-tinnasit.pongporn: smoking kills
photo by: @/wichapasummet ''blueblueputtha: Kamerayla boşuna dalga geçmişiz ya biz...
tinnasit.pongporn replied to blueblueputtha: fotoğrafı görünce wichapas'ı bırak kameradan bile özür diledim 😔wichapasummet: 😆🤜
tinnasit.pongporn replied to wichapasummet: 🤛!!jeffworasatur: Vay.
Telefonu elimden bırakıp az önce okuduğum yorumun etkisiyle gözlerimi Bay Jeff'e döndürdüm. Yorumu dün gece ben uyurken atmış olduğundan daha yeni görüyordum. Etrafa baktığımda birbiriyle konuşan iki çift kadın grubu, kafasını bilgisayara gömenler doluydu.
Bay Jeff ona baktığımı fark etmiş olacak ki uzun zamandır önündeki bilgisayarda kilitli kalan bakışlarını bir süre sonra bana döndürdü. Yüzünde keskin bir biçimde belli olan bir ifade görememekle birlikte gözlerimi kaçırmam bir oldu, her zamanki gibi halledilmeyi bekleyen dosyalarıma döndüm.
Pek göz göze gelmezdik Bay Jeff'le, göz göze gelsek bile ben hemen gözlerimi kaçırırdım. Hâlâ bakıyor mu diye tekrardan baktığımda işe güce bulanmış olurdu, pek kafasına takmazdı böyle şeyleri.
Veya takmıyor gibi gözükürdü, içini biliyor değilim.
Telefonum titreyince masadan alıp gelen mesaja baktım.
Wichapas Beyefendisi ''
*Numara
Bu firma şirketin telefonundan aranacak Barcode.
Yeni sezonda şirket, bu firmanın tasarımlarıyla iş birliği yapacağı için iki firmanın da tüm bünyesinin ortak bir noktada buluşması ve sezonun açılması gerekiyor.
Ortak noktayı telefondaki yetkiliyle konuşup kararlaştıracaksın.
Kolay gelsin :) 😄Barcode
kolaysa başına gelsin diyormuşum şimdi 5555555
sana da kolay gelsin~~Ofisin girişinde bulunan sekreterin yanına gidip masasında duran şirketin telefonuna iliştiğim gibi numarayı tuşlayıp telefonu kulağıma tuttum. Ayakta iş yapmayı sevmesem de uzun süreceğini pek sanmıyordum.
"İyi günler, ben RedBy'dan Tinnasit Isarapongporn. Firma olarak yeni sezona birlikte gireceğimiz için ortak bir defile yeri belirlememiz gerekiyor bildiğiniz üzere." Dedikten sonra telefondaki kişinin dediklerini dinledim.
"O zaman tekrar görüşmek üzere, ben kararı üst makamıma bildireyim." Dedikten sonra telefonu yerine koyup masama tekrar geçtim.
Barcode
📍 Konum
burasıWichapas Beyefendisi ''
Tamam, teşekkürler.Defilenin iki-üç gün sonra olması kafama takılmasa da aklıma gittikçe yaklaşan iş gezisi geldi. Başka bir ile gideceğimizden ilk defa şirketle ilgili bir şeye heyecanlanıyordum. Uzun zamandır gitmek istediğim bir şehirdi gezinin olduğu yer, çocuk gibi içim kıpır kıpırdı.
Yarısını hallettiğim dosyalara geri dönüyordum ki daha yeni cebime koyduğum telefonum yine titredi. En sonunda sessize alıp denize atacaktım şunu, bir günde 60 kere titretiyordu beni resmen.
Bay Jeff
Yanıma gelebilir misin?Tinnasit
tabii
dosyaları getiriyorumElime dosyaları alıp açık olan kapısından hızlıca girip kapıyı kapattım. Dosyaları masasına yavaş olmaya dikkat ederek koyduktan sonra ona baktım. Nedenini bilmediğim bir sessizlik vardı, ikimiz de bir şey demiyorduk. "Başka bir şey mi vardı Bay Jeff?"
"Yoktu." Dedi sorduğum gibi. Gülümseyip kapıyı baş parmağımla gösterdim. "O zaman ben gideyim."
Camlarla çevrili odasının bir kenarı şehire bakıyordu, ışıldayan binalar gözüme çarpınca kısa bir süre göz gezdirdim manzarada. Odadaki hava gittikçe garipleşirken havada kalan elimi indirdim. Bana bakıyor, hiçbir şey söylemiyordu.
Bir şeyler düşlemeye dalmıştı belki de, diyeceği şeyi bu kadar düşünmüş olamazdı.
"Ceketimi alabilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the truth untold ও jeffbarcode
FanficTinnasit bazı şeyler söylenmiyor ama... Bay Jeff Hiç denedin mi ki söylemeyi? ˏˋ°•*⁀➷ Rutin bir hayatın içinde depar atan Tinnasit, çalıştığı ofisin bölüm başkanı Jeff'le bir konserde karşılaşır. Tinnasit, Jeff'e çarpar. Ertesi gün bu konu hakkında...