iki

165 15 17
                                    


/

Günün yorgunluğu yavaş yavaş vücuduma vururken bir yandan nedenini bilmediğim bir şekilde Barcode'un sosyal medya hesabında geziyordum. Bugün, getirdiği ceketten dolayı ve konserde olan karşılaşmadan sanırım, aklıma takılmıştı. Ofiste de sürekli birlikte olduğu adamla bir sürü fotoğrafı vardı, çok yakın gibilerdi.

 Ofiste de sürekli birlikte olduğu adamla bir sürü fotoğrafı vardı, çok yakın gibilerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tinnasit.pongporn: summertime happiness with @/blueblueputtha & @/wichapasummet !!

blueblueputtha: Hız treni en iyisiydi!
tinnasit.pongporn replied to blueblueputtha: hepsi çoooooook güzeldii T.T

wichapasummet: 😃

useranancokguzel: tisort link

Fotoğraftan çıkıp sayfayı yenilediğimde yeni fotoğrafın geldiğini gördüm. Aynı anda ikimiz de aktiftik ve konserden bir fotoğraf atacağını daha görmeden tahmin edebiliyordum.

 Aynı anda ikimiz de aktiftik ve konserden bir fotoğraf atacağını daha görmeden tahmin edebiliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tinnasit.pongporn: love you the most.
@/blueblueputtha <3
photo by: @/wichapasummet

justagirl: yandaki çıtırın insta
wichapasummet replied to justagirl: Yok onun Instası.

blueblueputtha: ^^💙💙!!

Uyanık olduğumu belli etmek, bir şeyler yazmak istiyordum. Gözüme açıklama çarpınca aklıma gelen ilk şeyi yazdım.

jeffworasatur: the most.

Yazdıktan sonra telefon ekranını kapatıp gözlerimi dinlendirmek amacıyla kapattım. Son bir saattir cansız bir bedenmişim gibi uzanıp telefona bakmaktan başka hiçbir şey yapmamıştım.

Yazdığım yanlış anlaşılmaya ne kadar açık olsa da geri dönüşüm yoktu, geri dönmeyi de hiç sevmezdim zaten.

Telefonun titremesi yatağa da yayılınca daha az önce bıraktığım telefonu tekrar elime aldım.

/

jeffworasatur: the most.
tinnasit.pongporn replied to jeffworasatur: ?

Yazımının doğru olduğuna emindim, ben zaten açıklamaları İngilizce yazardım, sorun neydi anlamamıştım.

jeffworasatur
Çok yakınsınız sanırım Bay Puttha ile.

tinnasit.pongporn
evet öyleyiz
iyi misiniz Bay Jeff
bir sıkıntı mı var

jeffworasatur
Yok tabii ki.
Ofiste uyuyup duruyorsunuz, bu saatlerde uyursanız iyi olur.
İşimiz aksıyor.

tinnasit.pongporn
tabii, iyi geceler.

Uykuya çok ihtiyaç duyan bir bedene sahip değildim, ofiste de dediğinin aksine uyumazdım. Zaten konsere gittiğimi o da biliyordu, eve daha yeni gelmiş olabileceğimi düşünmek o kadar zor değildi. Sinir edesi vardı desem, o böyle işlerle bu saatte uğraşacak adam değildi.

Göz kapaklarım gittikçe ağırlaşıyordu, yorulmuş olmalıydım. Üstümü değiştirip yatağıma geçtim.

-

"Keşke bir gün olsa ve hiçbir şey yapmadan tüm gün uyusam." Dedim iç çekerek. Yüzümü masaya koymuş Jakapan'ın olduğu tarafa doğru yan olarak yatmıştım. Dosyalar sürekli yenileniyor, sürekli iş çıkıyordu. Koca şirketin tüm işini ben yapıyormuşum gibi davransam da bu tavırlarımdan kimse şikayetçi değildi sonuçta.

"Öyle yapabilmen için pazar günleri var aslında 'Code." Dedi gözlerini bilgisayardan ayırmayarak.

"Bu ofiste işini yapmayan çalışanlara yer yok Tinnasit Bey, kaldırın kafanızı." Arkamdan yükselen sesin sahibi ofise geldiğimden beridir kafayı bana takmış olan Arthit'ten başka biri değildi, olamazdı zaten.

"Bu ofiste size yer olmasını istiyorsanız beni bırakıp işinize bakın Arthit Bey." Dedim kafamı masadan kaldırmayarak. Ortam çok sessizdi, bizden başka kimseden ses çıkmıyordu. Wichapas gülümseyip bana baktı, ben de karşılık olarak gülümsedim ve kafamı masadan kaldırdım.

Dosyalar, evraklar... Her şey aynı programın içinde depar atarak tekrar bana dönüyordu.

Kafamı Bay Jeff'in odasının camına doğru çevirdiğimde işine her zamanki gibi odakla baktığını gördüm. Çok hareket etmiyor, gözlerini nadir kırpıyordu.

Dün gece olanlardan dolayı özür dilemem gerekirdi, öyle sertçe çarpıp kaçmak oldukça çocukça bir davranıştı ve biz artık çocuk değildik. Hava almaya çıktığında yanına giderim diye düşünüp önüme döndüm.

-

Yavaş yavaş akşam oluyordu, herkes gittikçe sessizleşmişti. Gece vakti geldikçe herkes yorgunlaşıyor, sessizlik hakim oluyordu. Bay Jeff'i gözlerim aradığında göremedim, hava almaya çıkmış olması gerekiyordu.

Elimdeki fırsatı değerlendirmek amacıyla ben de ofisten çıkıp terasa çıktım. Tahmin ettiğim gibi Bay Jeff hiçbir şey yapmadan öylece duruyor, gökyüzünü seyrediyordu. Sessizliği sinirimi bozsa da boğazımı temizleyip yanına gittim.

"Bay Jeff." Dedim utangaç sesimle. Adam büyük ihtimal ona çarptığımı bile hatırlamıyordu, süper pot kıracaktım.
"Dün gece olanlar..."

Bay Jeff gökyüzüne çevrili olan yüzünü bana çevirip gözlerime bakmaya başlayınca elim ayağım birbirine karıştı. Zaten utangaç bir yapıya sahiptim, böyle bakınca da iyice her şey karışıyordu.

"Hangisi?"

the truth untold ও jeffbarcodeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin