Dream pov:
Když jsem přišel domů z nákupního centra tak jsem šel rovnou do pokoje. Nechci poslouchat mámu jak se mně ptá kde jsem byl. Dnes ne.
Lehl jsem si do postele a přejížděl sociální sítě když v tom mně napadlo si najít toho George aspoň na Instagramu. Skousel jsem snad všechno z jeho jménem a příjmením.
Pak mně napadlo že Karl by ho mohl sledovat. Bingo! Georgenotfound. Zajímavý jméno rozklikl jsem si jeho profil a měl 1m sledujících?! V popisku měl twich tak jsem se na něj šel kouknout. Vypadá to že hraje Minecraft a nějaké další hry. nevěděl jsem jestli bych mu mnel napsat.nebude to divné? Vždyť
Se ani tak dobre nekamosime. Přemýšlel jsem nad tím asi 10 minut když jsem se rozhodl že ho alespoň začnu sledovat.Odpověděl docela rychle.dobre, teď už ví že jsem ho našel. Co teď? Asi bych mu mnel napsat. Začneme tak normálně,,ahoj Georgi! Jak se máš? Jo jinak tohle je clay z biológie, telaku a matiky!" Snad to nebylo moc trapný. Odpovídá celkem rychle ,,oh ahoj clay! Dobře se mám co ty?:)"
Takhle jsme si psali asi ještě 2 hodiny. zjistil jsem o něm hodně zajímavých věcí. Třeba že má heterochromii. Nebo že se se sem přestěhoval z Londýna (já vím nejvíc zajímavá věc) dohodli jsme se že zítra spolu pujdem do školy protože bydlí ve stejné čtvrti jako já. Pak jsem si šel jenom umýt zuby, prevlict do pyžama a šel spát protože už bylo 3 ráno.
***
Ráno jsem vstal v 5:30. Musel jsem stávat dřív protože ještě pujdu Georgovi naproti.
Když jsem byl připravený bylo půl 7 tak jsem vyrazil. Přišel jsem před údajně Georgův duma zaklepal. Otevřela mi asi Georgova matka. ,,Dobrý den, bydlí tady George Davidson?" ,,Oh, dobrý den ano bydlí, stalo se něco?" ,,Jo, dobrý, teda ne nic se nestalo, jsem jeho kamarád a měli jsme jít spolu do školy." Když jsem to dořekl, že schodů že vynořil George V plné své kráse (lol) ,,clay!!" Řekl a přišel mně obejmout. Chvíli jsem byl zmatený,ale pak jsem mu obětí opětoval. ,, Ahojky" pozdravil jsem ho. ,,Ahooj!" ,,Georgi? Kdo je toto?" Zeptala se Georgovi matka ,,jo promiň mami, tohle clay, můj nový kámoš"takže jsme kamarádi! ,,Dobrý den" ,, ahoj!" Georgovi matka mi z nadšením podala ruku. Ruku jsem primula pak jsme se jenom rozloučili a vyrazili na autobus.
,,Máš milou matku." Řekl jsem. ,, Jo, lepší než otec" ,,co je z otcem?" ,, To ti když tak někdy povím. Teď už pojď nebo nestihneme autobus!" Vykřikl, chytl mně za ruku a začal utíkat a přitom se smát. ,, Ježíš zpomal!" Zakřičel jsem. Překvapilo mne jako energii má. A to se ještě skoro vůbec neznáme.,, Ježíš já myslel že když hraješ nějaké ty sračky že budeš rychlejší." ,, Jasně " řekl jsem a v tom nám už přijeď bus.
***
George pov:Nechápu proč se z vlasem vůbec bavím. Že začátku se mi vůbec nelíbil, ale teď už je asi v pohode? Vážně nevím.
Že skříňky jsem si vytáhl učebnice a koukl se do rozvrhu. Chémie. Tu mám z Nickem. Ale myslím že se mnou sedět teda nebude. Určite tam má i jiné kamarády.
Našel jsem učebnu chémie a vešel dovnitř. Nikdo tu ještě nebil, protože bylo 7:40
Sedl jsem si úplně do zadu k oknu a psal si z Tommym.***
Už byla 6 hodina. Matika. Tu mám z clayem. Šel jsem si do skříňky pro sešity a přitom potkal claye,,ahooj" ,, čau" stalo se něco?" Měl zlo náladu asi. ,,Ne promiň jenom mně vytočil spolužák. Nic víc" ,, a co se stalo?" ,, Neřeš to prosím" jo promiň." ,,Jo v pohode" pak jsme si šli pro matiku a vydali se do učebne matematiky
,,Sedneš si semnou?" Zeptal se clay. ,, S Kým jiným?" Řekl a zasmál jsem se ,,tak to nevím " řekl a taky se zasmál.
Pak už to byla normálka. Počítali jsme nějaké příklady a sem-tam mne vyvolala jen abych ji zdelil svůj i tak zle vypočítaný výsledek.
Po škole jsme šli zase do kavárny a pak všichni domů. Doma jsem se rozhodl znovu streamovat ale tentokrát z Tommym.
Když jsem stream ukončil, šel js si lehnout protože bylo něco okolo půl noci. Už sem skoro spal když v tom mi přišla správa. Byla od claye. Pak jsem si s ním psal asi ještě do 3 ráno a pak jsem uprostřed konverzace usnul.
JA NEVERIM JA DALA ESTE JEDNU🥰 NORMALNE MI BRNA RUKY STÉHO.
enjoy lifeWords:731
ČTEŠ
you are safe with me |DNF|
FanfictionGeorge se přestěhuje z jeho rodinou na Floridu a snaží se zapadnout do kolektivu. Však jeho nový kamarád Karl mu představí jednoho kluka a ten mu změní život... Příběh má hodně chyb🥰 Tw: Sh Ed Násilí Možno trochu spicy 😨 Start: 9.3 2023 End- 30.4...