Koku
"Leyla uyanır mısın artık, saat kaç oldu ya"
Hiç bir şey yokmuş gibi uyumaya devam eden Leyla'ya sinir oluyordum. Başka zaman olsa sabah altıda kalkan kız bugün kalkmıyordu ne hikmetse ya. Bugün Esra'nın yanına gitmek istiyordum, ama maalesef savaş ya da çağrı'nın numarası yoktu bende. Tek çarem Leyla ama o da uyanmıyordu.
"Leyla Esra'ya gitmemiz gerek kalkar mısın lütfen"
"Off ne cırladın be kızım, tamam kalkıyorum ya"
Sonunda yatakta oturur pozisyona geldiğinde içim rahatlamıştı. Ayağa kalkıp odadaki banyoya gitti, bende yatağa oturdum ve Leyla'yı beklemeye başladım. 15 dakika sonra üzerinde bornoz ile çıktı ve dolabına yöneldi.
"Orada oturup beni mi izleyeceksin"
Ona gözlerimi devirdim sadece, bu kız gerçekten de edepsiz.
"Bana çağrının numarasını versene adresi öğrenelim "
Elindeki kıyafetleri ile yanıma gelip yatağa bıraktı ve karışma oturdu.
"Niye çağrı, Esra Savaşla kardeş değil mi?"
Bu kız niye her şeye burnunu sokuyordu ya. Savaş'ın ismi geçince tüylerim diken diken oluyordu zaten.
"Sen çağrıyı beğendin bu da numara isteme ayağımı "
Leyla'ya gözlerimi büyüterek baktım, delirtiyor bu kız insanı be.
"Saçmalama Leyla Çağrı daha samimi sadece. Savaş soğuk, sevmiyorum onu "
Pis pis sırıtan Leyla'nın ağzına vurdum bir tane, ama sadece parmaklarımın ucu dokundu, kaçtı şerefsiz.
"Ne gülüyorsun ya, komik olan ne"
Dolabından iç çamaşırlarını da çıkardı ve tekrar gelip yanıma oturdu.
"Çağrı'nın bakışları normal onu sadece dalga amaçlı söyledim, ama Savaş sana çok değişik bakıyordu, sanki karşısında uzun zamandır özleminden yanıp tutuştuğu biri varmış gibi"
Ona sadece gözlerimi devirdim, gerçektende saçmaydı. Hemde çok saçma!
"O sadece senin gereksiz düşüncen bebeğim, şimdi bana çağrının numarasını verde adresi öğrenmem lazım"
"Numarayı bende bilmiyorum, asistanı arayıp öğrenirim sana da mesaj atarım. Şimdi çık odamdan üzerimi değiştireceğim"
Leyla'ya tamam anlamında başımı salladım ve odadan çıkmak için ayaklandım, tam odadan çıkacaktım ki Leyla'nın sorduğu soru ile yerime çivilendim âdeta.
"Efsun o gece birlikte olduğun adamı araştırayımı?"
Bu konunun açılacağını biliyordum, ama Savaşı araştıracağını hiç düşünmemiştim. Leyla'ya geri döndüm ve gülümseme mi takınıp konuştum.
"Leyla sakın o işlere girme, başıma daha fazla bela almak istemiyorum."
"En azından kim olduğunu öğrenelim, ayağımızı denk alalım"
"Leyla lütfen! Bir daha bu konu açılmasın"
"Tamam sen bilirsin"
Odadan bir hışımla çıktım ve kendi odama gittim. Kapı'yı kapatıp kapının arkasına yaslandım ve derin nefes aldım. Bu konunun kesinlikle açılmaması gerekiyordu.
Bir süre sonra telefonuma gelen bildirim ile mesaja baktım. Leyla numarayı göndermişti. Hiç beklemeden aradım, iki kez çaldı ve sonunda açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSUN
Fantasyİki yabancı ikisi de birbirine zıt iki insan karşılaşırsa ne olur? Güzel tutkulu bir aşk mı,yoksa nefret mi?