kapitola 8.

121 4 2
                                    

George pov:

Škola skončila trochu později takže bylo 15:30. Musel jsem jít na pozdější bus protože jeden mi jel o 15:10 a další až o 15:45.

Když jsem přišel domů bylo 16. ,, Georgi? Kde jsi byl?" Zeptala se mně máma. Nečekal jsem že bude doma. Myslel jsem že tu bude táta. ,, Uh no trochu se nám prodloužilo vyučování." ,, Dobře, v pořádku. Dáš si něco na jídlo? Pekla jsem bublaninu (milujem) ,, možná pak. Teď nemám hlad." Řekl jsem a odběhl do pokoje. Tam jsem byl vlastně celý den. Večer jsem se vysprchoval a šel si lehnout.

Musíme to trochu okořenit takže dáme tíme skip o měsíc 🥰

Ráno pro mně přišel Henry a spolu jsme šli do školy. Tam to probíhalo celkem v pohodě. Cez 5 hodinu, což byla matika, jsem šel na wcka.

Šel jsem na ty, na které moc lidí nechodí. Šel jsem tam jenom abych se trochu uklidnil, protože jsem dostal trochu nervy na učitelku. Byl jsem rukama opřený o umyvadlo, a díval se na sebe do zrcadla, když se otevřely dveře a někdo vešel. Koukl jsem se do zrcadla kdo to byl, a byl to.. Henry? Co ten tu chce.

,,Georgi~ ani nevíš jak jsi mi chyběl" no jo. Už u nás nebyl tak 3 dny, protože si máma vzala dovolenou. ,,Hmm" chci aby šel pryč. ,, Co kdyby chom si trochu pohrali? Georgie~" tady? ,, Tady? Co ses zbláznil" ,, Georgie. Tady nás nikdo neuslyší ~" no nevim,, hned vedle je chemie. ,, Georgie~" zašeptal mi do ucha a začal mi líbat krk. ,, Henry, prestaň" né tady.. ,, copak jsem ti nechyběl?~" ne. ,, Ani ne" znovu mi začal líbat krk a začal si svlékat kalhoty. ,, Ne prosím. Henry. Né tady. Někdo by nás mohl slyšet." ,,Georgie, prestaň na chvíli přemýšlet." Začal že mně stahovat kalhoty. Zkoušel jsem ho od sebe odhodit, ale bylo to k ničemu. Začal mi líbat břicho, a mně začali slzet oči. Už se blížil k mému podbřišku, když v tom se otevřeli dveře dokořán. To jsem už načisto plakal.

Dream pov: (NEVERIM)

George byl na tom záchodě celkem dlouho. Když zazvonilo na prestávku, a on se pořád nevracel, vybral jsem se ho hledat.

Odešel jsem všechny záchody po snad celé škole, ale ani na jedných nebyl. Šel jsem k jeho skříňce, s nadějí že tam bude. Nic.

Další hodina byla chemie. Šel jsem okolo záchodu na kterých jsem ještě nebyl. Ozývaly se s nich vzlyky. Otevřel jsem dveře a to co sem viděl...
Trošku neskoro, ale sa mi nechcelo 😝

Words: 416

you are safe with me |DNF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat