Na chodbě mně někdo zastavil. Kdo jiný to byl než clay.
,,Hm. Ty si nedáš pokoj."
,,Nedám" usmál se na mně.
Proč
,,Georgi, hele.." nechci aby se omlouval.
,,Omlouvám se.." zašeptal jsem a sklonil hlavu na své obnošené tenisky.
,,Ty.. ty se omlouváš? A zaco? Vždyť si nic neudělal. Já bych se ti mneli omluvit."
,,Že jsem tě to nenechal vysvetlit." Možná kdyby mi to vysvětlil hned na začátku, nic by se nemuselo stát.
,,Georgi. Vždyť si byl jenom naštvaný. To je v pořádku. A omlouvám se. Opravdu moc. Je mi to hrozně líto, že jsem ti nevěřil." Dořekl to a objal mně.
Po škole jsme šly ke mně. Když jsme vyšli ze školy a šly na autobus. Spomenul jsem si na ty tabletky.
,,Clayi? Musím ještě do lékárny si jít vyzvednou nějaké léky. Půjdeš se mnou?"
,, Jasně. Jaké léky?"
,,To je fuk. Prostě pojď"
Vešel jsem do lékárny a clayi na mně počkal venku. Oni mi dali nějaké tři krabičky. Nebylo to nejlevnější.
Vyšel jsem ven a tam na mně čekal clay.
,,Jsem tu" řekl jsem a on se otočil.
,,OH dobře. Jdeme?" ,,Jo"
,,Není Prozac anidepresivo?" Jak to ví? To nezakecam. Jenom jsem mhmnul a šel dál.
clay se rozhodl zu u mne bude spát. Já stým samozřejmě problém neměl. Jak bych taky mohl.
o asi 10minut jsme začli koukat na niaky gay seriál a predstavil jsem si že jsem to já a clay, trošku jsem se začervenal a mnel jsem motyli v brichu... ,,proč se tak červenáš?" Řekl Clay
,,nicnic jen mi je teplo" clay moc tomu nechtel verit ale co se dá delat.,,přisla pizza!" Vykrikl Clay
Lehce jsem se pousmál i když jídlo nesnáším...
"Dáš si?" Optal se mne Clay.
"Ne díki" řekl jsem s nechutíKdyž jsme dokoukali seriál a clay dojedl šli sme se osprchovat, když jsme byli už osprchovaný tak jsem se šel prevlíknout do mého pokoje.
,,Promiň já nechtel" řekl clay když omylem prišel do mého pokoje,
,,V pohode" řekl sem, v duchu sem doufal že nezíral na moje scars..
,,Georgi co to máš na ruce..?" Řekl dream s klidnejším hlasem,
,,Nic nekoukej na to!"snažil jsem se udržet můj pláč ale nešlo to..
,,Georgi jsem tu pro tebe řekni mi co se stalo"
,,nic niakyho velkyho rodinný problémi''
Clay me objal což mne extrémne potešilo..,,Hele Clayi nejdeme streamovat na můj twich?"
,,Klidne'' řekl clay
Po asi 5 minutách nastavování streamu jsme konečne začli streamovat, hodne jsme se nasmáli a byl to jeden z mých nejlepsích dnů mého života. Po ukončení streamu jsme zase koukat na niaký seriál.
No ale potom se stalo neco, na co jsem čekal celý život.,,hele georgi?,,
,,ano clayi?"
,,miluji te."
TAKZE TOTO JE KONEC KAPITOLI DUFAM ZE SA VAM PACILAA❤️ MOC SA OMLUVAMM SA CHYBY AAAA TOTO PISALA VYVOJARKA CISLO 2 takze moja predstavivost neni moc dobra😞 DOBRU NOC
Words :477
ČTEŠ
you are safe with me |DNF|
FanfictionGeorge se přestěhuje z jeho rodinou na Floridu a snaží se zapadnout do kolektivu. Však jeho nový kamarád Karl mu představí jednoho kluka a ten mu změní život... Příběh má hodně chyb🥰 Tw: Sh Ed Násilí Možno trochu spicy 😨 Start: 9.3 2023 End- 30.4...