okolo 1m. Dlouho jsem nestreamoval.
Nachystal jsem si všechny potřebné věci na stream a zapnúť starting soon. Pak už jsem jenom doladil kameru a mikrofón a strating soon jsme dál pric. Chvíli jsem se jen tak bavil z chatem a někdy jsme si něco zahráli. Když jsem stream vypnul jsem si lehnul do postele a byl do 1 ráno na mobilu.
Když už jsem chtěl jít spát, došlo mi oznámení. Dreamwastaken vás začal sledovat.
JE TU PÁTEK TAKZE KAPITOLA!! inac kapitoli budu asi vychadzat kazdy druhy den takze tak🥰
Uzivajte zivotaWords:766
ČTEŠ
you are safe with me |DNF|
FanfictionGeorge se přestěhuje z jeho rodinou na Floridu a snaží se zapadnout do kolektivu. Však jeho nový kamarád Karl mu představí jednoho kluka a ten mu změní život... Příběh má hodně chyb🥰 Tw: Sh Ed Násilí Možno trochu spicy 😨 Start: 9.3 2023 End- 30.4...