13.Bölüm

14 2 0
                                    

                                   Korku

Savaş alazdan'

Taner ve İnci sevgili mi şimdi? Efsun neden öyle konuştu, aralarında bir şey yok mu? Bu kız yine kafamı karıştırmıştı, hem de öyle bir karıştırmıştı ki yine dediklerinden hiç bir şey anlamıyordum.

"Siz sevgili misiniz?"

Sülük gibi yapışmış olan Burcu'yu bir hışımla ittirdim. İnci ise Burcunun sorusunu cevapladı.

"Biz nişanlıyız, ufak bir ayrılık yaşamıştık şimdi barışacağız izin verirseniz"

İnci'nin kibarca bizi kovması ile Taner ikimize de gülümseyip incinin masadaki elini tuttu. Koşarak çıkışa yöneldiğim de Efsun öylece bekliyordu. Önünde bir taksinin durması ile hızlandım ve o kapıyı tam açacakken durdurdum.

"Efsun dur"

Önce kapıyı kapatan elime daha sonra ise bana baktı. O kadar çok sinirliydi ki miniğim, onu o güzel mavi gözlerinin laciverte dönmesinden anlayabiliyordum.

"Çekil"

Kapıyı açmıştı ki yine kapattım. Önce beni dinleyecekti, sonra gidecekti gidecekse de. Ben onu o gün zaten kaybetmiştim yine olmazdı kaybedemezdim.

"Özür dilerim, bak kendimi kaybediyorum bazen. Ağzımdan çıkanı kulağım duymuyor. Öyle demek istemedim, bir de sizin arkadaş olduğunuzu bilmiyordum. Sizin o birlikte samimi halinizi gördükçe çıldırıyorum zaten tutamadım kendimi"

"Hiç umurumda değil biliyor musun. Ne düşündüğün ne yaptığın, sadece karaktersizsin ama, bunu bilmen yeterli"

Durdum sadece, öylece kalakaldım. Ne derse desin haklıydı, ama onun gözünden düşen bir damla yaş canımı aldı sanki o an. Taksiye binip gitti.Dur diyemedim ona, her şeyi anlatacağım diyemedim, durduramadım.

Arkasından öylece bakarken gözden kayboldu. Gidip bir köşeye oturdum ve sigara yaktım. Ben ne yapıyordum böyle, bu ben değildim. Onu kıskandırmak için ona iğrenç kelimeler söylemiş insanla yemeğe gittim, üstelik Taner ver Efsun'un nereye gideceğini araştırıp bilerek bu yeri tercih ettim. Ama beklemiyordum böyle bir şeyi, onları ben flört gibi düşünüyordum. Fazla samimilerdi, hem de çok fazla samimilerdi.

Omzuma dokunan el ile kafamı kaldırıp gelene baktım.

Taner..

"Seni tanımıyorum, sadece Efsun'un anlattıkları kadar biliyorum. Ona olan bakışlarının farkındayım ama, bu yaptığın şey şerefsizlik. Hiç bir erkek bu şerefsizliği yapmaz yapmamalı anladın mı? Efsun'u hak etmiyorsun Savaş, Efsun'u o sürtük kızla bir araya getirecek kadar düşmüş isen olmaz. Ondan uzak dur."

Taner geri dönüp giderken öylece kalakaldım yine ve yine kalakaldım.
Adamın onca şey söylemesine rağmen sustum konuşamadım bile. Gerçektende ben Efsun'u haketmiyormuydum.

"Canım hani yemek yiyecektik neden o kızın peşinden gittin, neler oluyor. "

Kafamı kaldırıp Burcu'ya baktığımda yılışık yılışık üzerime doğru geliyordu, ama bakışlarımı fark etmiş olacak ki durdu.

"Çok merak ediyorum şu manyak orosbu tipli bir kız için ne bu çaba,emek?"

Birden ayağa kalktım ve boğazına yapışıp sertçe duvara çarptım, boğazını sıkan elimden kurtulmak için debeleniyordu. Kulağına doğru yaklaşıp fısıldadım.

"Eğer bir daha, benim kadınıma, bana ait olan kadına iğrenç kelimeler söylersen seni gözümü kırpmadan öldürürüm. "

Son kez boğazına baskı uyguladığımda gözleri geriye doğru kaymaya başlamıştı. Onu orada öylece bırakıp valenin yanına gittiğimde adam bir adım geri gitti.

EFSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin