Christian Gaubert - La Lecon Particuliere (Bof La Lecon Particuliere)-
tinnasit.pongporn: photo by @/blueblueputtha
Atmamla birlikte tam telefonu yanımdaki komodine koyacaktım ki titremesiyle tekrar ekranını açtım.
jeffworasatur: Ceketi ne zaman bıraktın?
Böyle kişisel mevzuları yorum olarak atmaya gerek yoktu aslında.
tinnasit.pongporn
bıraktım arkanızda duran askılığa
ulaşamadınız mıjeffworasatur
Ulaştım.
Ama koyup kaybolmana gerek yoktu, en azından bir selam verebilirdin.
Senin gelmediğini düşündüm.Onca saat beni görmemiş olma suçunu bana atıyor oluşu hoşuma gitmese de yazmaya devam ettim.
tinnasit.pongporn
gözünüzün önündeydimCevabı beklemeden telefonumun ekranını kapattım, korkudan yorganın altına saklanan çocuklar gibi yorganımın altına girip ellerimle oynamaya başladım.
Tanımadığım ve bu tanımama konusunda tek olmadığımı düşündüğüm o kadınla konuşup gülüşürken aklına gelmeyen, dün gece ilgilenip not yazarak bıraktığı benin gecenin bir saatinde attığı fotoğrafa karşılık süper yorumu karışık olan kafamı daha da karıştırdı.
Aslında dava basitti. Ben boşu boşuna bu yakınlığından dolayı umutlanmış, amacından bambaşka şeyler düşünmüş, kendisine layık, güzel bir bayanla birlikte görünce de böyle düşmüştüm.
Bay Jeff'e aşık falan da değildim, neydi bu hissetiklerim, düşündüklerim, içimdekiler anlamlandıramıyordum.
Gerçi olsam ne olurdu?
Yarın ola hayrola kafasıyla kafamdaki tüm sesleri susturmak için gözlerimi kapatıp yorgandan kafamı çıkardım.
-
Bay Jeff her zamankinden erken saatte odasındaydı belli ki, normalde ben ofise geldiğimde odası her daim boş olurdu. Gözlerini yine her zamanki gibi bilgisayarına kilitlemiş, ellerini çenesine koymuş bir şeyler yazıyordu.
Gözlerimi ondan ayırıp masama oturdum, bilgisayarı açtım. Gelen ani sesle diğer her çalışanın da benimle aynı anda yaptığı gibi kafamı ofisin girişine çevirdim. Dün Bay Jeff'in yanında olan kadından başka biri değildi gelen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the truth untold ও jeffbarcode
FanficTinnasit bazı şeyler söylenmiyor ama... Bay Jeff Hiç denedin mi ki söylemeyi? ˏˋ°•*⁀➷ Rutin bir hayatın içinde depar atan Tinnasit, çalıştığı ofisin bölüm başkanı Jeff'le bir konserde karşılaşır. Tinnasit, Jeff'e çarpar. Ertesi gün bu konu hakkında...