נ.מ טום
עברו חודשיים.
פאקינג חודשיים שהילד הזה שלנו.
אני בעננים.
כרגע אני עומד בחופה, ביחד עם הבנים, שלושתנו לבושים בחליפות שחורות לגמריי ומחזיקים ידיים אחד לשני.
כן.
זאת החתונה שלנו.
אנחנו נמצאים בקרחת היער שהצענו לו נישואין בה, אשר הוסבה לחופה פתוחה עם מאתיים כסאות, בופים שונים ורחבת ריקודים.
אבל כל המקום שקט עכשיו ואנחנו עומדים ומחכים שהמוזיקה תתחיל להתנגן,
המוזיקה שמודיעה על כניסתו של החתן.
של ריין.
מנגינת הפסנתר העדינה החלה להתנגן ומבטי ישר זינק לשביל שמולי.
ריין, בחליפה לבנה מבריקה ושיער פרוע הלך יד ביד עם הוריו לכיונינו.
הרמתי את עיניי לעיניו.
הוא הסתכל עלינו, באישונים מורחבים ופה פתוח.
ואני יודע שהחזרנו לו את אותו מבט מאוהב בדיוק.
'אני אוהב אתכם' הוא סימן בשפתיו ואני חייכתי מסמן בשפתיי,
'גם אני אותך '
כעבור שניות בודדות שהרגישו כמו נצח הוריו עזבו את ידו והוא עלה לחופה, מתייצב מולנו.
הנשימות הכבדות של הבנים נשמעו משני צדיי ואני נשמתי בדיוק כמוהם,
לחוץומאוהב מעל הראש.
"שלום לכולם, מאנשי זאב עד ערפדים." הקול השמח של לא אחרת מרובין, שהתעקשה לחתן אותנו, נשמע.
"אני שמחה שהגעתם לאירוע הנהדר הזה שמסמל התאחדות של שלושה בני זונה, לא באמת אלכס אוהבת אותך," קרחת היער התמלאה בצחוק "ומלאך אחד."
קשר העין שלנו עם ריין לא התנתק, שמרנו עליו, גומעים עוד ועוד מהיופי שלו.
"ביקשו ממני לחתן אותם כי הם האחרונים שירצו חתונה דתית כי מצד אחד חברים, יש לנו את משפחת הפשע הגדולה ביותר ומצד שני, ערפד שלא יכול לגעת בצלבים מעץ."
חיוכו של ריין גדל כאשר הוא שמע את המיתוס והרגשתי שהלב שלי קרוב ללהתפוצץ.
"אז הם הזמינו אותי, המחתנת הלסבית האולטימטיבית, לחתונה שלהם.
אז בואו נתחיל בנדרים חברים, למה? כי יש פה אוכל שנראה פאקינג טוב ואני פאקינג רעבה."
פרץ צחוק נוסף שטף את הקהל וריין נשם עמוק,
"האם אתה, אייס אולריק, נשבע להשאר עם ריין לנצח, באש ובמים , בעושר ובעוני ובבריאות ובחולי?"
"אני נשבע."
קולו של אייס נשמע, חזק וברור בקרחת היער שהשתתקה."האם אתה, טום אולריק, נשבע להשאר עם ריין לנצח, באש ובמים , בעושר ובעוני ובבריאות ובחולי?"
"אני נשבע." חייכתי לריין בחום, מרגיש פרפרים בכל גופי."האם אתה, לוגן אולריק, נשבע להשאר עם ריין לנצח, באש ובמים , בעושר ובעוני ובבריאות ובחולי?"
"אני נשבע." לוגן ענה והעביר יד בשערו הקצוץ."ועכשיו לחבר הגיי שלי, שלפני שהוא נשבע בכלל אני רוצה להבהיר לכולם שלמרות שהוא מתחתן עכשיו הוא שלי לתמיד כן?!" רובין הרימה גבה, מצחיקה את כולם פעם נוספת.
"האם אתה, ריין בקרוב אולריק,
אני לא מאמינה שאני עושה את זה עכשיו,
נשבע להשאר עם הבנים הללו לנצח, באש ובמים , בעושר ובעוני ובבריאות ובחולי?"
YOU ARE READING
הזאבים שלי
Werewolfריין הוא נער מיוחד. הרבה היו מגדירים אותו כנכה דפוק. אבל הוא לא מגדיר את עצמו כך. להפך הנכות שלו עוזרת לו להבין על מי הוא סומך. הוא אילם סלקטיבי. אבל יום אחד מופיעים 3 אנשים מוזרים בתיכון שלו ובמהרה מתחילים לנסות להתחבר אליו. למה? הספר עובר עריכה עכ...