Bu şarkıyı dinleyin çok iyiğ 🥺😭
---
"Ananı skim ben senin Jisung" bu arada şaka Maka kızmıştım. Dudağımı yalamak ne demek aw.
"Ya oğlum şaka yapıyordu şaka kaka oldu affet gitsin işte çocuğun üzerine çok gelme" dedi Seungmin abi. Birlikte dolaşmak için sahile gidecektik. "Ya tamam amk suçluyum kabul ediyorum ya ama böyle davranma."
"Nedenmiş o?" Diye sorduğumda duraksadı. "Bende bilmiyorum. Sadece böyle davranma." Diye üzgün sincap bakışı atıyordu bana. "Bana o gözlerle bakma bı boka yaramicak Jisung" kafasını yere eğdi sonra. "İyi peki..." Ya mk çok tatlı ama bu. "Hadi bak bizim otobüs durağı şu çabuk gidelim bari" diyip ilerideki bı durağı gösterdi changbin hoca. O niye bizimle geliyor derseniz Christopher abimle baya iyi anlaştığı içindi. Ayrıca jeongin ile Changbin hocanın flört olduğunu öğrendik. Yuh ne ara aq.---
Otobüsteyken yer kalmadığı için Hyunjinle ben ayaktaydık. Tutunduğumuz direğin koltuğunda Felix ve Jisung oturuyordu. Ona jisung diyim çünkü ona sinirliydim. Onun arkasındada Christopher abimle seungmin abi oturuyordu. Seungmin abi aslında Christopher abimin omzunda uyukluyordu. Bunlara da bişi oluyor ama ne. Changbin hoca ile jeongin ise... Changbin hoca şoför ara verdiği sırada şoför koltuğuna oturup otobüsü çaldı. Jeongin de öndeki tekli koltukta oturuyordu. Otobüste tek biz olduğumuz için sorun yoktu.
Changbin hoca ani firen yapınca ben Hyunjin in üstüne düştüm. Salak oyunculuğunu kullanarak Felixi endişelendirmişti. Beni hiç sormadan. 'hYuNjİn' diye anırdı slk. "Minho biraz sıkı tutunsana ya!" Felix bana söylenirken Hyunjin'in bana piç gülüşüyle göz kırptığını gördüm. Ben ona iğrenerek bakarken Felix in yerine geçmistim. (Pencere tarafı) ben dışarısını izlerken Jisung'un bana telefon uzattığını gördüm. Telefona baktığımda 'özür dilerim! Lütfen beni affet!' yazılı bı kendi fotoğrafı vardı. Kendi fotoğrafında kalp yapmıştı. Çok tatlıydı.
Burnumdan güldüm."Bu fotoğrafı bana at" dedim sırıtarak.
"Hayatta olmaz..." Dedi fısıldıyarak.
"Atarsan affederim." bana bı yan bakış attı. Kaşları hala çatıktı. İç çekerek telefonu kurcalamaya başladı. Bende dışarısını izlemeye devam ettim.
"Dur lan bende senin numaran yok" ha doğru ya mk.
"Ha doğru ve kaydedeyim." Diyip telefonunu alıp kendimi kaydettim.
"Tamam sağol" dedi. "Rica ederim" dedim bende. Sonra telefonuma bı mesaj geldi. Telefonumu acıp baktığımda fotoğrafı atmıştı. Fotğrafı açıp burnumdan güldüm. Sonra fotoğraftan cıkıp sincabı nasıl kaydedeciğimi düsündüm. Ve en sonunda 'yavru sincap' diye kaydettim. Telefonu kapatıp dışarıyı izlemeye devam ederken yine bı bildirim geldi. 'mnholee, 'hanjis' seni takip etmek istiyor' mesajını gördüm. Mesaja çift tıklayıp kabul ettim. Ve sonra GT yaptım.
"GELDİK ÇOCUKLAR!" diye bağıran Changbin hocanın sesini duydum bı kaç dakka sonra. Sincap hemen ayağa kalkıp bana yaklaşarak pencereden dışarı baktı. Gülümsemesi çocuk gülümsemesiydi. "İlk defa denize geliyorum!" Dedi.
"İlk defa mı?"
"Evet! Ailem denizi sevmediği için hiç gitmemiştik."
"O zaman ilkini güzel geçir" dedim gülümseyerek. Bana bakıp kafasını salladı. Bende ayağa kalkıp kapıya gidecekken. Changbin hoca ani firen yaptı. "LAN YAWSAK ORADAN GEÇİLİR Mİ BE!" Ani firen den dolayı sincabın üstüne doğru eğildim o da geriye doğru eğildi. Aşırı yakındık yine. "Tamam aşkım sakin ol biraz" dedi jeongin changbin hocayı sakinlestirmek için. "P-pardon" diyip o aradan çıktığımde yeni farkettiğim Hyunjin salağıyla Felix'in yere yapıştığını gördüm. Felix kıpkırmızı olmuştu Hyunjin ise ona kilitlenmiş bakıyordu. "Bakışmanız bittiyse yerden kalkabilirsiniz" dedim. "Ya bırak çocuklar aşklarını yaşasın" dedi Seungmin abi. "Aynen biz bunları burada bırakalım bunla mucuklansınlar" diyip hemen otobüsten inen jeongini gördüm. O sırada da ayağa kalkmayı çalışan Hyunjin'in sinirli gözlerini gördüm. Felix'te doğrulmaya çalışıyordu. Herkes sırayla çıkarken dışarıda bir dal gördüm. Otobüste ben,Sincap,Felix,ve Hyunjin kalmıştı bizde çıkarken aklıma mütiş bir fikir geldiği için sincabın elinden tutup hemen dışarıya çıkarttım. "Napiyon ve!" Dedi kolunu çekiştirerek. "Aklıma mütiş bir fikir geldi!Hyunjin Felix siz iki dakka bekleyin!" Dedim ve o gördüğüm dalı almaya gittim. Dalı alıp Sincaba da şoför koltuğuna geçip kapilari kapatmasını istedim ve yalti hepsi benim ne yapmaya calistiğini anlamaya çalışırken kapanan kapınin dalı bir yerlere sokuşturarak Hyunjin ile Felix'in otobüste kalmalarını sağladım. Hyunjin ağzını bir karış acmış benim yaptığıma şasırırken Felix'te gözleriyle bana kızıyordu. Sonra sincap yanıma gelip gülerek yaptıgım şeye baktı. "Lan çok iyi fikir mk. Felix'in açılması için bir fırsat bu"
"Biliyorum. Bu yüzden yaptım." Dedim. Hyunjin camı kırarcasına vurarak kendilerini çıkartmalarını söyleüyordu ama nafile. "Koluma girmek ister misiniz?" Diyip kolunu uzattım. "Ayh ne kadar da centinmensiniz" dedi Sincapta yalandan. Ben onun dediğine gülerken o da koluma girmişti ve hoplaya zıplaya diğerlerinin yanına doğru gidiyorduk. Bizi böyle, su içerken gören seungmin abi de boğuluyordu. "Christopher,canım. Sence hangisine gelinlik daha iyi yakışır?"
"CANIM?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yazı,tura <MINSUNG>
Comédie"al şunu Minho yazı tura yapacaksınız. Sen kazanırsan verecez jisungu ama Jisung kazanirsa nah verecez tamam?" "Ya fikrini-" "Sus be puşt al şunu" "Offf tamam" umarım minho kazanır... "Han.Yazı mı tura mı?"