Ráno jsem se probudil v clayově objetí. Chtěl jsem se z něho vysoukat, ale přitáhl jsi mne ještě silněji.
Chci se ho zeptat jak to mezi námi je.
,,Clayi? Clayi! Claayiii!"
,,Oh uhm, no co je Georgi. Chci ještě spát."
,,Jak to mezi námi je?.."
,, Georgi?"
,,Mhm?"
,, Budeš můj boyfriend?"
Aha.
,,Ne" zachumlal jsem se do jeho mikiny.
,,Jak jako ne" povzdechl si.
,,Ale jistě že budu." Usmál jsem se i když to nemohl vidět.
Políbil mně na čelo a spali jsme dál.
Vzbudil jsem se a koukl na hodiny. Bylo 10 po obědě. My zapomněli na školu...
,,Clayi! My zapomněli na školu.."
,,A co teď. Už je to snad jedno né? Vůbec se mi tam nechce."
,,aha. To je fuk už no."
Pak jsme spali dál až asi do 13. pak jsme koukali na filmy asi až do 18.
,,Georgi? Dneska je u Jacka párty. Nešli by jsme tam?"
,,No nevím... Já na takovéhle věci moc nejsem."
,,Prosím gogyy"
Uh. Proč zrovna já. ,,No dobře. Kdy začíná?"
"O 8 takže za dve hodiny,, no dobře no..
O 7 jsme se začali připravovat a o půl jsme vyrazili. Přišli jsme přímo na čas .
,,Clayi! Ty ses tu i ukázal. Nevěřil jsme když jsi řekl že přijdeš." Řekl a dal si z clayem nějaký handshake(rika sa temu tak?)
,,Ty musíš byť George ne? Clay mi o tobě hodně povídal"
,,Uhm jo-" odpověděl jsem a usmál se.
,,Tak pojďte dál ne?"
Vešli jsme do vnitr a pani. Zdálo se to být větší než zvenku. Byl tam obrovský obývák spojený z kuchyní a bylo tu hrozně moc lidí. Hrála tu hlasitá hudba a dokonce i taneční parket.
,,Zatím se tu porozhlidni a já nám donesu pití. Chceš něco konkrétního nebo to necháš na mně?" Nevím jestli chci dneska zrovna pít. Ale jedna sklenička ještě nikdy nikoho nezabila. Možná jo.
,,Rum z kolou."
,,Máš to mít" řekl a rozeběhl se do davu lidí v kuchyni. Rozhodl jsem se to tu trochu prozkoumat. Obývák i kuchyň jsem už viděl. Vyšel jsem nahoru po schodech a už tu nebylo tolik lidí. Byla tu veľká chodba z asi 15 dveřmi. Ty musí být bohatí.
Vešel jsem do prvních dveří. Koupelna . Druhé dveře byli zamknuté. Vešel jsem do všech dveří. Skoro všechno byli spálne. Pár krát jsem někoho i načapal, but lets just not talk about it.
Sešel jsem schody a šel hledat claye. Uviděl jsem ho v obýváku jak mne asi hledá.
Přišel jsem za ním a pozdravil ho.
,,Je Georgi kde jsi byl?"
,,Byl jsem totiž proskoumat." Zasmál jsem se.
,,No dobře no. Tady máš tvoje pití. Jdeme si zatancovat?" Řekl a podal mi ruku. (Chapeme sa jakoze 👨🚀🫴)
Clay byl už trochu ožralí, ale nějak jsem to neřešil. Já zatím ještě nevypil ani ten rum a on už pije asi 10 skleničku něčeho, co nevím pomenovat.
,,Georgi jdeš si nahoru?" Zeptal se mně clay. Co potřebuje?
,,Uh? Dobře. Stalo se něco?"
Neodpověděl.
Zatáhl nás do nějakého z pokojů a zamkl dveře. Klíč si strčil do kapsy a otočil se na mně. Začal se přibližovat. Dobře teď. Se ho i trochu bojím.
,,Clayi? Stalo se něco? Proč si nás tu zamkl?"
,,Trochu si to užijeme. Co ty na to Georgie?~"
,,M-myslím si že ještě nejsem připravený clayi.."
,,Ale no tak Georgie~" přitiskl mně na zeď a začal líbat na krku. To nebylo ještě tak zlé.
Pak mi začal sundávat tričko. ,,Clayi.. teď né " neposlouchal.
Pokračoval.
Rozepl si pásek a sundal si i tričko takže tak stál jenom v boxerkach. Pak začal sundávat kalhoty i mně.
,,Clayi. Ne. Si opilí. Prestaň." Neposlouchal. Snažil jsem se ho od sebe odtrhnout ale strašně se mi klepali ruce a celkově byl silnější.
Pak nás zvalil na postel a začal si sundávat boxerky. Pak je sundal i mně a chytl mi ruce za hlavou. Začal jsem brečet. Takhle jsem si náš první sex nepředstavoval. Vlastně to ani sex nebyl.
Bylo to spíš znásilnění.
UZ MI JE UZASNE TAKZE KAPITOLKA. JJ MNELA TO PISAT SIMONA ALE NEMA FANTAZIU. NEZE BYCH JU JA MNELA.
-enjoy life
WORDS: 678
ČTEŠ
you are safe with me |DNF|
FanfictionGeorge se přestěhuje z jeho rodinou na Floridu a snaží se zapadnout do kolektivu. Však jeho nový kamarád Karl mu představí jednoho kluka a ten mu změní život... Příběh má hodně chyb🥰 Tw: Sh Ed Násilí Možno trochu spicy 😨 Start: 9.3 2023 End- 30.4...