"Yarınki galaya... birlikte gidelim mi?"Bunu beklemiyordum.
Gülümsedim, ellerimi birleştirdim. Utandığımı baştan aşağı belli eder şekilde vücudumu ne yaptığımdan habersiz yavaş yavaş sallandırmaya başladım. Jakapan'dan başka biriyle bir galaya gidişimin ilk seferiydi. Karşımda, beklenti dolu gözlerle hareketlerimi izleyen manzaraya dönüp beklediği cevabı verdim, "Olur."
Ses tonumdan dolayı sesim daha da ince çıkmıştı, aptal gibi karşısına geçmiş sırıtıyordum. Boğazımı temizledim, gülümsememi yüzümden sildim ve dik bir şekilde durmaya başladım. "Yani, tabii olur da... Nasıl olur?" Dediğimde yüzündeki ifadelerin hiçbirinin değişmemiş olması, nedense hoşuma gitti.
"Nasıl olabilir?" Dediğinde kendimce ters bulduğum bakışlarımı ona yöneltip sustum. "Yani, beni evimden falan mı alacaksınız yoksa ben mi sizi alayım, onu kastetmiştim." Dediğimde gözlerini kıstı.
"Tabii ki de ben seni alacağım, ikinci ihtimali benim yanımdayken aklından bile geçirmesen iyi edersin." Abartıda da bu adam marka olabilecek nitelikteydi, güldüm. İnsanlık hâliydi, gün gelir benim onu almamın gerekeceği bir durum meydana gelebilirdi, bunun kadar olağan bir şey yoktu belki de. "A-abarttınız siz de." Dedim gülerek.
"O zaman hava kararmadan hemen önce kapının önünde olurum. Mesajlaşırız zaten." Dediğinde kafamla onayladım. "Gidelim artık, üşüyeceksin. Ceketimi giyseydin keşke." Aklıma hâlâ ceketinin bende olduğu geldi, enseme götürdüm elimi.
"Gidelim madem."
-
"Of ama bu ayakkabıyla bu kot hiç olmaz ki..." Dedim saçlarımı karıştırırken. Kelimenin tam anlamıyla stres olmuştum, ne giyeceğim hakkında ilk defa bu kadar endişe hissediyordum. Evin her köşesinde geziniyor, yerimde bir dakika bile duramıyordum. Kalbim durdurmuyordu.
Eşofmanımın cebindeki telefon kendisinin titremesiyle birlikte tüm vücudumu da titretince elime aldım.
Bay Jeff
Hazırsın sanırım?
5 dakikaya kapındayım.Tinnasit
kapımda mı?
kapımı nerden biliyorsunuz siz
yani kapımı nerden biliyorsunuz derken
evimin adresini nerden buldunuzBay Jeff
Geçen gün seni bırakmıştım.
Oradan aklımda kaldı, hafızam iyidir.Tinnasit
anladımBay Jeff
Dediğim gibi
5 dakikaya kapındayım.5 dakikaya kapımda olacağı gerçeğine göre ben hiç hazır değildim.
Hâlâ eşofmanlaydım, saçlarımı dahi taramamıştım. Bay Jeff'i bekletip canını sıkmak hiç istemiyordum, seri davranmam gerekiyordu.
Yatakta duran beyaz pantolonu aceleyle giydim, gömleğimin üzerine açık kahverengi bir kazak giydikten sonra ceketi de giyip lavaboya geçtim. Saçlarımı ortadan ayırıp dudaklarıma nemlendirici sürdüm. Ayakkabılarımı ayağıma geçirdikten sonra saate baktım, beklediğimden fazla zaman harcamış olmam daha da gerdi beni.
Merdivenlerden koşar gibi inip kapının önüne çıktığımda beyaz bir arabanın içinde, açık camından bana bakan bir adet Jeff gördüğümde istemsizce gülümsedim. Saçları özenle şekillendirilmiş gibiydi, gözlerindeki yıldızlar bugün daha garip gelmişti gözüme.
Yanına oturup kemerimi bağladım. Hâlâ bana baktığını hissettiğimden ben de yüzümü ona döndürdüm. Takımı siyah olmasına rağmen üstünde parlarken gözleri tamamen benim yüzüme odaklıydı. Kafamı bu yaptığımızı anlamadığımı belli etmek amacıyla iki kere sağa sola salladıktan sonra gülümsemeye devam ettim.
"Ne güzel olmuşsun." Dediğinde duraksadım. Elimi kulağımın arkasına götürüp kaşıdım yavaşça, "Siz de çok iyi olmuşsunuz." Eli kravatıma giderken içime doğan bir anlık refleksle kendimi geriye itmeyi düşünsem de yine içimde bir şey durdurdu, ezdi o hissi.
"Aceleyle mi hazırlandın?" Dedi kravatımı düzeltirken. Yüzlerimizin yakınlığı sanırım sadece benim nefesimi keserken yutkundum. Gözleri gözlerime kilitliydi, bir şey demem gerektiğini hatırladım. "Sayılır." Dedim, tekrar yutkundum.
Gözleri gözlerimdeyken yutkundu o da, odak noktasını başka yere çevirdi. "Neyse, geç kalacağız." Dediğinde ben de kafamı önüme çevirdim.
-
"Güzel oldu." Dedi Wichapas boynuna astığı kamerasını elinden bırakırken. Çektiği fotoğrafları bana da atmasını rica ettiğimde gülümseyerek kafasını salladı.
Elimdeki içeceği yanında durduğumuz varilin üstüne koyduktan sonra Bay Jeff'e baktım. Bizim; Jakapan, Wichapas ve benim, yanımızda makamı gereği olmaması gerekse de yanımızda olması ve içeriye benimle girmiş olması garip, rahatsız edici bakışları üzerimize çekmişti.
İkimizin hakkında hadlerine yakışık almayan şeyler düşünmeye başlamışlardır şimdiden.
Cinsel yönelim konuları, dedikodular her zaman böyle şirketlerde kol gezerdi. Ben cinsel kimliğimden utanıyor değildim ama Bay Jeff'in böyle şeylere benim yüzümden maruz kalması gibi bir olayı düşünmesi bile sinirimi bozuyordu.
Aramızda öyle bir ilişki yoktu zaten.
Benim yüzümden kimse zarar görsün istemiyordum. Bay Jeff popüler biriydi, sevilen biriydi. Benim yüzümden bu bozulsun, kuru dedikodular çıksın istemiyordum.
Derken Bay Jeff vücuduma sokuldu. Kulağıma rahatça fısıldayabileceği konuma gelip konuştu, "Ne oldu?" Böyle yapması daha fazla bakışı üstümüze çekse de umursamamaya çalıştım.
"Sorun yok Bay Jeff." Dedim Jakapan'ın yanına yavaşça yaklaşırken. Çatılan kaşlarını bir süre sonra serbest bırakıp bana bakmayı sürdürdü.
"Hey, Tinnasit." Dedi Jakapan fısıldayarak. Ona dönüp diyeceği şeyi beklemeye başladım, o da beni çok bekletmedi. "Neler oluyor?"
"Hangi konuda?" Gözümün önünden saçlarımı çektikten sonra ellerimi kravatıma götürüp yavaşça oynattım. "Bay Jeff?"
Cebimden telefonumu çıkarıp ona gösterdim, bu "Mesajlaşalım." dememin bir başka yoluydu. Anlamış olacak ki o da telefonunu çıkardı. Bay Jeff'e baktığımda bize karşı ilgisizdi, Wichapas ise kamerasıyla uğraşıyordu.
Barcode 😺
birlikte geldikJakapan~~
Onu ben de anladım
Niye birlikte geldiniz onu anlamadım
Soramadım daBarcode 😺
ben de bilmiyorum ki
teklif etti kabul ettimJakapan~~
Çok kritiik
Bilemedim ki
Dedim başkanla bizim ne işimiz olur
Çok sırıttı baksana*
(*: Buradaki "sırıtma" kelimesi gülümsemek anlamında değil, absürt durmak, anormal durmak anlamında kullanılıyor.)Barcode 😺
biraz öyle oldu
ama ben de bilmiyorum
yarın benim eve gelebilir misin
yemek yeriz konuşuruz
sıkılıyorum tek başımaaa 😔Jakapan~~
Gelirim gelirimm
Ben olmasam ne yapacaksın be dostuumBarcode 😺
hiçbir şey T.T
çok sıkıldım yaJakapan~~
Ben de
Ama daha fazla telefonla uğraşırsak
Wichapas Beyefendisi şüphelenebilir
Sırayla cebimize koyalım 🤔Barcode 😺
ilk benDediğimin üzerine telefonu cebime koyup etrafta gözlerimi gezdirdim. Çok zaman geçmeden o da telefonunu cebine koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the truth untold ও jeffbarcode
FanficTinnasit bazı şeyler söylenmiyor ama... Bay Jeff Hiç denedin mi ki söylemeyi? ˏˋ°•*⁀➷ Rutin bir hayatın içinde depar atan Tinnasit, çalıştığı ofisin bölüm başkanı Jeff'le bir konserde karşılaşır. Tinnasit, Jeff'e çarpar. Ertesi gün bu konu hakkında...