fade into you - mazzy star
"Çarşıya mı insek ya, hem Kyungsoo Çıtırbom'u da getirmiş."
Sehun hepimizin gözünün içine bakarak sorusunu sorduğunda gözlerim mutfakta YiWoo ile birlikte bulaşıkları yıkayan Chanyeol'e kaydı.
"Ya beyler ben de çok istiyorum sizinle takılmak ama olmaz böyle. Sabahları işle uğraşıyorum akşamları sizinle. YiWoo'yu özledim. Onu ihmal ediyormuş gibi hissediyorum. Tamam burada kalabalık içinde her an başka birimiz onunla ilgileniyoruz ama özledim işte onunla baş başa olmayı."
Hafifçe somurtup dudaklarımı büzdüğümde Kyungsoo oturduğu koltukta harekerlendi ve avcundaki araba anahtarını bana uzattı. Reddetmek için eline uzandığım anda anahtarı parmakları ile sardı ve geri çekti. Diğer eliyle cüzdanını çıkarıp içindeki kredi kartını aldı ve yaklaşıp gömleğimin cebinin içine koydu ikisini de.
"Laftan anlamam ben, YiWoo ile çarşıya inin. Bizim dükkandan çıkartma alın Çıtırbom'u süsleyelim akşam."
Anahtarı ve parayı kabul etmeyi geçtim en sevdiği gençlik arabasını çıkartmalarla doldurmayı kabul edemezdim. İtiraz etmek için ağzımı açtığımda Jongin kolunu Kyungsoo'nun omzuna atıp koltuğun kol yaslama kısmına oturdu.
"Amcaları olarak ufaklığa eğlenceli bir çocukluk bırakmak hepimizi çok mutlu eder Baekhyun. Sadece o değil sen de bizimle birlikte büyüdün. Ona verdiğimiz her şeyi zamanında sen bize verdin. O yüzden fazla oyalanma da al oğlunu çıkın biraz dışarı."
Kyungsoo gülümseyerek elini diğerinin bacağına koydu ve teşekkür edercesine mırıldanıp üzerindeki ceketin kollarını kıvırdı yukarı doğru.
"O zaman biz de bugünün menüsünde ne varsa hazırlayıp kasabadan gelecekler için güzel bir parti ayarlayalım, hadi kalkın. Biriniz Chanyeol'e söyleyin çöpleri çıkarsın."
"Ya! Kyungsoo saçmalama!" Her ne kadar fısıltı şeklinde çıkması için çabalasam da bir anda fazla yüklendiğim için Chanyeol başını çevirip omzunun üzerinden bana bakmıştı. Ona bakmasam da Kyungsoo'nun arkasında olduğu için fark edebiliyordum hareketlerini.
"Adam buraya bizim arkamızı toplamaya gelmedi. Fazlasıyla iş kitliyorsunuz zaten fark etmedim sanmayın. Sizin yüzünüzden olan bana olursa hesaplaşırız."
Sshun oturduğu koltuktan kalkıp kollarını esneterek yürürken mırıldandı ağzının içinde. "Sanki zorla yaptırıyoruz. Herif bizden öyle iğreniyor ki kaçmaya yer arıyor."
Oturduğum yerde öne doğru uzanıp götüne bir tane yapıştırdım. Çıkan sesle birlikte herkesin gözü bana döndüğünde omuz silktim ve ayağa kalktım.
"Terbiyesizlik yapma Sehun, burada olmaktan keyif alıyoruz hepimiz. Misafirimize düzgün bakın. Gece hesabını sorarım sonra size."
YiWoo ve Chanyeol hala bana bakıyordu. Cebimdeki araba anahtarını çıkarıp sallarken YiWoo'nun yanına gittim ve bir elimi beline dolayıp üzerinde durduğu tabureden indirdim onu. Anahtarı tekrar cebime atarken bulaşık eldivenlerini ve önlüğünü çıkardım heyecanla.
"Kyungsoo amcan onun arabasını rengarenk çıkartmalarla süsleyebileceğimizi söyledi! Hemen hazırlanıp çıkalım mı?"
YiWoo olduğu yerde birkaç kez keyifle zıpladıktan sonra bir bana bir de arkasını dönüp Kyungsoo'ya baktı. Kyungsoo kendisine bakan gözleri gördüğünde elleriyle kalp yapıp ona doğru attığında elimi YiWoo'nun saçlarına götürüp okşadım.
"Kyungsoo amcan bir tek sana yapıyor bu kıyakları balım, Jongin amcanın bile mutfak masasına çıkartma yapıştırmasına izin vermiyormuş biliyor musun?" Abarta abarta söylediğim şey üzerine YiWoo koşarak Kyungsoo'ya sarılmaya gitti. O sırada bulaşıkları bitiren Chanyeol de eldivenleri çıkarıp masaya koydu. Onu davet etmediğimi söylemek çok zor geldi bir an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
freefall | chanbaek
Fanfictionchanbaek hayran kurgu ﹁ "Chanyeol, sosyal hizmetlerde çalışan ve Baekhyun'un oğlunu ondan uzaklaştırmak isteyen birisiydi ancak bir anda kendini oğluyla kalabilsin diye Baekhyun'la sahte bir evlilik yapmayı kabul ederken buldu." ↪Bu kurgu oldukça ma...