Başım fena dönüyor ama yinede yazıim 👁️👄👁️
---
Biz onları banka otutturmuşuz karşılarına da biz geçmişiz, onlara hesap soruyorduk. "Eee?!" Dedim lafa başlayarak. "Eee?" Diye geri sordu seungmin abi. "Neden bizi videoya çekiyordunuz?" Diye sordum. "Ya Minho tamam özür dileriz bı daha olmayacak." Diyip üzülme taklidi yapıyordu. Oysaki küçükken Jisung'un bana aşık olduğunu öğrendiği için, içinden kuduruyordu.
"Ya hadi dakkamız bitti. Gidelim artık" diyip ayağa kalktı ve arkasına bile bakmadan yürüdü seungmin abi.
O gidince ikimizde Felixe baktık. O da bize baktı. "Ya bak tamam özür. Sadece şeyi itirafını videoya çekmek istedim." Dedi Felix
"Ne itirafı?" Dedi Jisung bana soran gözlerle bakarak. Sonra bende Felixe kaş göz yaparak onun ağzına sıçacağımı söyledim. Jisung'a döndüğümde yalan bir sırıtışla konuşmaya başladım. "Yiiiiooookkkk bişiiii canım benimmmm. Hadi ben gideyim dakka bitti zaten" diyip hızlı adımlarla yürümeye başladım. Piç Felix yağ.---
Sonunda dans pratiği bitince ter kanter içinde kalmiştık. Abi J-Hope hoca da dışı melek içi şeytan amk. Bı el hareketini yanlış yaptım benim anamı sikecekmis gibi baktı lan. O yüzdende rahat dans edemedim pek.
Neyse dans çalışmasını sonunda bitirdikten sonra eve doğru yol aldık seungmin abiyle. Ha bide Jisung ciddi anlamda kızgın bana. Oyuncağını kırdığım için ÖCHSOXBWİDBWODBWOXBSOXBAOXSBİSHS. Amaaaannn neyse o bana küs kalamaz. Ben direktman sahile gittim ve orada kumsala oturdum. Biraz düşünmem gerekiyordu. Jisung bana küçükken aşıktı. Bende ona aşıktım. Şimdi kader bizi karşılaştırdı.+suandada ben jisung'a aşığım. Küçükken bana aşık olması şuanda benimle sevgili olma ihtimalini yükseltiyor.
---
Evimize geldik ve evimize geldiğimizde de direktman bütün gün yattık. Özellikle seungmin abiyle ben. Akşam onlarda film izledi. Ama maalesef gecenin 3ünde Felix'in anırmasıyla uyandım. -Seungmin abi de burada uyuya kaldı- mal mutfakta hamam böceği götmüş tezgaha tavuk gibi tünemiş oturuyordu. Ben Christopher abim ve Seungmin abi onun yanına gittik. Hemen benim kucağıma atladığı için ikimiz düştük ve sonra yarım saat benden özür diledi. Amk affettim diyom inanmıyor. Uykumuzunda içine etti.
Geri yattığımızda ben tam uyuyacakken Christopher abim geldi kapıma dayandı. Amk uyur gezer olmuş bu. "Kapıcı açsana lan?!" Diye anırıyordu. Tövbe estağfurullah....
---
Sabahleyin uyandığımda bı baktım üstümde iki dana. Bı daha baktım bakmaz olaydım. Birisi Changbin hoca birisi Christopher abim. Bende kollarımı açmışım onlarda gelmiş göğsüme yatmış uyuyorlardı. Tövbe... Ve lanet olsun ki bı daha ayak ucuna baktım belden aşağısı yere sarkan Hyunjin. O da ağzını açmış horlayarak uyuyordu. Amk bı daha baktım neden bakmaya devam ediom bilmiyom sincap çocuk çalışma masamda kitaplar açık şekilde uyuya kalmış. Yine baktım (artık bakma amk) Felix'te Hyunjin'in yanına uzanmış bı ayağı onun üzerinde uyuyor. ULAN YİNE BAKTİM SEUNGMİN ABİ DOLAPTA UYUYOR LAN DÜN GECE NR OLDU?!?!?!. Sonra kapı çaldı. İçeri saçları karman çorman zar zor gözlerini açan jeongin geldi. "Dün gece ne oldu amk?" Dedim direkt. O ortamı görür görmez gözleri büyüdü ve gülmemek için elini ağzıyla kapattı. LAN BENİM BURADA HER YERİM TUTULMUŞ NEYE GÜLÜYON?!?!?! Ben biraz hareketlerince şükür onlarda uyanmaya başladı.
"Jeonginnn..." Diye mırıldandı changbin hoca. Jeonginle göz göze gelmemizle onun kıpkırmızı olması bir olmuştu. Bende sırıtıyordum. Lan mk Christopher abi belime sarıldı sonra ama. "Christopher abi kalk hadi sabah oldu." O da sırıtarak "hala abi mi diyorsun bakim?" Diyip gözlerini biraz açarak bana doğru baktığında seungmin abi yerine beni görünce iğrenir gibi baktı ve sonra gözlerini pörtletti ve yataktan düştü. Bu sesle diğerleri de uyandı.
Sincap çocuk hariç.
Sonunda herkes uyanınca hepsini postaladım ama sincap çocuk hala uyuyordu. Yanına gittiğimde biraz onu izledim. Sonra masama bakıp ne yaptığını anlamaya çalıştım. Belli ki ödevini bitirmeye çalıştı ama bitirmemiş. Burnumla gülüp ona geri baktım. Uyurken çok tatlı oluyordu. Yanakları heleki... AYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYYAYAYAYAYAYA. Kendimi tutamayıp yavaşça eğildim ve yanağını öptüm. Sonra onu kucaklayıp yatağıma yatırdım. Sonra çalışma masasına geçip onun ödevini bitirmeye koyuldum.
---
OHA LAN BÖLÜM ATMIŞIM OHAĞ
ne aldınızzzz
Ben teşekkür amk ortalamam 78.
:(
Neyse bıbı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yazı,tura <MINSUNG>
Humor"al şunu Minho yazı tura yapacaksınız. Sen kazanırsan verecez jisungu ama Jisung kazanirsa nah verecez tamam?" "Ya fikrini-" "Sus be puşt al şunu" "Offf tamam" umarım minho kazanır... "Han.Yazı mı tura mı?"