dokuzuncu bölüm

129 25 12
                                    

Selamm! Az önce okuduğum bir ficte yazar gün içinde 100 beğeni gelirse yeni bölümü hemen atacağım yazmıştı??? Gerçekten bir günde 100 beğeni geliyor mu oğlum ficlerinize? Neyse aşk kuşlarım oy vermeyi unutmayın!

***

"Arkadaşların da... senin gibiler mi?"  Chanyeol oturduğumuz dairede sırtını denize dönen tek kişiydi. Tam karşısında oturuyordum ve gözlerini benden ayırmıyordu. Korkunç gelse de ve sürekli yanımdakilere bakmaya çalışsam da dikkat çekiyor olmalıydı.

Hemen yanımda oturan Sehun, Chanyeol'ün sorusuyla içmekte olduğu içkiyi dudaklarından çekip öksürerek kendine gelmeye çalıştı.

"Of o ne biçim soru Chanyeol, daha önce hiçkimseye cinsel yönelimini sormadın mı?" Verdiğim cevapla birlikte Minseok da aynı şekilde içkisini ağzından çekip kahkaha atmaya başladı. Chanyeol'ün senin gibiler mi diye sorduğu sorunun eşcinsel olmak anlamına geldiğini anlayınca ciddi kalamadı belli ki.

Yanında olsaydım omzuna bir tane geçirirdim ama karşımda oturduğu için bir şey yapamamıştım. Normalde oturup arkadaşlarımla konuşacak kadar samimiyet içinde değildik Chanyeol'le. Sabahları biraz yürüyüş yapıyorduk dışarıda, sonrasında ben işimin başına geçiyordum. Mutfakta oyalanmak işim evet. Sonra akşam oluyor, Yiwoo ile oynuyoruz ve uyuyoruz.

"Sormadım Baekhyun. Bu normal bir durum olmadığı için her önüme gelene sormayı mantıklı bulmuyorum ve nasıl soracağımı bilmiyorum."

Bu kadar gün içinde Chanyeol epey değişmişti. Ne bileyim karşılıklı insan gibi konuşabiliyorduk. Bana hayatından bahsediyordu ya da ben ona bazı sorunlarımı anlatıyordum. Ama Chanyeol'ün homofobikliği asla azalmıyordu. Bazen numara yapıyor falan sanıyordum hatta.

"Tamam tamam dağıtmayın konuyu, soru neydi onu bile unuttum ne yazıyor Chanyeol elinde?" Jongin eğilip yanındaki adamın elindeki kırmızı kağıtta yazanları okumaya çalıştığında Chanyeol'ün tedirgince geriye çekilmesine karşılık küçük bir gülüş kaçtı ağzımdan. Belli etmemek için başımı çevirdim başka bir yere.

Aslında yabancı değiliz oyunu getirmişti Jongin, kendinle yüzleşme ve kendini anlama bölümü çıkmıştı oylama sonucu. Chanyeol'ün elindeki kartta 'şu anda burada bulunan birisine sormak istediğin bir soruyu sor ama kartlarda olmayan sorulardan birisi olmak şartıyla' yazıyordu ve o da bana arkadaşlarımın gay olup olmadığını sormuştu.

"Gay olanlar el kaldırsın," dediğimde herkes hiç tepki vermeden yorgun gözlerle elini kaldırdı. Konuşmak için ağzımı açacağım sırada Chanyeol elindeki kartı bıraktı ve başkasına sormak için bir kart çekti. O kartın içinde yazanı okurken sıra bana gelmişti. Yanındakinin bir ötesindeki soruyu alıyordu.

"Daha fazla ya da daha az yapman gerektiğini gösteren bir olay yaşadın mı, yaşadıysan bu neydi," diye sorduğunda oflayarak kendimi kumlara bıraktım ve gökyüzündeki yıldızları izlerken düşünmeye başladım.

"Sanırım insanların iyi olduğunu düşünmem ve onlara bir şans daha vermem gerektiğini hissetmem benim daha az yapmam gereken bir şey."

Birkaç mırıltı eşliğinde sıra değişti. Minseok uzanıp bir kağıt seçti ve yanımdaki Kyungsoo'ya sordu.

"Seni son zamanlarda kendin hakkında şaşırtan en büyük şey neydi?"

Kyungsoo da benim gibi kendini kumların üzerine bıraktı ve beni izledi, gözlerini üzerimde hissedebiliyordum. Ve bir boklar yiyeceğini de.

freefall | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin