פרק 6

43 3 0
                                    

"א...את בסדר?" היא זיהתה את הקול של ג'ימין שואל...
חלום שכבה על הרצפה כשפניה כלפי מטה...'מסתבר שיש יותר נמוך מלבקש מגבר פדים...' היא הרהרה לעצמה תוך כדי שנזכרת בסיטואציה שזה עתה הייתה...
"היא בסדר?" היא שמעה מישהו שואל...(האוזניות עדיין עליה...)
"היא התעלפה??"
היא בחרה לשחק עצמה מעולפת כדי לא לפגוש את מבטם.... היא באה לקחת את ה'גופיה' שלה והיא מעדה.... 'עשית מספיק פדיחות ליום אחד....' היא הרהרה לעצמה חושבת איך היא יכולה לברוח מהמעגל הזה בלי שישימו לב....
"לקרוא לרופא?" ג'ין שאל
"אם נקרא לרופא זה עלול לעורר את הכתבים שרק מחכים לשמוע עלינו משהו..." אראם אמר...
הוא רכן לעברה מנסה לבדוק שהיא נושמת, "צריך להפוך אותה... היא לא תצליח לנשום ככה" אמר תוך שהוא דוחף אותה בעדינות כדי שתתהפך...
חלום זרמה עם התנועה והתהפכה ברפיון.. נכנסת לתפקחד היטב...
"היא חיה?" הובי שאל
"ברור שהיא חיה!" אמר ג'ימין "נכון היונג?" שאל תוך כדי שמפנה מבט לנאמג'ון...
"כן היא חיה, היא נושמת נורמאלי והדופק שלה..." נאמג'ון עצר מניח 2 אצבעות על פרק כף ידה מסתכל בשעונו...
'חלום תנשמי, תנשמי, זה סכ''ה בנא שבודק אם את תקינה, תנשמי ותדבקי בהצגה.... למממהההה עשיתי את זה לעצמי?!?? למה לא יכולתי פשוט להאדים... אבל לשחק אותה מעולפת... אויי הלב שלי... תנשמי, חלום לנשום לנשום... פרח ונר פרח ונר...' היא דברה לעצמה מנסה לייצב את הדופק שלה... אבל לא מצליחה...
"הדופק שלה לא תקין... הלב שלה פועם ממש מהר...!" נאמג'ון אמר. מנסה לא להלחיץ...
"אז מה נעשה?, להזמין את הרופא?" ג'ין שאל כמבוגר האחראי בחבורה...
"דבר ראשון, ג'ונגקוק תרים אותה לספה..." אראם ניסה לא לאבד עשתונות...
ג'ונגקוק שניסה להתעלם ממנה קלט פתאום שמדברים אליו...
"למה אני?"
"כי אתה הכי חזק כאן... מה זה משנה...!" אראם פקד " יאללה" הוא האיץ בו...
'אל תכנע... אל תכנע' חלום חשבה לעצמה... היא לא תוכל לעבור לידו אם הוא ירים אותה עכשיו...
ג'ונגקוק שהיה לא מרוצה מהעניין רכן לעברה והרים אותה "איפה להניח?" שאל כאילו הייתה שק תפוחי אדמה...
"כאן" טאהיונג נכנס לתמונה.. מצביע על הספה, ''יונגי היונג אתה יכול בבקשה לקום????" ג'יי קיי שאל במעט עצבים... נראה שחלום נהייתה כבדה לו...
"מה, לקום?" שוגה שאל... נראה היה שהוא התחבר לספה...
''כן'' וי ענה לו...
שוגה לקח את השמיכה ועלה לחדרים למעלה... לישון...
ג'ונגקוק הניח אותה מעט בחוזקה על הספה מה שגרם לראש שלה להדפק בידית הספה...
''אווץ''..'' היא אמרה תוך כדי שהיא פוקחת את העיניים באיטיות... שומרת על המשחק...
"את בסדר???" ג'ימין שאל כשקלט את עיניה נפתחות...
''y... yes, I think so..."
ג'ימין וטאהיונג הפנו עיניים שואלות לכיון נאמג'ון...
"היא אמרה שהיא חושבת שהיא בסדר..." הוא הסביר בקוריאנית...
חלום התיישבה בספה
"אני כל-כך מצטערת... בטח אני ממש מעמסה... אני אדבר עם המורה שלי ואני אצא מהבית עוד היום, אני ממש אשתדל... אוףף אני כל-כך מצטערת..." היא אמרה באנגלית ואראם הסביר לשאר הממברים...
"הפנים שלך ממש אדומות, תשתי" אמר ג'ימין כשהביא לה כוס מים...
"Do you know BTS??"
ג'ין שאל...
"היונג!!" וי וג'ימין הסתכלו עליו כאילו נפל מהירח...
"מצטערת... אני לא מכירה... אני אמורה להכיר? מה זה?" היא שאלה ואראם תרגם...
"זה בסדר... לא משנה, אבל את באמת לא מכירה?" אראם אמר לה...
"לא יודעת אולי שמעתי על זה פעם... אני בסדר עכשיו... אני אלך לחדר ואנסה לסדר דברים כדי ללכת כמה שיותר מהר..."
היא קמה במהירות עלתה למעלה לחדר של טאהיונג שבו היא שורה בימים אלו, וחייגה למורה...
"תעני כבר!..." היא אמרה לציצוף הטלפון
''הלו?" המורה ענתה...
"המורה, אני חייבת אבל באמת, לצאת מהבית הזה היום!"
"היום לא תוכלי עדיין, אבל מחר אחרי בית הספר, את יכולה ללכת, הכינו לך חדר במעונות שלהם... אחת מהתלמידות תעזור לך..." המורה הודיעה בחגיגיות...
"מעולה! תודה רבה!"היא הודתה למורה וניתקה...
"אהאהא איזה יום מביךךךך... אני לא מסוגלת להשאר פה... ו.. וואיי הבטן שלי מקרקרת אני רעבה...!" היא קראה לחלל החדר תוך כדי שצונחת על המיטה...
''אווווווץ'!" קול קרא ממתחת לשמיכה, והיא קפצה מהמיטה כאילו נחש שם, היא תפסה מטריה שהייתה מונחת בפינה וכיוונה לעבר השמיכה:
"Who are you? identify yourself!"
היא קראה לעבר השמיכה..
"וואוו, אין צורך לכוון עלי מטריה, רק ישנתי כאן..." שוגה אמר בזמן שהוריד את השמיכה מעליו... הוא נעמד במרכז החדר בוהה בה...
"What?!?"
היא שאלה... לא מבינה מה פשר הדיליי הזה... הבטן שלה השמיעה פתאום רעשים...
"What?!?"
היא שאלה שוב מתעלמת מהבטן שלה...
"You are hungry"
שוגה קבע עובדה...
"It's ok, I'm fine..."
היא אמרה... המטריה עדיין מכוונת כלפיו...
הוא גיחך, ויצא מהחדר כאילו כלום לא קרה...
היא התיישבה על המיטה עם הטלפון בידה מדפדפת בו... היא נכנסה להודעות ונזכרה בקייט....
*אל קייט*
מה נשמע? מה איתך?
אצלי הכל בסדר... מחר אני עוזבת את בית המשוגעים הזה...
אגב את יודעת אולי מי זה אמממ שכחתי את השם יואוו אממ pcs/ bth/ bda/ משהו דומה לזה אולי?

קייט ענתה מייד
*קייט*
מה קורה חברה שלי? את חסרה לי ממש... מחכה כבר לראות אותך...
אולי את מתכוונת ל- BTS?
כי אם כן אז הם להקת הבנים הקוריאנית המפורסמת ביותר בכל העולם... יש להם כל כך הרבה פרסים שהם זכו תבדקי בויקיפדיה...

אבודה בקוריאהWhere stories live. Discover now