"Umut"

149 23 14
                                    

Bu bölüm sonraki bölümü anlamanız için eheheheheh.

---

Yıl 2010 12 Mart.

Minho akşam kaldırımda kedisini severken yanına sürekli uğraştığı o Jisung arkadaşı geldi. Normalde Minho'dan hep kaçan Jisung bu sefer kendisi gitmişti Minho'nun yanına. Minho kedisini hala severken Jisung'ta yanına oturdu. Minho jisung'a baktığında dudağının kenarı patlamış bir gözü de morarmış haldeydi. Yüzünde çizikler vardı. Minho telaşla ellerini Jisung'un yanaklarına koydu ve Jisung'un kafasını kendisine çevirdi. Ama Jisung hala kendisine bakmıyordu. "Han..." Dedi. "Han ne oldu bu tatlı yüzüne?" Dedi Minho. "Babam..." Dedi Jisung. "Babam ders notlarım çok düşük diye yüzümü böyle yaptı" dedi. "Ama hak etmedim bence." Diyip duraksadı. "Dimi?" Dedi Minho'ya dolan gözlerini çevirdiğinde. Minho'da ona şaşkınlıkla bakıyordu. "Han..." Dedi. Dedi ve dudağının kenarından öptü aniden. Sonra geri çekildi ve moraran gözünden öptü. Sonra da yüzündeki diğer yaraları öptü. Jisung'a baktığında Jisung ona şaşırmış halde ağlamamak için direnirken bakıyordu. Ama göz yaşlarına engel olamadı ve teker teker göz yaşları akmaya başladı. Minho o göz yaşlarını silerken konuştu. "Han... Ben karanfilleri çok severim. Hissediyorum bir gün sana aşık olacam. Ve sana Karanfilim olur musun diye soracam." Dedi. Tabii o zaman için demesi kolay. "Minho.." dedi ve hıçkırarak ağlamaya başladı. Jisung kafasını minho'nun göğsüne yasladı. "Minho ben sana zaten aşığım" dedi kısık bı sesle zar zor. Minho biraz durdu ve Jisung'un saçlarını okşamaya başladı. " Bende sana zaten aşığım Han... Hemde çok..." Dedi ve saçlarından öptü. 12 yaşındalardı. Ama en büyük duygu olan aşkı bu ufak yaşlarında tatmışlardı. "Minho" dedi zar zor. "Bende zambakları çok severim. Bir gün sana zambağım olur musun dicem." Dedi Jisung. "Bende tabii kide olurum dicem" dedi Minho. "Minho..." Dedi hıçkırıklarının arasında zar zor. "Biz taşınacaz... Senden çok uzağa gidecem. Ben buna katlanamam." Dedi Jisung. Minho duraksadı. "Han... Ben seni beklerim. Merak etme..." Diyebildi. Hayal kırıklığına uğramıştı.
"Han... Ben büyünce saçlarımı kızıla boyatacam. Beni oradan tanı tamam mı?" Dedi Minho. Jisung yavaş yavaş doğrulup minho'nun omzuna kafasını koydu. Minho jisung'a baktı Jisung Minho'ya. Sonra Minho eğilip Jisung'un anlından öptü. "Birbirimizi yine bulacaz Karanfilim" dedi Minho. Jisung'ta minho'nun boynundan öpüp "birbirimizi bulacaz zambağım" dedi Jisung. Sonra bağrışma sesleri oldu. "JİSUNG NERDESİN GİDİYORUZ" diye bağırdı bı kadın. "Abla bırak dolaşsın biraz" diyen dayısının sesini duyuldu sonra. "Hayır olmaz babası daha fazla kızar. JİSUNG!" diye bağırdı annesi yeniden. Jisung ayağa kalkıp Minho'ya baktı son kez sonra eğilip minho'nun yanağından öpüp koştu. "Seungmin abi hemen mi gidiyorduk?" Diye sordu Jisung onların yanına ulaşınca. "Evet evet şimdi hadi yerleş arabaya. Salak Hyunjin kuzeninde bizi karşılicakmış çabuk gelin diyor"  dedi dayısı. Dayısı kendisine dayı dedittirmediği için abi diye hitap ediliyordu.

O gün bı duygu yaşadım.

Umut.

Yıllar sonra buluşma umudu...

---
İVEEEETTTTTT

yazı,tura <MINSUNG>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin