kapitola 20.

101 5 1
                                    

Ráno jsem se probral vedle něho. Pomalu jsem se vysoukal z postele. Bolelo mně celé tělo. Šel jsem do první koupelny co jsem našel a tam se zamkl. Koukl jsem se do zrcadla a zděsil se. Pleť bledá, oči červené a pytle pod očima. Vyšel jsem z toho domu a šel domů.

Doma byla máma a něco vařila. Ani si mně nevšimla tak jsem vyběhl po schodech na horu.

Rozhodl jsem se zavolat Tommymu. Možná by jsme mohli jít streamovat.

Nakonec jsme streamovali okolo 4 hodin. Vypnul jsem to a byli 16 hodin. Byl jsem po včerejší noci unavený tak jsem si šel lehnout.

Vzbudil jsem se o 19 na to že mi někdo volá. Koukl jsem se kdo a byl to clay. Kdo jiný taky že. Nevěděl jsem jestli mu to chci zvednout. Asi si ani nespomína co se včera stalo.

Zvedl jsem mu to. Vím že bych to dělat neměl.

,,Ahoj Georgi! Kde pak jsi?"

,,Co ti je do toho."

,,Někdo má špatnou náladu ~"

,,Clayi."

,,Teď opravdu. Kde jsi?"

,,Co tě to tak zajímá "

,,Udělal jsme něco?"

Tak on se ptá jestli něco udělal. Hádej.

,,Tak ty si nespomínas"

,, A čeho?"

,,Nevíš co se dělo minulou noc?"

,,Ne? Mám stoho celýho večírku velké okno. Naposledy si pamatuju jak jsme spolu tancovali. Stalo se něco?"

,,Clayi. Jistě že se něco stalo"

,,A smím vědět co pane Georgi?" Zasmál se. Tak on se teď směje.

,,Clayi teď není správná chvíle se smát."

,,Dobře Georgi, už se mi to přestává líbit. Můžeš mi už konečne říct co se stalo?"

,, Prakticky.. si mně znásilnil."

,,Georgi to bych ti nikdy neudělal."

,,Tak ty to budeš ještě popírat. Dobře no. Mnej se, clay."

Zrušil jsem ho. Šel jsem spát. Teď už to ví. Jsem zvědaví co bude dělat ve škole. Hah.

Ráno jsem se normálně probudil. Rozhodl jsem se najíst. Udělal jsem si lívance z nutelou. Snědl jsem dva a ostane nechal na stole pro mamku. Vychystaly jsem se do školy a vyrazil na autobus.

Ve škole jsem se podstatě neměl s kým bavit protože Karl se mi od tehdy neozval sa clay se ani nepokusil omluvit. Co jsem taky čekal. Ani mi nevěří!

Po škole jsem šel rovnou domů. Neměl jsem ani s kým být v kavárně. A sám tam nebudu, protože bych si nedokázal nic objednat (same).

Doma nikdo nebyl ale lívance na stole už nebyli. Vyšel jsem po schodech to pokoje a tam se zamkl. Zamykám se i když su doma sám. Haha.

Cely den jsem byl v pokoji a nikam nechodil. Neměl jsem energii ani motivaci. Bylo mi strašně. Jenom jsem ležel na posteli a čuměl do stropu.

Večer jsem se rozhodl osprchovat.

Vyšel jsem ze sprchy a šel si dát krém na tvář. Otevřel jsem šuplík a vytáhl krém. Pod ním byla žiletka. mnel bych? Už jsem dva týdny čistý.

Pár škrábanců nikoho nezabilo. Udělal jsem si jich pár na zápěstí, trochu i na stehnech a břichu. Žiletku jsem pak oplachl a dal jí na své místo. Ošetřil jsem si rány a dal si krém na tvář.

Pak jsem si lehl do postele a usnul. Bylo něco okolo jedné ráno.

Uz sem unavena 😇

Words:527

you are safe with me |DNF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat