פרק 15

31 5 0
                                    

היוש 👋👋👋👋
איך המרגש???
אז כעקרון אני בתקופה לחוצה של לימודים ובגרויות ולכן לא היה לי כל כך זמן לכתוב, אבל ריחמתי על חלום כי הבחורה תקועה כבר כמה ימים במצב של כמעט התאבדות....
אז החלטתי לפנק אתכם בפרק☺️
אגב, בימים האחרונים קראתי את הסיפור שלי, סתם כדי לראות נקודות בעלילה ששכחתי....
אז סתם לכל אלו שקוראים ושכחו (כמוני למשל🙃).
לדמות שלי קוראים חלום שין ... (שכחתי לגמריייי)
ו... אממ.. זהו ...
אז יאללה לפרק!

🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️

"Good bye"
היא אמרה מרפה את הגוף שלה, זורקת את עצמה למים....
היא עצמה את עיניה, מחכה לפגישה בין הגוף למים, אבל זה לא קרה... היא פתחה עיניה....
"No!"
ג'ייקיי צעק, רץ אליה תופס ביד שלה בשניה האחרונה, מפיל אותה על האדמה, ונופל איתה גם...
"Why? Why?? Leave me! I don't want to live, you don't understand????"
היא קראה, יותר נכון צעקה כשדמעות בעיניה...
ג'ונגקוק נראה אובד עצות, הוא צריך ללכת... הוא העיף מבט לאולם ואז זה הבריק לו!
''תני לי הזדמנות אחת'' הוא אמר לה, וכשראה שהיא לא מבינה, הוא הניח שכנראה האוזניה שלה נהרסה כשהיא נפלה למים ...

"Give me one chance"

הוא אמר תוך כדי שנעמד, מושיט לה את ידו.

"W.. What?"
היא לא הבינה, באמת...
" Just Give me one chance"
הוא לקח את ידה, הולך לכיוון האולם...
חלום הייתה מבולבלת 'הזדמנות? הזדמנות של מה?' דמעות עדיין ירדו לה פה ושם, היא מחתה את הדמעות הולכת בעקבותיו כשידו אוחזת בידה...
הם נכנסו לאולם מהדלת האחורית של חדר ההלבשה,
הממברים בקבוצה ישבו שם מחכים לרגע שלהם לעלות לבמה... ג'ונגקוק נכנס וחלום מאחוריו...
''הגעת בזמן, ו...למה אתה רטוב?" ג'ין קרא לו ''היי, זו... חלום'' הוא אמר כשם לב שחלום מאחוריו...
''כן, סיפור ארוך, ואני צריך את העזרה שלכם'' הוא אמר מעביר מבטו מג'ין, לטאהיונג לג'ימין...
''איך בדיוק?" שאל ג'ימין, לא מבין ...

ג'ונגקוק הוביל את חלום לכיוון המסכים שמאחורי הקלעים, איפה שיושבים הטכנאים של הבמה...
"Stay here, don't go to anywhere, OK???"
הוא אמר לא מחכה לתשובה, הוא לחש משהו לבמאי, והוא הנהן בהסכמה...
ואז ג'ייקיי הלך...
'מה הוא רוצה ממני?' היא חשבה... האוזניה שלה נהרסה, היא לא מבינה כלום.... היא מרגישה כמו עלה תלוש... היא תחכה פה, כי ככה ג'ונגקוק ביקש, אבל אח''כ היא תלך...

ביטיאס עלו לבמה, זה סוף המופע...
האורות על הבמה התעממו, ג'ימין התחיל...
חלום מאחורי הקלעים, מסתכלת המסכים מביטה בהופעה, שומעת את הבמאי מעביר בקשר פקודות, כנראה אומר לצלמים ולטכנאים איפה ועל מה להתמקד... היא ניחשה...
הם המשיכו לרקוד
"You get the best of me!"
היא לא הצליחה להבין הרבה מהשיר, אבל את זה כן.... השיר יפה, אין לה יותר מזה לומר... אבל היא מתחילה להשתעמם
" Just Give me one chance"
מה ג'ייקיי רצה?? היא חשבה על זה...
''היי לך'' 3 אצבעות טיפסו במעלה גבה, ''התגעגעתי'' היא הסתובבה, מגלה חיוך ממזרי מוכר, חולצה מוכתמה בדם וקרועה,
''מי אתה?? מה אתה רוצה ממני?? עזוב אותי כבר!" היא התחילה לרעוד,
יד הונחה על צאוורה לפתע, יד קפואה, וכבדה היא החלה להזכר בחוזקה, וחלום החלה להשתנק
"ע... עזוב..עזוב---" היא בקושי הצליחה לסיים את המילה...
''אמרתי לך, את תהיי החברה החדשה שלי! לא תוכלי לברוח" הוא צחק בקול מרושע...
חלום העיפה מבט, אף אחד לא מסתכל עליה, היא נמצאת פה מאחורי הקלעים וכל אחד בעבודתו, 'כאילו הלו עולם יש פה בנ''א שנחנק אתם לא רואים???'
היא לא הצליחה להבין... אבל לא היה לה זמן לחשוב יותר מדי... היא באמצע להחנק...
היא ניסתה לבעוט ביצור הזה ברגליה, אבל הוא כאילו לא היה שם... היא נתנה בו בעיטה ניסתה לתפוס בידיו ולהשתחרר מאחיזתו, אבל היא לא הצליחה לאחוז בדבר...
"מ.. מה ז... זה??... מ..ה ...אא..תה??" היא התחילה להלחץ... האחיזה שלו נעשתה יותר קשה וכואבת, היא כמעט ולא נשמה....
'אבל, למה אני נאבקת? בכל מקרה אין לי למה להלחם...'
אז היא החליטה להרפות, היא לא נאבקת.. 'נו שיהיה... זה היום הכי מוזר בחיי.. וכנראה גם האחרון...' היא הרגישה את החמצן אוזל ממנה והיא התחילה להסתחרר...
''No!!! Mis, please..."
היא שמעה את הבמאי שישבה לידו קודם... היא הרגישה שהחמצן מתחיל לחזור אליה, היא חיפשה בעיניים מכווצות את המפחיד ההוא, אבל היא לא מצאה...
"You OK?"
הבמאי שאל באנגלית עילגת...
היא הנהנה, והוא עזר לה לקום, הגישו לה כוס מים והיא התיישבה שוב ליד הבמאי ...

אבודה בקוריאהWhere stories live. Discover now