yeni

185 29 10
                                    

Benden sonsuza kadar kaçamazsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Benden sonsuza kadar kaçamazsın. Farkındasın değil mi?

Hongjoong farkındaydı. En başından beri. Çocukça davrandığını biliyordu. Seonghwa'dan kaçmak tüm bu karmaşanın çözüm yolu olamazdı. İkisi de birer yetişkindi. Bunun böyle süremeyeceğini düşündü ve aldığı sıcak duşla buharlaşmış aynadan yansımasına baktı. Boynundaki izlerin yavaş yavaş kaybolduğunu gördü. Seonghwa'nın izleri tekrar kayboluyordu.

Üzüldü. Bu izlerin son defa vücudundan silindiğini düşündü. -En azından o böyle olacağını tahmin ediyordu- Lenslerini çıkardı ve dişlerini fırçaladı. Sıcak yatağına uzandığında yarının stresi şimdiden onun için başlamıştı. Nasıl davranacağını bilmiyordu. Ayrıca Alex vardı.

Alex'i düşündü. Bugünden cidden oldukça memnun kalmıştı. Hatta Alex'i sevmişti. Tüm o kendini beğenmiş, egolu tavırların North'a yakıştığını düşündü. North'u çekici yapan şey buydu: Kendini üstün görmesi.

Hongjoong geç kalmıştı. Uyandığında fark ettiği ilk şey telefonundaki alarmı tam altı kez ertelemiş olmasıydı. Hemen yerinden fırlayıp geceden hazırladığı kıyafetlerini giymiş ve evden çıkmıştı.

Şirkete girdiğinde ilk yaptığı şey Park'ın ofisine gelmek ve kapıyı tıklatmak oldu. İşte şimdi gerçekten ne demeliydi bilmiyordu. Karşısında ne göreceği hakkında en ufak bir fikri yoktu. Eğer sinirli bir Seonghwa görürse karşısında dilini yutacağından emindi.

"Gir." Kalbi ağzında atarken yavaşça kapıyı açtı ve içeri girdi. Stresten avuç içleri terlemişti. Bunun olamaması gerekiyordu. Ondan bu kadar çekinmemem gerekiyordu.

"Özür dilerim, geç kaldım." dedi ve eğildi. Seonghwa Kim'in utançtan kıpkırmızı olmuş suratına bakmıyordu bile. "Sorun değil, ancak bir daha olmasın." Eğer bir daha olmayacaksa, gece Alex'i ve Seonghwa'yı düşünmek yok.

Hongjoong tekrar üzgün olduğunu belirtirken Seonghwa'nın ona uzattığı dosyayı almak için elini uzattı. Dosyayı tuttuğunda Seonghwa dosyayı vermedi.

Hongjoong bu garip tepki karşısında bakışlarını Park'a çevirirken o iki korkutucu gözle karşı karşıya geldi. Ve anında tüm vücudunun titrediğini hissetti. O bakışları her yerinde hissedebiliyordu.

"Alex'le yakınsınız sanırım?" dedi Seonghwa bir kaşını kaldırırken. Bunu sormasını beklemiyordu.

Hongjoong duyduklarıyla bakışlarını ondan kaçırırken "...Neden sordun?" dedi.

vaveyla| seongjoong Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin