Ben bu bölümü köyde yaziom yani en azından bir kısmını. Bı gardaşımın isteği üzerine daha sık bölüm atmayı düsünüyorem. Köye de anaanamlara iftara geldik oruçluyum ve çok açım ;'(. Neyse fice başlim iyi okumalarğ😍👉💞
---
"ALAALALALLALALAALLA" diye koşan siyah saçlı bı çocuk gördüm. Bı bu yana bı şu yana koşuyordu. Ben ellerimi silah yapmışım ona doğrukturken çocuk bana doğru koşmaya başladı. Arkasına baktığımda 3 kangal 2 pitbul kovalıyordu. LAN BUNLARI NEREDEN BULDU MK.
Sonra sincap çocuk anırmaya başladı. Ben daha ne olduğunu algılayamazken köpeklerden kaçan çocuk üstüme atladı. Son anda düşmekten kurtulmuştum. Arkama baktığımda sincap çocuğun kaçtığını gördüm.
"LAN ŞEREFSİZ!" Diye anırdığımda kucağımda Tanımadığım çocukla koşmaya başladım. Arkamızda 3 kangal 2 pitbul enayi gibi koşuyorduk.
"DEH! HADİ DAHA HIZLI KOŞ!!"
"AT MIYIM LAN BEN?!?"
"DAHA HIZLI KOŞ İŞTE!"
Sonra aniden bi araba çıktı önümüze ve pencereden sarkan Christopher abimi gördüm.
"ATLAYİN CABUK!" Sözünü ilk defa ikiletmeden arabaya bindim.
---
Sincap çocuk soonieye sarılmış şekilde uyukluyordu. Aynı zamanda sooniede onun kucağında uyuyordu. Onlar uyuklarken bende tanımadığım çocukla tanıştım. Evi bizim sitedeymiş. Çaprazında oturuyormuş bizim evin. Onlara yeni taşınmıs. Adı da Jeonginmiş. Ama nasıl 15 yaşında onu anlamış değilim. Ben 18 yaşındayım çok garip geliyor bana. Biraz konuştuktan sonra artık nereye kadar gittiysekte kaybolduysak saat 3ü 40 geçiyordu. Annemler eve gelmiştir şimdi bide onların azarını yicem.
---
Siteye girdiğimizde jeongini evine bırakmıştık. Çok garip bı tanışmaydı evet ama olsun. Sincap çocukta uyukluyordu ve hala elinde Sooniem vardı apartmana girdiğimizde merdivenlerden çıkarken salak düştü bide. Ayrıca şu changbin hoca yüzündende kaç saattir sövüyordum varya. Götümüzü buz kesiyordu.
"Jisung,sen kaçıncı kattasın?"
"3. Kattayım abi"
"Kaçıncı daire?"
"6. Daire."
"Bizim hemen altımızdasın biz de 8. Dairedeyiz."
Onlar konuşurken sincap çocuğun dairesine gelmiştik. O kapıyı anahtarıyla açtıktan sonra vedalaşmak için bize döndü. Ama hala sooniemi vermemisti.
"İyi gecel-" derken sooniemi kaptım hemen.
"Ah- pardon unuttum..." Diyebildi gözleri kapanırken.
"Başka neden olacak zaten" diyip tersledim ama o beni aldırış etmedi ve kapıyı yüzüme kapattı.Huysuz.
Söylenerek bı üst kata dairemize çıkmaya başladım.Eve girdiğimde hemen karşıda olan salona girdim uzanacaktım ki babamı gördüm. Şimdi temiz sıçmıştım.
"AHAHAHAHAHAHHAHA!BABAĞ?!? SEN Mİ GELDİĞN!?" Babam salağa bakar gibi bana bakarken cevapladı.
"Yiok Babaannenin teyzesinin dayısı geldi. BİDE SORUYON MU LAN İT HERİF!"
Babamın bağırmasından korkan Soonie kıpırdanınca korkmamaıs için bişiler mırıldandım ve diğer gardaşlarının yanına tekli koltuğa koydum. Sonra ne yapacağımı bilemediğim için yavaşça -azrail gibi- arkamı dönüp babama gözlerimi kaçırarak baktım. O bana sinirli bı şekilde bakıyordu ve açıklama bekliyordu. Alttan alttan başlamam lazımdı yoksa daha da kötü olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yazı,tura <MINSUNG>
Humor"al şunu Minho yazı tura yapacaksınız. Sen kazanırsan verecez jisungu ama Jisung kazanirsa nah verecez tamam?" "Ya fikrini-" "Sus be puşt al şunu" "Offf tamam" umarım minho kazanır... "Han.Yazı mı tura mı?"