"keloğlan gülüşlü"

422 36 46
                                    

Ya oğlum bu bölümü neredeyse bitirmiştim ama yanlışlıkla yayımladım ve sildim hepsi gitti 2. Kez yaziom YAĞ HÖFFFFFF

---

"LAN MİNHO NAPİON!"

"ABİ SOONİEMİ KACİRİYORLAR!"

"LAN BELKİ SEVİYORLARDİR!"

Sooniemi kaçıranlar kosuyorlardı ben ve kuzenlerimde arkalarından kosuyorduk.

"LAN FELİX KOŞ DÖVECEK BU ONLARİ!"

"ABİ YETİŞEMİOM NAPİM"

"LAN ABİ BİRAZ EMPATİ YAP! DÜŞÜNSENE FELİX'İ KAÇIRIYORLAR!"

Bu lafıma gaza geleceğine emindim ki öylede oldu.

"Koş Felix skecez bunları!"

Sonra 3ünden biri arkasına döndü. Lan-

"LAN SEUNGMİN ABİ!"

"LAN CACIK ÖĞRENCİ!"
Yahu şu cacık öğrenci lafına çok gülüom ben ÖCHWOSBWODBWODBSİSBSİSBWODBSİSBSOXBWİ.

"HAHAHAHAHAHA! DUR LAN! ABİ SOONİEYİ NİYE KACİRİYONUZ!"

"SOONİE KİM AMK"

"EVET ARKADAŞLAR ŞUANDA ARKAMİZDAKİ 3 KÖPKE BİZİ KOVALİYOR. ULAN HOŞT Bİ AKŞAM YÜRÜYÜŞÜ YAPTİRMADİNİZ"
Diyip telefonuyla kayda alan mal mı mal Hyunjin;

"LAN HYUNJİN?!?!?"

"AYH KÖPKE KONUŞTU ARKADAŞLAR KONUŞTUĞ!"

Bu lafına Felix alınmıştı Felixe baktığımda üzüldüğünü görebiliyordum.

Şimdi ben bunu ve sooniemi kacirani anasının amina geri sokmaz mıyım...

"GEL LAN BURAYA PİC KURUSU!"

Daha da hızlanıp İlk önce o sooniemi kaciranin tepesine atladım. Soonie'm hemen kacıp Felix'in yanına gitti. Felix'te onu hemen kucağına aldı. Christopher abim gaza geldi mi gazı bitmeyeceği için bı baktım Hyunjin'e dövüyor.

Bende üstüne atladığım cocuka baktım. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ben onun üstüne yatmış ellerini arkasında birleştirmeye çalışıyordum. O da bana karşılık vermeye çalışıyordu.

"ABİ YAPMA BİZ BU MAHALLEDE YENİYİ-"

"BAŞLATMA LAN YENİNE! KEDİ KAÇAKÇISI"

"NE KEDİ KA-"

derken saçından tuttum ve onun önüne geçtim.

"SEN NE DİYE BU MAHALLENİN KEDİSİNİ SEVİON LAN!"

"ABİ YENİYİM MAHALLEDE"

"YENİYMİŞMİŞ! BU MAHALLENİN KEDİLERİNİ ELLEMİCEKSİN LAN!"

"LAN ONLAR SADECE KEDİ-"

Derken Osmanlı tokadını yapıştırmıştım.

"NE DEMEK SADECE KEDİ LAN!"

Çok sert tokat atmış olacağım ki ağzından kan akmıştı. Ama benim gözüm dönmüştü bı kere...

"Bı daha söyle?!?!?!?"

Hiiii. Gözünden yaş akmıştı.LAN BENİM ZAYİF NOKTAM BİRİSİNİ AĞLARKEN GÖRMEK!!!!!!!!!!!

Siklememeye calışarak bı tane de yumruk yapıştırmıştım. Bu seferde dudağı patlamıştı.

"Yah- ya abi valla kaçırmıyordum kediyi. Çok tatlı diye sevecektik sadece." Diye gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı.

yazı,tura <MINSUNG>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin